DrRoland Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 För ett par år sedan blev ett antal storsäljande pokerböcker översatta till svenska och utgivna via Pagina, bl a ett antal Sklanskys, Harrington on holdem, Några av Ed Millers böcker, Slootboms Omaha bok. Det har kommit ut en hel del sedan dess, men ingen av dessa har blivit översatta. Är det projektet nedlagt? Citera
Ola Brandborn Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 För ett par år sedan blev ett antal storsäljande pokerböcker översatta till svenska och utgivna via Pagina, bl a ett antal Sklanskys, Harrington on holdem, Några av Ed Millers böcker, Slootboms Omaha bok. Det har kommit ut en hel del sedan dess, men ingen av dessa har blivit översatta. Är det projektet nedlagt? För få köpare av böckerna, helt enkelt. Tyvärr, eftersom jag var faktagranskare för de flesta av dem (vilket innebär att jag fick betalt (förvisso dåligt) för att läsa en bok jag ändå skulle läst. Smörjobb á la Carte. Citera
jimmie86 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 För få köpare av böckerna, helt enkelt. Tyvärr, eftersom jag var faktagranskare för de flesta av dem (vilket innebär att jag fick betalt (förvisso dåligt) för att läsa en bok jag ändå skulle läst. Smörjobb á la Carte. Najs jubb Citera
Lolle Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Extremt glad att inte glimne fick det jobbet, eller borde jag tanka tvartom kanske? Citera
Weedobooty Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Andelen svenskar (tillika pokerintresserade) som inte klarar att läsa en bok på engelska måste ju vara på brant nedgång. Svårt att räkna hem investeringen i att översätta och publicera, tippar jag. Citera
Ferna Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Andelen svenskar (tillika pokerintresserade) som inte klarar att läsa en bok på engelska måste ju vara på brant nedgång. Vart hittar du sambandet mellan pokerkunskap och det engelska språket? Citera
KungKroon Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Vart hittar du sambandet mellan pokerkunskap och det engelska språket? Intelligens i guess... Citera
HughHefner Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Andelen svenskar (tillika pokerintresserade) som inte klarar att läsa en bok på engelska måste ju vara på brant nedgång. Vart hittar du sambandet mellan pokerkunskap och det engelska språket? Dom som spelar poker på nätet är 18+ (oftast) Vill man utvecklas inom poker så måste man besöka "bra" pokerforum. Alla dom är på engelska Citera
Recommended Posts