Gå till innehåll

Fler pokerböcker översatta till svenska?


DrRoland

Recommended Posts

För ett par år sedan blev ett antal storsäljande pokerböcker översatta till svenska och utgivna via Pagina, bl a ett antal Sklanskys, Harrington on holdem, Några av Ed Millers böcker, Slootboms Omaha bok.

 

Det har kommit ut en hel del sedan dess, men ingen av dessa har blivit översatta. Är det projektet nedlagt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ett par år sedan blev ett antal storsäljande pokerböcker översatta till svenska och utgivna via Pagina, bl a ett antal Sklanskys, Harrington on holdem, Några av Ed Millers böcker, Slootboms Omaha bok.

 

Det har kommit ut en hel del sedan dess, men ingen av dessa har blivit översatta. Är det projektet nedlagt?

För få köpare av böckerna, helt enkelt.

Tyvärr, eftersom jag var faktagranskare för de flesta av dem (vilket innebär att jag fick betalt (förvisso dåligt) för att läsa en bok jag ändå skulle läst. Smörjobb á la Carte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andelen svenskar (tillika pokerintresserade) som inte klarar att läsa en bok på engelska måste ju vara på brant nedgång.

 

Vart hittar du sambandet mellan pokerkunskap och det engelska språket?

 

Dom som spelar poker på nätet är 18+ (oftast)

 

Vill man utvecklas inom poker så måste man besöka "bra" pokerforum. Alla dom är på engelska ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...