Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Plitade ihop ett PM och undrar om de kom fram :oops:

Svarade på det igår, skickade en gång till så antar att du har två nya pm i din inkorg nu?

Jag brukar också spela lågt om jag är sugen att spela men känner mig hängig o.s.v. Eftersom jag vet att en tilt kan leda till 24h-grind kan det ibland vara bra att safea lite på den fronten.

Exakt, dessutom är det ingen större skillnad mellan 2/4 och 2,5/5, man kan göra rätt fina plus även på 2/4.

Två bra poänger som jag glömde nämna.

Nu har jag utfärdat lite ärenden, bland annat beställt ny strömadapter till tjejens laptop, som visade sig bli till min adapter då jag snäll som jag är dumpade av min till henne när hennes pajade..

Det visade sig vara lite smått struligt.

Nu blir det lite cookalong, kanske en eftermiddagsnap, de va bra skönt igår, sen grind på det!

• Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
"eftermiddagsnaps"- 2 dar i rad... sa vi inte att lagom e bäst?

Jo så kände fan jag också.. :D

Så cyklade ner till kära konsum och hyrde in sista Johan Falk-filmen.. De va riktigt underhållande i tell u!

10 kr för personalen är också överkomligt pris.

Träffade på legenderna HoggeTheSkipper och Linkan på torget (klyschigt) och myspratade lite.

Frisk luft som behövdes, nu 90 min svensk polisrulle, sen måste spelsuget fan vara på topp!

Postad
Bra talat ! :-)

Hehe ty sir. :)

Kvällspasset blev inte riktigt vad jag hade hoppats på, sprang upp 1K direkt och tänkte faktiskt köra en hit&run men girig och spelsugen som jag alltid är tänkte jag att det nog går att krama ur lite till. hmmm.

Det blev inte riktigt så..

Denna är väl lite gränsfall, fi är dock jävligt vild, spelar typ 36/24/3 och jag kommer ofta på honom med att försöka mova mot mig.

Han går oftast loss i chatten om hur dålig jag är och hur han spelar ut mig, något som kanske gör att jag ska syna oftare än inte.

Det är väl bara hoppas på typ QQ/AQd och blunda eller?

***** Hand History for Game 1146461273 *****

$500 NL Texas Hold'em - Wednesday, October 21, 20:58:31 ET 2009

Table Diana 28 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 3

Seat 2: laarssa_ ( $1500.96 )

Seat 4: Partyjack ( $1385.47 )

Seat 5: kepan ( $1907.02 )

laarssa_ posts small blind [$2.5].

Partyjack posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Ks Kd ]

kepan raises [$15].

laarssa_ raises [$47.5].

Partyjack raises [$170].

kepan folds.

laarssa_ calls [$125].

** Dealing Flop ** [ 7s, 2d, Jd ]

laarssa_ checks.

Partyjack bets [$250].

laarssa_ is all-In.

Partyjack is all-In.

** Dealing Turn ** [ 6h ]

** Dealing River ** [ 9s ]

laarssa_ shows [ Jc, Jh ] three of a kind, jacks.

laarssa_ wins $115.49 from side pot#1 with three of a kind, jacks.

laarssa_ wins $2770.94 from the main pot with three of a kind, jacks.

Standard:

***** Hand History for Game 1146378755 *****

$500 NL Texas Hold'em - Wednesday, October 21, 19:42:33 ET 2009

Table Diana 29 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 4

Seat 1: Partyjack ( $992.5 )

Seat 3: Shy23 ( $696.17 )

Seat 4: AnTiFoLdIn ( $429.74 )

Seat 5: diN_far ( $574.66 )

Shy23 posts small blind [$2.5].

AnTiFoLdIn posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 3d 3c ]

diN_far folds.

Partyjack raises [$17.5].

Shy23 folds.

AnTiFoLdIn calls [$12.5].

** Dealing Flop ** [ Kc, 9s, 3s ]

AnTiFoLdIn checks.

Partyjack bets [$28.12].

AnTiFoLdIn raises [$66].

Partyjack raises [$155.76].

AnTiFoLdIn is all-In.

Partyjack calls [$228.36].

** Dealing Turn ** [ 8s ]

** Dealing River ** [ Th ]

AnTiFoLdIn shows [ Js, Ks ] a flush, king high.

AnTiFoLdIn wins $846.98 from the main pot with a flush, king high.

Apstandard:

***** Hand History for Game 1146512174 *****

$500 NL Texas Hold'em - Wednesday, October 21, 21:43:19 ET 2009

Table Diana 13 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: omanen ( $178.27 )

Seat 2: PELLE34 ( $451.02 )

Seat 3: nosse7 ( $1024.82 )

Seat 4: kkkk ( $310.18 )

Seat 5: Partyjack ( $1047.64 )

PELLE34 posts small blind [$2.5].

nosse7 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Kd Jd ]

kkkk calls [$5].

Partyjack raises [$22.5].

omanen calls [$22.5].

PELLE34 folds.

nosse7 folds.

kkkk calls [$17.5].

** Dealing Flop ** [ Jc, Kh, 3c ]

kkkk checks.

Partyjack bets [$56.25].

omanen folds.

kkkk raises [$112.5].

Partyjack raises [$356.25].

kkkk is all-In.

** Dealing Turn ** [ Td ]

** Dealing River ** [ 6d ]

kkkk shows [ 3h, 3d ] three of a kind, threes.

Partyjack shows [ Kd, Jd ] two pairs, kings and jacks.

Partyjack wins $124.82 from side pot#1 with two pairs, kings and jacks.

kkkk wins $635.36 from the main pot with three of a kind, threes.

Denna är lite lurig också, fi spelar 49/33/3 över 300 händer (!!) och det finns mao ganska många tvåor i hans BB-syner här:

***** Hand History for Game 1146492998 *****

$500 NL Texas Hold'em - Wednesday, October 21, 21:26:54 ET 2009

Table Diana 28 (Real Money)

Seat 4 is the button

Seat 1: Fritz ( $488.33 )

Seat 2: Kajsa80 ( $970 )

Seat 3: woooo ( $1688.99 )

Seat 4: Partyjack ( $1028.08 )

Seat 5: kepan ( $1683.79 )

kepan posts small blind [$2.5].

Fritz posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Ac Jd ]

Kajsa80 raises [$20].

woooo calls [$20].

Partyjack calls [$20].

kepan folds.

Fritz folds.

** Dealing Flop ** [ Js, 2c, 2d ]

Kajsa80 checks.

woooo checks.

Partyjack bets [$50.62].

Kajsa80 folds.

woooo raises [$159].

Partyjack calls [$108.38].

** Dealing Turn ** [ 3d ]

woooo bets [$298].

Partyjack ???

Hur som, från ingenstans lyckades jag bryta igenom den ångesten jag hade när jag hade tappat HELA dagsplusset och lyckades vända till +200:- för passet.

Riktigt skönt, men med facit i hand kanske jag borde ha stuckit med 1K-plusset och legat och sovit vid det här laget. :D

Skitsamma, dagen har ändå varit over average på de flesta sätt, förrutom mittentimmen av kvällspasset som va riktigt överjävulskt jobbig.

+24044:- för månaden nu iaf.

Lär ställa en klocka imorgon, har lite smågrejer att fixa med på förmiddagen.

Har inte riktigt lagt upp planen, men åker som senast vid lunch mot Gävle och Joggys tvspels-grindstuga.

Känns inte morgongrinden så jätteintressant så kan det bli så att jag slätar den, är inte överdrivet spelsugen efter två veckor med en hel del hissåkande.

Fredag lär det dock bli en hel del grind från min sida, är ju löning så det lär bli ganska vilda åkturer på SvS.. Tycker ärligt talat att senaste veckan är bland det sämsta värdet jag har upplevt sedan SvS öppnade, letar man lite hittar man ju dock en hel del fisk fortfarande.

Vad som händer på Fredag kväll är hyfsat osäkert, skulle va skönt med en lugn kväll med tjejen.. Men det dyker väl upp nåt smaskigt homegame eller nåt som vanligt antar jag. :D

Lördag är Lördagen med stort L, MR JH Rocker firar nämligen sin 30årsdag mde buller och brak.. Det är hollywood/filmtema med utklädsel, tänker dock inte outa min utklädsel ännu då ingen har gjort det till mig. :)

50 pers sägs det vara, mat, bar till självkostnad, kommer bli jäävligt nice.

Ska dock försöka bromsa litegrann (så gott det går).

Dels för att jag kännt mig allmänt seg senaste veckorna, vill verkligen ge nya medicinen en chans att göra nytta.

Dessutom har jag och tjejen planer på att åka till Uppsala på Söndagkväll, låna hennes mors lägenhet, gå ut och käka något fint och ta en bio.

Blivit väldigt sällan jag träffar tjejen sen hon började jobba heltid för några månader sen, helgerna har också varit fullspikade för båda två de senaste veckorna så ser verkligen fram emot att hitta på något med henne för en gångs skull.

Jag tom offrar 1½ grind-dagar.. Snacka om uppoffring. :)

Övernattningen leder sen naturligtvis till en resa mot Sthlm på Måndag morgon då kvinnan vill shoppa loss lite.. Klandrar henne inte, det är hennes stora intresse med kläder och shopping.. Synd bara att jag tycker det är så jävla kasst. :)

Är väl inte ensam i den situationen antar jag.

Nu blir det några scrubs-avsnitt från tevesoffan innan jag drar mig vidare till john blunds värld.

Postad

Nej, det blir ingen grind för mig idag.

När jag loggade in för en halvtimme sen var det två bord på vardera nivå igång och då krävs det ett sjujävla spelsug för att det ska funka.

Tar det lite lugnt istället, ska bla posta ett paket åt tjejen innan jag åker norrut och hälsar på joggyvischa.

Tror på seger ikväll trots att Dackell är borta med nån skada på balansnerven. Tror (och hoppas) ungtupparna kan kliva fram Silfverberg och Rödin har genomgående varit bland de bästa spelarna i varje match.. Hoppas det slinker in några puckar för dem snart så de fortsätter att ösa på som de gjort i inledningen.

Postad

Tips på bra restaurang i Uppsala är Peppar Peppar ligger mellan buss stationen och lindvalls kaffe. Se dock till att boka bord iag på helgen. Kostar lite men som vanligt får man vad man betalar för.

Postad
Nej, det blir ingen grind för mig idag.

När jag loggade in för en halvtimme sen var det två bord på vardera nivå igång och då krävs det ett sjujävla spelsug för att det ska funka.

Tar det lite lugnt istället, ska bla posta ett paket åt tjejen innan jag åker norrut och hälsar på joggyvischa.

Tror på seger ikväll trots att Dackell är borta med nån skada på balansnerven. Tror (och hoppas) ungtupparna kan kliva fram Silfverberg och Rödin har genomgående varit bland de bästa spelarna i varje match.. Hoppas det slinker in några puckar för dem snart så de fortsätter att ösa på som de gjort i inledningen.

Tyvärr så kan jag rekommendera att lägga en slant på Rögle, har hittat till 3,75 ggr bla men kan inte tippa mot mitt kära lag så..

Dackell och Jonsson kommer saknas rejält, Hermansson, Sundström och Järnkrok i sista skulle knappt platsa i Leksand! Hoppas dock på en succe från Järnkrok som varit grym i J20!

Postad
Hehe ty sir. :)

.

:-)

Du vet att jag e snäll innerst inne....;-)

Jo, det där med den dåliga trafiken på svs, varför inte ha en liten rulle på annan site......

RedBet? Samma klient som svs ( lätt att trivas ). Går snabbt att få RB deal med dom också.

gl...

Postad
Tips på bra restaurang i Uppsala är Peppar Peppar ligger mellan buss stationen och lindvalls kaffe. Se dock till att boka bord iag på helgen. Kostar lite men som vanligt får man vad man betalar för.

Tack för tipset!

Blir det pluspass imorgon så blir det Peppar Peppar på Söndag då mao. :)

Alltid kul att pröva något nytt.

Tyvärr så kan jag rekommendera att lägga en slant på Rögle, har hittat till 3,75 ggr bla men kan inte tippa mot mitt kära lag så..

Dackell och Jonsson kommer saknas rejält, Hermansson, Sundström och Järnkrok i sista skulle knappt platsa i Leksand! Hoppas dock på en succe från Järnkrok som varit grym i J20!

Inte platsa i Leksand???

HOLD YOUR HORSES SIR!

Tur att du inte satte en slant där iaf.

:-)

Du vet att jag e snäll innerst inne....;-)

Jo, det där med den dåliga trafiken på svs, varför inte ha en liten rulle på annan site......

RedBet? Samma klient som svs ( lätt att trivas ). Går snabbt att få RB deal med dom också.

gl...

Jo, har ju tänkt på det i månader och månader.. Ska ta tag i det där om det inte bättrar sig i framtiden. Känns blekt att sitta och gnugga huvudet mot typ 20/15 grinders när jag vet att jag kan göra exakt samma sak för 50% RB liksom. Men vi får se, jag har som fastnat lite för SvS ändå. :)

Matchen var helt okej, det började med att Markström trampade på skridskosnöret och var sittande när Enström brände matchens första friläge.

Gudskelov sköt han över, hur han nu lyckades med det.. Verkligen hela målet var ledigt.

Matchen kom sen att fortsätta i samma anda i första perioden, tror aldrig jag sett så många och långa felpassnings-serier, vi snackar typ 6-7 felpassningar klockrent på motståndarens blad efter varandra.

Va också extremt mkt oprovocerade vurpor om vart annat i första, måste varit nåt tjall på isen kom jag fram till..

I andra med 0-1-underläge löft de sig rejält dock, juniorerna, Dixon och Hietanen var i mina ögon bäst. Framförallt Dixon har lyft sig många steg de senaste två-tre matcherna.. Hoppas verkligen på att han tar ett steg till i år då han redan ifjol va riktigt bra bitvis.

Som vanligt när Brynäs fixat ledningen genom Rödin (som va riktigt bra som vanligt), blir man lite mätta och lägger sig på försvar.

Trots detta skapar man en hel del chanser, och när 2-2-pucken jävligt billigt slinker in bakom Markström så borde det redan stå 3- eller 4-1.

Billigt att släppa iväg en poäng, men skönt att Dixon fixade bonusen till sist.

Är jääävligt osäker på vart man har Markström, han ser verkligen rejält slarvig och osäker ut.. Det är jätteknepiga returer, blandat med patetiska försök att gå ut i sarghörnen och dribbla bort motståndare med spaden, blandat med diverse vurpor och galna chansbrytningar kring kassen.

Så länge han ligger i toppen av ES när det gäller räddningsprocenten kan man ju dock inte klaga.

Nog om hockeyn, ska kolla på WSOP-avsnitten nu innan jag tar en jävligt seg kropp de 10 meterna in till sovrummet och trycker några timmar.

Imorgon blir det väl en väckarklocka till grinden, kanske ska med tjejen, Kapten Wigert och hans senaste hugg och bowla och dricka några kalla imorgon.. Inte spikat än, men vore iaf trevligt att hitta på något.

Postad

Rögles andra mål måste varit en styrning? Såg verkligen skitkonstigt ut från min vinkel där jag satt, skottet såg ut att gå 2 dec över isen sen går pucken in över axeln.

Försvarar Markan med att säga att han såg jävligt skymd ut på Rögles 2-2 mål;)

GL med spelet:)

Postad
Rögles andra mål måste varit en styrning? Såg verkligen skitkonstigt ut från min vinkel där jag satt, skottet såg ut att gå 2 dec över isen sen går pucken in över axeln.

Försvarar Markan med att säga att han såg jävligt skymd ut på Rögles 2-2 mål;)

GL med spelet:)

Jo ja vet inte.. Tycker de är bra svårt att se på repriserna också vad som händer med pucken.

Skitsamma, tycker iaf att Läck borde få ett par chanser att visa upp sig snart.. Även om Markström har varit grym till och från.

vilket lag lirar du fotboll med? div?

soft dagbok, keep it up 8-)

Jadu, spelar med HÖFK i div7. Eller rättare sagt, tränar.. Gjorde min första träning på hösten här.

Det är alltså Harg/Östhammar FK, farmarlag (!) till HÖFF som blev resultatet av sammanslagningen för typ 4 år sen.

Man tyckte väl att ett hyfsat stort samhälle som Östhammar borde ha ett lag högre än i div 7. Sagt och gjort, på tre år har de klättrat till div 5.

Men så har också allt blivit mer seriöst, så det är många som inte har lust/orkar/har tid att träna 4 ggr i veckan och spela en match, därför startade de ett farmarlag till denna säsong, väldigt hög medelålder, tror jag tillhör de 4-5 yngsta i en enorm trupp på typ 50 man eller något. Det är lite si och så med tränandet, verkar vara en klick på 15-20 man som är med och tränar stabilt medan de där övriga 30 kanske gör en handfull träningar på ett år.

Ska bli kul att se var det tar vägen i vår iaf, borde kunna komma i så pass bra form att man tar en tröja..

Om inte annat är det för min del själva lag-grejen som är viktig, just det sociala med att åka och träna är viktigt för mig nu när jag heller inte jobbar längre.

Nu hoppar vi på löningsgrinden.

Postad

Ja lönefredagen va ju INTE en besvikelse kan ja lova.

Tyvärr va ja lite för spelsugen och slaskade loss ganska rejält, blev påkommen med en och annan bluff i den här stilen:

Tycker nog att spelet är helt okej, det är inte många händer han orkar syna river med.. Typ set då.

***** Hand History for Game 1147536990 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, October 23, 10:30:54 ET 2009

Table Diana Turbo 9 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: Partyjack ( $1428.81 )

Seat 2: VaNiaL ( $1057.76 )

Seat 4: vn8001 ( $594.08 )

Seat 5: sollet21 ( $1580.3 )

Partyjack posts small blind [$2.5].

VaNiaL posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 9c 8c ]

vn8001 folds.

sollet21 raises [$17.5].

Partyjack calls [$15].

VaNiaL folds.

** Dealing Flop ** [ 6h, Th, 9d ]

Partyjack checks.

sollet21 bets [$30].

Partyjack raises [$95].

sollet21 calls [$65].

** Dealing Turn ** [ 3s ]

Partyjack bets [$150].

sollet21 calls [$150].

** Dealing River ** [ Qh ]

Partyjack bets [$370].

sollet21 calls [$370].

Partyjack shows [ 9c, 8c ] a pair of nines.

sollet21 shows [ Tc, Ts ] three of a kind, tens.

sollet21 wins $1255 from the main pot with three of a kind, tens.

Game#1147537268 starts.

#Game No : 1147537268

Största vinstpotten tror jag:

***** Hand History for Game 1147537699 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, October 23, 10:33:16 ET 2009

Table Diana Turbo 12 (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 1: LOVEME1 ( $1222.08 )

Seat 2: Partyjack ( $983.3 )

Seat 3: gamgegga ( $747.12 )

Seat 4: Jaa986 ( $185.36 )

Seat 5: Noklect ( $1189.18 )

Jaa986 posts small blind [$2.5].

Noklect posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Js 9s ]

LOVEME1 calls [$5].

Partyjack raises [$22.5].

gamgegga folds.

Jaa986 calls [$20].

Noklect folds.

LOVEME1 calls [$17.5].

** Dealing Flop ** [ Td, 8c, Kh ]

Jaa986 bets [$72.5].

LOVEME1 calls [$72.5].

Partyjack calls [$72.5].

** Dealing Turn ** [ Qs ]

Jaa986 is all-In.

LOVEME1 calls [$90.36].

Partyjack raises [$335.72].

LOVEME1 is all-In.

Partyjack is all-In.

** Dealing River ** [ 9h ]

LOVEME1 shows [ Qd, 8s ] two pairs, queens and eights.

Partyjack shows [ Js, 9s ] a straight, nine to king.

LOVEME1 wins $238.78 from side pot#2 with two pairs, queens and eights.

Partyjack wins $1588.38 from side pot#1 with a straight, nine to king.

Partyjack wins $553.58 from the main pot with a straight, nine to king.

Game#1147537994 starts.

#Game No : 1147537994

Var också inne och vevade typ 100 händer på 10/20 direkt på morgonen då de va jävligt fiskigt där.. Tre st 60/10 och en grinder.

1K upp på 10/20, men totalt tappade jag och stannar på +800:-

Bryter nu för en tidig lunch med lillebror, sällan jag träffar honom så kan va trevligt att käka lite och snacka lite skit mellan varven.

Åter på grinden om typ en timme.

Postad

Blev rödspätta med stekt potatis till lunch, jävligt gott.. Kul att höra också vad bror och familj har hållt på med på hemmafronten.

Väl hemma igen drar jag igång grinden och första 30 minuterna blev en riktig pärs.

Tre raka toppset sprang in i flopfärg, flopstege och turnad stege.

Som tur är lyckades jag ducka en av de, varav en inte var särskilt djup heller.

Dock var det röda siffror för dagen, men sen kom en av de absolut skönaste islossningarna någonsin.

Va flera månader sen jag upplevde att ett helt pass bara flyter på hur fint som helst utan att egentligen åka på några som helst dyra brutaliteter.

Det blev en orgie i att ta så mkt som möjligt betalt av lönefisken med mitt flopstål.

Den enda handen som var lite, lite jobbig är denna:

Blev väldigt, väldigt konstigt spelad den här.

Fi är ganska ny, men känns fiskig av det lilla jag sett.

När jag får den checkad till mig på turn vet jag först inte va ja ska ta mig till.. Tänker en stund och lite oväntat får jag för mig att försöka få det att se ut som en bluff och få in pengarna. Jag kommer ju alltid ha outs och har jag tur så får jag även in det mot typ AQ/KQ/KK eller så.

När han sen flattar turn och stopbettar river är jag verkligen totalt jävla lost i handen, kände att jag nog var slagen 9 av 10 ggr så showdown blev verkligen en positiv överraskning.

***** Hand History for Game 1147607079 *****

$1000 NL Texas Hold'em - Friday, October 23, 13:31:17 ET 2009

Table Eva Turbo 4 (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: Umeafisk ( $3381.62 )

Seat 2: Partyjack ( $2499.52 )

Seat 4: Di_Maestro ( $325.98 )

Seat 5: AceP ( $1175 )

Di_Maestro posts small blind [$5].

AceP posts big blind [$10].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ As Ad ]

Umeafisk raises [$40].

Partyjack raises [$140].

Di_Maestro folds.

AceP folds.

Umeafisk calls [$100].

** Dealing Flop ** [ 9s, Jc, Qs ]

Umeafisk checks.

Partyjack bets [$221.25].

Umeafisk raises [$462.5].

Partyjack calls [$241.25].

** Dealing Turn ** [ 4s ]

Umeafisk checks.

Partyjack bets [$1000].

Umeafisk calls [$1000].

** Dealing River ** [ 6d ]

Umeafisk bets [$610].

Partyjack calls [$610].

Umeafisk shows [ Qc, Ks ] a pair of queens.

Partyjack shows [ As, Ad ] a pair of aces.

Partyjack wins $4425 from the main pot with a pair of aces.

Game#1147607587 starts.

#Game No : 1147607587

Men som sagt, förrutom denna så flöt allting på och det var nästan aldrig några konstigheter egentligen.

Måste säga att detta var det absolut bästa tänkbara sätt att avsluta veckans grind på. Därför blir det heller inget mer spel ikväll, det blir en myskväll med tjejen, kanske lite Idol osv.. Sen imorgon smäller 30årsfesten av like mad så det kommer bli trevligt.

Stannar iaf dagen på +5700:- ungefär, ett jävligt bra dagsresultat för mig och framförallt det största dagsplusset sedan typ Juni eller nåt sånt om jag minns rätt.

Var upp en sväng över 30K-strecket men får alltså nu nöja mig med +29757:- för månaden.

Mkt skönt då jag inte kommer spela något förrän tidigast Måndag kväll, om ens det. Sen följer iaf 3-4 grinddagar och en konsumgrind innan vi är inne i november. Jag borde kunna landa ett riktigt bra plus om värdet är ens i närheten av vad det varit idag.

Mkt skön dag!

Postad

Låg och slöade i soffan och klickade på text-tv osv.

Såg nån artikel om en Adi Nalic som är 11 år och blivit scoutad av Barca osv osv.

Sökte upp filmen på nätet och visst, den killen va ju jävligt duktig och verkade ha jättelekstuga med motståndet.

Men så råkade jag klicka på länken bredvid med denne 6-åring.. De är ju för fan brutalt, sån där teknik ska man inte kunna ha vid 6 års ålder. Helt jävla sjukt.

Vill inte veta hur hans föräldrar har uppfostrat honom.

Jävligt imponerande oavsett:

Postad
No life :(

Det är väl ett liv att hålla 100% koll på uppdateringarna på PF också? :D

Hur många händer har du spelat i oktober hittils och hur många bord brukar du spela samtidigt? Jag kan fan inte hantera mer än 3 bord åt gången.

Har spelat 44K händer än så länge i oktober, spelar allt som oftast 4 bord.. Men mer och mer på senare tid när jag känt mig pigg osv så kör jag 5 lite då och då. Något jag absolut inte behärskade för ett par år sedan, så det är bara nöta på så kommer du fixa 4 bord du också.. Såvida du inte spelar väldigt löst då.

Nyss hemkommen från tjejen, har kikat på idol, käkat godis och bara slöat riktigt mkt.. Just tack vare detta är jag också jävligt seg i huvud och kropp nu, så ska kika ett tag på teve här hemma med innan jag somnar.

Har även smygit upp en Breznak från kylen, bara för att få lite smak inför morgondagen som kommer bli riktigt grym!

Postad

Tro förresten inte att uttrycket "pokerfri helg" finns i mitt vokabulär.

Vaknade inte helt oväntat för en halvtimme sen, nu smaskat i mig lite frukost och så där.. Förfesten börjar kl 13, 30årsfesten kl 15.. Så vad ska man göra till dess?

Mkt riktigt, det blir en liten titt på svs.

Postad

Varför kan jag inte spela på löninghelgerna ???

De e samma sak varje ggn, jag får bara titta på hur alla andra drar in fetdeg, o mina stacka bara minskar,''

Några,

AA vs 57os ( all in pre, vid SD har han KåK )

QQ vs JJ ( J på turn )

109s vs A9s ( båda floppar färg )

De slutar liksom aldrig, tycker inte jag spelar dåliga händer eller så, det bara går inte att spela för mig vid löning.

Känns som det är alla mot en, o vem faan vinner en sån match? :-)

Ligger iofs -800sek för dagen vilket kunde vart mer,,,,,,,, Lirat på NL400 senaste veckan o bara för det var lön klev jag in på lite Nl1000 eftersom lönefiskarna gärna kör race:ett där.

Jaja,,,,,,, Nu hittar jag på nåt annat ! :-(

Postad
Varför kan jag inte spela på löninghelgerna ???

De e samma sak varje ggn, jag får bara titta på hur alla andra drar in fetdeg, o mina stacka bara minskar,''

Några,

AA vs 57os ( all in pre, vid SD har han KåK )

QQ vs JJ ( J på turn )

109s vs A9s ( båda floppar färg )

De slutar liksom aldrig, tycker inte jag spelar dåliga händer eller så, det bara går inte att spela för mig vid löning.

Känns som det är alla mot en, o vem faan vinner en sån match? :-)

Ligger iofs -800sek för dagen vilket kunde vart mer,,,,,,,, Lirat på NL400 senaste veckan o bara för det var lön klev jag in på lite Nl1000 eftersom lönefiskarna gärna kör race:ett där.

Jaja,,,,,,, Nu hittar jag på nåt annat ! :-(

Du har inte funderat på att starta en egen dagbok?

Du verkar ha samma behov som jag av att redovisa hur det har gått..

I perioder blir det ju så att man backar vid varje löning i princip, det släpper förr eller senare.

Min morgongrind va ingen höjdare, sprang på lite skit i början och var 1K back omgående. Jobbade upp det till +300kr men tappade allt sista halvtimmen, klarade inte av alla småstackar som höll upp i alla jävla flips.

1K back blev det för dagen och +28754:- för månaden.. Va ett sjujävla värde idag också, hoppas det håller i sig nån vecka iaf.

Nu ska jag röra ihop en omelett med kallrökt skinka, brukar bli mkt fint.

Om en timme ca drar jag över till Hogge varpå vi tar sällskap hem till Lunkan och en liten förfest vid 13-snåret.

Sen åker vi i samlad trupp, lär ta upp hela kommunens taxibilar, ut till bygdegården och vad jag antar kommer bli en riktig slagfest.. Blir en utmaning att hålla igen lite, eftersom jag ska till Uppsala imorgon eftermiddag.

Over and out.