ryanatwood Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Omfg är vi samma person?!! Jag har sökt till polis, varit inne på att bli PT och Nutritionist...men det hela slutade med Civilingenjör inom bygg(Väg- och vatten) där jag nu går mitt 4:e år. Och då vet jag fortf inte vad jag VERKLIGEN vill göra... Scary shit!... Skrämmande likt iallafall, haha! Båda har nafsat i samma yrkesväg och valt liknande utbildning. Imponerad att du tagit dig igenom 3 år, hur har matten gått? Fan inte lätt att veta vad man verkligen vill syssla med. PT/nutri känns jävligt schyst men också svårt att kunna etablera sig och ha en decent inkomst, på något sätt kan jag känna. Kan vara ute och cykla också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Jahajasaja. Lite sliten är jag efter gårdagen, har däremot inget med ölen att göra utan snarare att tjejen ringde och väckte mig 4,5 timmar efter att jag hade somnat.. Hygglo. Ingen idé att somna om då, utan gick upp och tog en turbofrukost och sen körde jag igång. Måste säga att fy faan vad jag tycker poker är roligt igen. Just efter två veckor där man konstant får ducka bakdörrar och göra de mest sjuka läggningar så är det så förbannade skönt när allt går tillbaka till det normala och man faktiskt kan spela ut till fullo. Tack vare min trötthet avstod jag 5/10 och köttade lite 2,5/5 och ett par bord 2/4. Mkt skönt att det dykt upp en mjukis-nivå för de dagar man inte känner att man är 100% fit i skallen. Sprang som sagt helt okej, hittade enorma mängder fisk och stannar på hyfsade +1300:-. För månaden läser jag +5975:- vilket är en helt klart godkänd start. Nu blir det däremot ingen grind förrän Måndag eftermiddag som tidigast. Planen är att om en halvtimme åka till Gävle med tjejen, hon ville gå på ikea (chocker) och en sväng nere på stan.. Får väl tillgodose hennes shoppingbegär för att hålla stämningen över ytan. Sen droppar jag av henne hos sin kompis, piper iväg till Joggy och svänger ner på Olearys för lite sportblängande. Imorgon blir det sen en konsumgrind som inte är av denna värld.. Det handlar om 12 svettiga timmar, 9-21. Känns jävligt segt så här på förhand, men eftersom man bara är två st under hela dagen så kommer tiden rulla på ganska snabbt då det alltid finns saker att göra. Att jag sen har 100% OB hela dagen gör ju inte saken sämre, lönen för en sån dag landar nånstans strax över 2K vilket verkligen inte är fy skam för den lilla insats man gör där nere. Snabb jävla dusch nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Blev en riktigt trevlig dag i Gävle, allt utom en dryg timme på ett SMOCKFULLT Ikea föll mig väl i smaken. Vad är det med folk i flock med stora varuvagnar? Helt jävla galna människor alltså. Dumpade av tjejen hos hennes kompis och pep vidare till Joggy, drog till Olearys och tog in en nachotallrik och några lättöl (chaufför-tjänst suger obv). Laddad som fan inför hockeyn som helt klart inte var någon höjdare till en början. Rent katastrofal första period, och när tjejen ringde och undrade om vi kunde åka hemåt redan efter en period behövde jag inte tänka länge innan jag accepterade. Väl på väg hem började målrapporteringarna trilla in från Joggy som satt kvar på olearys och krigade hem matchen till ett oavgjort.. Stor eloge till dig där Joggy! Vet ju att det finns massvis med hockey i det här laget, synd bara att det alltför ofta behövs en riktig jävla väckarklocka för att få fram något konkret. Tror det blir slutspel ändå, tycker det ser så pass stabilt ut trots allt. Kristian Kudroc blir också en jävla bra förstärkning, hoppas verkligen, verkligen att han får förlängt säsongen ut.. Nu har det dock inte nämnts något mer än de fem matcher som är garanterade.. Synd det, precis vad vi saknat därbak, en stor, tung elak jäävel. Dagens gåshud väntade på sig så länge som till ungefär en kvart sen, då jag av en händelse zappade förbi SAIK-Frölunda och 18-årige Tim Erixon gör årets (iaf hittills) läckraste mål i elitserien.. En jävla solorajd som hette duga, tycker det är bra underbart när juniorerna visar upp sig sådär, oavsett lag. Mina känslor av att SAIK kan bli en guldkandidat har bara förstärkts, de spelar ut Frölunda så det står härliga till just nu. Kvällen blir helt pokerfri, fick rejäl beslutsångest när jag kollade tv-tablån och fann dels United-Sunderland, Barcelona-Almeria och NHL-semi-premiären.. Blir nog ett riktigt zapp-krig här hemma första timmarna skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Rejält jävla kämpigt konsumpass alltså.. Bara avverkat 5 av totalt 12 timmar än så länge, visserligen hemma på lunch nu till 15. Så jävla tung i kroppen så det är inte klokt, typ alla bekanta som handlat av mig frågar om jag är bakfull. Ser och känner mig helt jävla slut. Kommer bli våldsamt skönt att gå av skiftet ikväll, sen är det minst 7 dagar till nästa konsumgrind.. Mkt fint. Får sällskap av tjejen in till Uppsala imorgon också, jag ska gå och lämna lite tester för läkemedels-studien och hon ska shoppa.. Låter som en bra plan imo. Eftermiddagen och kvällen kommer bli utrymme för grind som det ser ut nu. Har ett rikligt spelsug, fått erbjudande om cashgame ikväll efter jobbet hemma hos några polare.. Inte utan att man är sugen, eftersom jag är så seg så lutar det väl åt att jag hoppar det. Men med detta spelsug är det inte omöjligt att jag går upp och tar några floppar på vägen hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Riktigt bajsig dag idag faktiskt. Trots enorm trötthet större delen av dagen kan jag inte dra mig från att åka över till Lankan och dra ett litet parti 1-2-slask med några hundra på fickan. Sltuar efter 2½ timmes spel typ, 700kr back. Rätt otroligt men så illa var det. Nu flåsade jag visserligen iväg 300 ganska direkt då jag floppade QQ6 med AQ, när turn är en K är det ganska dåligt att inte komma ifrån den mot Tansk. Känns som att han väldigt, väääldigt sällan får in det med sämre än kåk där, även om det fanns färgstegedrag på turn så har jag svårt att se att han dundrar in så pass mkt med något annat. Drömde mig bort till att han skulle ha någon knasig QJ eller något.. Självklart har han 66. Lite halvsteamad direkt, då jag sprungit på rätt mkt setups live på senare tid.. Och som sagt, det är fan tråkigare att förlora live, känns som att det är ungefär en nolla jobbigare att förlora vid livespel. Tror fan 500kr live känns ungefär som 5K online.. Inte riktigt men bra jävla nära. Nå ja, slaskade vidare rätt friskt. Spelade faktiskt rejält dåligt, floatade bland annat Tansk med backdoor-fd.. När jag sen får färgdraget på turn så orkar jag inte slå om och får ett pissigt bluffkort på river och orkar inte bluffa då heller. Slutar med att jag smaskar in mina sista 75 något i någon form av squeeze med 88 som för övrigt är LÅNGT upp i min range över händer att såsa med i såna gejms. Klart då att någon har hittat QQ som får stå.. Tråkigt. Nåja, visst är det tråkigt att torska live.. Men är trots allt plus idag tack vare en närmast monstruös konsumgrind. Tack för den. Nu lär jag lägga mig och drömma i några timmar innan jag bränner av mot Uppsala vid 8-bläcket imorgon. Tjejen ska börja jobba kl 13 så kommer iaf kunna kötta in några sköna svs-timmar. Är RIKTIGT spelsugen nu efter några väldigt magra dagar av den varan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Ska man veta vem Tansk är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Ska man veta vem Tansk är? Nja, bara om man är från östhammar. Men det är zorba här på pf. Uppsala nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Nja, bara om man är från östhammar.Men det är zorba här på pf. Uppsala nu. Kan tilläggas att zorba har sprungit som en gud de senaste live-gejmsen.. Dock ska sägas att jag uppskattar honom som en av de 3-4 klart bästa spelarna i kommunen, lätt top5 iaf. Men han har totalt våldsknullat gejmsen med grymt kortsnitt och extrem klonk, samtidigt som jag har haft det lite halvkallt och badbeatats med jämna mellanrum.. Därför jag tycker att jag borde komma ifrån AQ där. Hittat fint värde på svs nu direkt efter Uppsala-trippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jaha, då var ett 3-timmars-pass avslutat. Började med 4 5/10-bord då värdet såg sjukt fint ut däruppe, blev badbeatad ett par ggr och klonkade själv lagom så jag stod på breakeven efter typ en timme då det började tunnas ut med fisk och jag sökte mig lite neråt 2,5/5 för att hitta ett stabilt plus. Sagt och gjort, sprang helt okej i ett fiskigt paradis.. Drömvärdet på nivån verkar vara tillbaka, om än för tillfälligt? Hur som, stannar på +2300:- och kostade till och med på mig att lämna ett sicko-bord med två stycken djupa 56/25/-fiskar alldeles precis. Känns väldigt sällan värt att sitta kvar och jaga de där mongo-klonkarna då det allt som oftast biter en i röven till slut ändå med någon form av utsugning för >400BB. Dessutom har jag fullt upp med annat att göra, ska köra tvättstuga ikväll.. Innan jag tar tag i det tänkte jag få lite frisk luft under 5km. Tänkte köra någon form av intervall-historia idag, då det är max-flåset som verkligen inte är sig likt. Utöver en längre tid börjar jag nå gammalt hederligt flås (visserligen inget att skryta över men hygglig div7-klass iaf). +8361:- för månaden, stabil start. Blir till att kötta lite ikväll igen, får se hur jag lägger upp det.. Väldigt sugen på att köra lite 5/10, beror på fysisk och psykisk status efter löprundan och tvättstugan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 5/10 är bad ass bra action ju! jag ligger fortfarande samma som dig upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 5/10 är bad ass bra action ju! jag ligger fortfarande samma som dig upp Ja alltså helt okej värde imo, det är ju knappast lika mkt 60/10-mongon som jag är van vid. Men springer man inte helt kasst kör man ju över alla 40/20 och 30/<10 precis lika hårt eg. Blir som sagt mer 5/10. Snyggt, vi kan väl rygga varandra över 50K då? Min intervallträning gick väl sådär, under tredje intervallen sprutade (bokstavligen talat) det näsblod ur höger borre. Vet inte vad problemet var, kände mig långt ifrån slutkörd. Hade väldigt lätt för näsblod när jag var yngre, nu va de sjukt längesen dock. Någon hobbydoktor som vågar sig på en diagnos? Tyckte iaf att det var lika bra att lägga ner, man vet ju aldrig vad som ligger bakom. Så joggade/lunkade vägen hem sen, hade kommit knappt halvvägs så. Nu blir det lite slappande, en dusch, lite matlagning modell enkel och framåt kvällen unisont eller efter Gbg-derbyt blir det grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Är verkligen ingen hobbydoktor men järnbrist brukar väl vara en vanlig orsak? Acetylsalicylsyra (huvudvärkstabletter) kan också ge näsblod tror jag då de är blodförtunnande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Är verkligen ingen hobbydoktor men järnbrist brukar väl vara en vanlig orsak? Acetylsalicylsyra (huvudvärkstabletter) kan också ge näsblod tror jag då de är blodförtunnande. Ok.. Kör bara på paracetamol-värktabletter vid behov, då min mage inte klarar av acetylsalicyl-tjossan. Men tror jag löste det själv faktiskt, har varit bra täppt i näsan några nätter i rad och använt nässpray typ två kvällar i rad.. Det kan väl också vara en orsak har jag för mig hört/läst någonstans? Drar ihop en riktig jävla raggarmiddag, vi snackar skivad frukostkorv, kokta fullkornsmakaroner, rostad lök, ketchup på det. Gammal klassiker som var min favorit när jag var typ 10 år, många år sen nu då det känns lite väl slaskigt de flesta dagarna. Idag fanns ändå suget där. Sen blir det nog nån timmes spel innan jag tar tag i tvätten och fotbollstittandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Upptäckte att fotbollen börjar 19 och inte 20, blir till att kika iaf en halvlek innan jag drar igång grinden typ 20-21ish. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 falukorv m makaroner å heinz (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Näsblod vid överansträngning är inte helt ostandard. Ännu mer standard om man har ytliga blodkärl, och extra vanligt vid förkylning. Kan även förekomma vid högre än normalt blodtryck. För en grundligare analys måste jag fingra dig i rumpan. Du kan även posta en burk kiss till mig. EDIT: Är det återkommande så finns det möjlighet att öva bort det med läkare, alt "bränna" bort de ytliga kärlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Nja, bara om man är från östhammar.Men det är zorba här på pf. Haha, tack för semi-outningen! Och ja, live har jag sprungit galet sista tiden och klonkat friskt. Synd att man är nät-fisk bara. Kul med beröm förresten, tackar! Hur ser du Danmark-Sverige på lördag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Du kan även posta en burk kiss till mig. Jag vill också ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 falukorv m makaroner å heinz (L) Mmm de va inte helt långt ifrån där faktiskt.. Falukorv vette fan när jag åt sist, får nog bli en ring nästa gång jag visslar förbi nere på konsum. Näsblod vid överansträngning är inte helt ostandard. Ännu mer standard om man har ytliga blodkärl, och extra vanligt vid förkylning.Kan även förekomma vid högre än normalt blodtryck. För en grundligare analys måste jag fingra dig i rumpan. Du kan även posta en burk kiss till mig. EDIT: Är det återkommande så finns det möjlighet att öva bort det med läkare, alt "bränna" bort de ytliga kärlen. Ahaa, en inte särdeles oallmänbildad dansbandsgitarrist verkar det som. Tror att standardspelet vid nyktert tillstånd är checkfold när det kommer till rumpfingring och postkiss.. Efter ett flak starköl kan vi börja diskutera. Trevligt att du är tillbaka på PF, får man se dig på svs snart igen, eller har jag sett dig med ett nytt nick? Haha, tack för semi-outningen! Och ja, live har jag sprungit galet sista tiden och klonkat friskt. Synd att man är nät-fisk bara. Kul med beröm förresten, tackar! Hur ser du Danmark-Sverige på lördag? Thats just how I see it.. Det är för övrigt grymt skönt att springa bra live, allting flyter på sådär underbart och man kan se alla floppar utan att bli slask-gul till slut. Det är öppen diskussion över hur jag ska se matchen faktiskt, Noddan tyckte jag skulle följa med honom och hans jobbarkompisar till Olearys i Uppsala.. Inte helt okallt men känner typ ingen på hans jobb så vette fan ändå. Mange snackade om ett förslag som lät ännu trevligare, då han planerade matlagning, ölande, fotboll och avsluta med ett livegejm nånstans i Östhammar. Det känns bra mkt hetare. Däremot är det inte klart med var ett sånt arrangemang skulle hålla hus, och väldigt ofta brukar storslagna planer antingen gå upp i rök eller iaf förminskas ordentligt när det gäller det där gänget.. Men det vore ju helt klart skönt att stanna här hemma och avnjuta matchen. Tredje alternativet är att dra ihop en bil och åka upp till Gävle, först se BIF-Luleå kl 16, sen äta, dricka en hel del sån där kiss-gul kolsyrad dryck som man blir glad av och sen någonstans kring 3 promille se Dansk-matchen. Allt detta på Olearys i Gävle. Står någonstans i proportionen 20-40-40 procent just nu.. Ska luska och höra efter lite. Skulle du vara sugen på en liten Gävle-trip kanske? Jag vill också ha! Du får ju i såna fall ett sekund-färskt prov nästa gång vi träffas, på så sätt får jag ju också se vad du tänkt använda det till. Gbg-derbyt var verkligen riktigt glödhett.. Riktigt underhållande, jämt och bra fart. Mest komik är det varje gång Dime Jankulovski ska slå inspark och IFK-klacken drar igång ett; "Åååååååååååååhhhh - TJOCKIS!". Kanske inte just det, utan att kommentatorn Lasse Grankvist VARJE gång i första halvlek har "fnissat" till ganska tydligt i mikrofonen.. Det tycker jag är rejält charmigt. Blir nog till att se andra halvan också, riktigt bra match som sagt. Grind kl 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Riktigt bra underhållning även i andra. Gais började bäst första 10 men sen va de blåvitt för hela slanten, och hyfsat sagoslut blev det också. Nu är jag verkligen ingen passionerad ängel, har bara semi-hållt på IFK sedan början av 90-talet och bryr mig inte supermkt om hur det går.. Finner inte heller allsvenskan så där jätteintressant om jag ska vara ärlig. MEN en sak är säker, om guldet hamnar hos IFK i år igen vet jag vart jag tycker bragdguldet ska hamna någonstans. Ska inte vara möjligt att vinna allsvenskan med den enorma turbulens de har haft i spelartruppen. Säljer av 2 av sina iaf 5 bästa spelare, får FEM korsbandsskador på en säsong och har haft allmän otur med småskador. Tror nog AIK bärgar guldet till slut tyvärr. Grymt imponerad, dels av alla 17- och 18-åringar som tar sig fram. Men framförallt av Hannes Stiller som typ är bästa blåvit idag igen, kommer direkt från Qviding i division 1 (?) och toklevererar på en gång.. Hatten av. Nu lite grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Ja alltså helt okej värde imo, det är ju knappast lika mkt 60/10-mongon som jag är van vid. Men springer man inte helt kasst kör man ju över alla 40/20 och 30/<10 precis lika hårt eg. Blir som sagt mer 5/10. Snyggt, vi kan väl rygga varandra över 50K då? sant! klart falukorv m makaroner å heinz (L) agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 falukorv är alltid nötigt... tilt när man bodde i norge och det inte fanns att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 falukorv är alltid nötigt... tilt när man bodde i norge och det inte fanns att köpa +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 falukorv är alltid nötigt... tilt när man bodde i norge och det inte fanns att köpa +1 You dont know what youve got until its gone? Jaha, mjukstartar passet med denna. Så förbannade arg på mig själv i efterhand, spelar den så dåligt så jag var tvungen att aga mig själv lite efteråt. Visserligen gillar jag denna linje som omväxling, fi brukar väldigt ofta gilla att slå om mkt skit på turn när man går så här. Men när han väl slår om, varför, varför, varför ska jag såsa? För er som inte vet är fi hyfsat stabil, typ 25/15 eller så. Känns inte ens som att jag får värde av AK eller AA på den där jävla torra brädjäveln. 22 är enda handen jag får action från.. Kände mig bra dum när han blixtsåsade. Idiotvarning. ***** Hand History for Game 1134375278 ***** $1000 NL Texas Hold'em - Monday, October 5, 21:36:00 ET 2009 Table Eva Turbo 9 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Partyjack ( $1984.88 ) Seat 2: Zeppan ( $768.89 ) Seat 3: seve71 ( $354.27 ) Seat 4: Oman85 ( $1877.5 ) Seat 5: Jonisponis ( $2923.01 ) Partyjack posts small blind [$5]. Zeppan posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to Partyjack [ 6h 6s ] seve71 folds. Oman85 raises [$35]. Jonisponis folds. Partyjack calls [$30]. Zeppan folds. ** Dealing Flop ** [ 8h, 2s, 6c ] Partyjack checks. Oman85 bets [$60]. Partyjack calls [$60]. ** Dealing Turn ** [ Kd ] Partyjack bets [$140]. Oman85 raises [$380]. Partyjack raises [$1200]. Oman85 is all-In. Partyjack calls [$442.5]. ** Dealing River ** [ 9d ] Oman85 shows [ Kc, Ks ] three of a kind, kings. Oman85 wins $3750 from the main pot with three of a kind, kings. Game#1134376774 starts. #Game No : 1134376774 Jaja, spelade vidare på 5/10 någon timme, sen tyckte jag att action dog ut rätt mkt.. De flesta fiskarna gulade och det var mestadels grinders. Låt säga att nivån nu var ett par latextights två storlekar för små. Traskade rakt igenom 2,5/5 och hittade ett par mjukisbyxor i XXXL på 2/4. Förbannat soft nivå, ett par halvdugliga grinders men satan så mkt fisk och usla grinders som hänger där. De där 2K som Oman sög åt sig är återhämtade, och jag är rejält sliten i huvudet.. Det var även en anledning till att jag stegade ner, känner inte riktigt någon fokus i hjärnan så att säga. Så tappet minskades iaf till -100 kronor för kvällspasset och +8206:- för månaden. Nu blir det någon serie från tevesoffan och sen landar jag mjukt i sängen. Imorgon får jag sällskap av ett par glada elektriker/nätverksnissar som ska installera fiber-lina i lägenheten.. Skulle ta några timmar, under tiden ska jag nog kunna visa dem hur man får in en riktigt sexig checkraise. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 Har nog inte skrivit om 50-årsjubiléet ikväll!? Hur som, Brynäs firar 50 raka år i ES(eller högsta hockeyserien oavsett namn). Det firas då med 50krs-pris för alla biljetter i huset, Läkerolen är slutsåld och det kommer nog bli en tisdags-match att minnas helt klart. Vid 15 åker vi norrut, Wiggan som vanligt min wingman. Vi tänkte dra ihop lite tacos hemma hos Joggy innan trion färdas vidare till tablettasken. Men nough said sas, måste få in lite grindtimmar också.. Allra helst innan nätverksnissarna kommer och ska pilla omkring i lägenheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts