Gå till innehåll

Partyjackattacken


Partyjack

Recommended Posts

Efter en mycket lyckad löptur, tung men helt utan knäsmärta, satte jag mig för 2 timmars spel.. Blev lite jäktigt med middag osv, så kom jag igång med grinden.

 

Stänger ner nu lite kort om två timmar, nära 7 för dagen.

 

Även detta pass börjar kyligt då jag springer på en massa skräp och är snabbt ner ett par BI.

 

Vänder dock på steken så småningom och stannar på +500kr för passet.

+6882kr för månaden därför, känns helt okej efter 20 timmar och nu är det dags för hockey.

 

Borde kunna komma igång med lite spel under Tisdagen nästa vecka, nu ska jag ha min andra riktigt suveräna helg i rad och bara njuta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helgen i Kalmar blev konstigt nog än mer lyckad än jag hade gissat mig till.

KFF vann ju matchen som enligt mig var klart över snittet i underhållsvärdet på en allsvensk match.

Helt okej drag på läktaren och en suverän uppbyggnad där vi på dagen var ut på Öland och sightseeade, drack bira och allmänt bara njöt.

 

Mycket lyckad helg i en mycket vacker stad, ser redan lite fram emot bortapremiärsresan nästa år.

 

Redan efter Lördagen var jag dock i princip utan röst, detta dels pga alkoholintaget såklart.. Men hostade redan innan avfärd och en hel del sånger under helgen tog totalt kål på min stämma.

 

För första gången på typ 2 år eller nåt sånt känner jag mig riktigt ordentligt förkyld, hostar riktigt vidrigt slem och kan knappt få fram ett pip ur stämbanden.

Har också den där vidriga yrseln som kommer med en riktig förkylning, siktar därför på att rehabba mig idag.. Kolla lite på CL och lite annat smått och gott.

 

Strax innan avfärden till Kalmar lyckades jag och tjejen boka något som vi pratat om några månader, och som jag själv har tänkt på mycket längre än så; Vi ska nämligen skaffa hund, har alltid haft minst två hundar när jag bodde hemma hos päronen så känns som rätt självklart för mig även om många lyfter på ögonbrynen i min omgivning kan jag tro.

 

Det blir iaf en korsning mellan Breton och Engelsk setter, en semi-liten fågelhund som tydligen ska vara riktigt lättlärd och aktiv.

 

Den hämtas på Söndag, och i annonsen kunde utläsas "finns i Strömsund", perfekt tänkte jag.. Strax utanför Gävle, medan jag tänkte på Strömsberg eller -bro eller vad det nu heter.

Obv ligger Strömsund strax norr om Östersund.. Kan bli en riktigt kämpig tur och retur-resa i helgen alltså.

 

Som det ser ut nu blir det också en hel del jobb framöver, vilket inte direkt går hand i hand med att skaffa hundvalp.. Gudskelov är tjejen mer eld och lågor än vad jag är, så kommer nog gå fint att hjälpas åt och kompromissa med arbetstider osv.

 

Kommer förmodligen bli dåligt med pokertimmar totalt denna månad, dels pga de två resor som redan avverkats men även eftersom jag känner mig halvt döende just nu och sen ska jobba och allt annat som är på gång.

 

Ska dock kötta av några timmar tidigt imorgon om jag känner mig lite bättre, ofta brukar det vara bra att ha någon lite slöare månad mellan varven då det ökar på motivationen när man väl sätter sig för att spela.

 

Blev ett rätt fladdrigt inlägg då jag är lite risig i pallet, samtidigt som tjejen har suttit och pockat på uppmärksamheten bredvid.

På återseende imorgon alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, tre tunga timmar avslutade.

Tunga främst för att jag fortfarande mår som en påse skit, de två tunga helgerna med lite sömn, mycket skitsnack och en hel del alkohol har helt klart tagit ut sin rätt med min första ordentliga förkylning på väldigt länge. Skrev 2 år igår men vid närmare beräkning tror jag det kan vara ännu längre sen ja va riktigt sjuk.

 

Nåja, som den hjärndöda lagspelaren man är tänker jag gå och jobba ändå eftersom jag vet att de lider enorm brist på personal på jobbet och går jag inte dit får någon annan jobba dubbelt så mycket, och det är redan rakt åt helvete sedan chefen flytt skutan.

 

Tror dessutom att jag snarare lider av en längre period av hög utmattning som resulterat i detta, snarare än att det ska vara något supersmittsamt virus då ingen i min närhet är sjuk.

Så nu slipper jag riskera någon lång smittskydds-ramsa här, då man i livsmedelsbranschen är riktigt tydlig med det från början.. Så länge man håller sig borta från öppna livsmedel och kassan så brukar man få jobba med de flesta sjukdomarna i kroppen.. :)

 

Pokern då.. Tyckte mig spela riktigt bra och inspirerat som vanligt när jag haft långa pokerfria perioder, åkte på ett par setups med bland annat nästnöt mot nöten hos en av de största fiskarna på sajten som blev rätt kostsamma.. Någon liten fyroutare utöver det och jag var ner några K rätt snabbt.

 

Jobbar dock in en vändning och stannar till slut på lindriga -400kr.

 

Ska snart ner och jobba ett lättare 5-timmarspass, troligtvis slipper jag kassatjänsten mtp att jag fortfarande bara piper från stämbanden och då brukar passen gå riktigt snabbt fram.

 

Därefter en middagsbrejk med tjejen innan jag prob spelar lite mer ikväll om jag inte går in i väggen nere på konsumgrinden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Pokern då.. Tyckte mig spela riktigt bra och inspirerat som vanligt när jag haft långa pokerfria perioder, åkte på ett par setups med bland annat nästnöt mot nöten hos en av de största fiskarna på sajten som blev rätt kostsamma.. Någon liten fyroutare utöver det och jag var ner några K rätt snabbt.

 

Jobbar dock in en vändning och stannar till slut på lindriga -400kr.

 

.

 

Bjoelle? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bjoelle? :mrgreen:

 

obv.

 

Skulle ju kunna va så eftersom jag inte vet vad han nickar ännu.. :)

 

Rätt sliten efter jobbet, men hittade lite krafter till grind och stannar någon hundring back efter ett bra segt 2h-pass.

 

Prioriterar sömnen extra nu för att bekämpa förkylningen och siktar på att bli frisk inom ett par dagar, har märkt bra progress bara under dagen ska sägas.

 

Lär bli morgonpasset imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ett tidigt 4-timmarspass, spelat helt okej imho men tappade snabbt ett par stora potter och fick jaga på hålet resten av passet i princip.

 

Jobbade ikapp allt förrutom 16kr så ytterligare ett BE-pass förs till journalen.

 

Ska lägga mig på soffan och tycka synd om mig några timmar nu riktig förkylnings-style.

Ikväll blir det middag hos tjejens föräldrar, men sen borde jag kunna få in lite grind under kvällen.

Ett par timmar på eftermiddagen borde inte va nån omöjlighet heller som det känns atm.

 

+5972:- för månaden, riktigt segt just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prioriterar sömnen extra nu för att bekämpa förkylningen och siktar på att bli frisk inom ett par dagar, har märkt bra progress bara under dagen ska sägas.

 

Lär bli morgonpasset imorgon.

gå upp kl 6 på morgonen och grinda 4 timmer i sträck; Är det så du prioriterar sömn och bekämpar förkylningen? :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gå upp kl 6 på morgonen och grinda 4 timmer i sträck; Är det så du prioriterar sömn och bekämpar förkylningen? :lol:

 

Hehe somnade ju strax efter 22 ffs! :D

 

Spelade en timme mitt på dagen, uselt värde och ett par hundra kronor back.

 

Nu dags för 3 minst 2 timmars spel till under sista (?) SM-finalen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat tre timmar till och kände mig klart fräschare i skallen samt undvek några större fadäser i början av passet som varit akilleshälen tidigare under veckan då jag bara stått och stampat.

 

Passet slutar på sköna +3600kr och månaden därför +9548kr.

 

Blir lite mer spel imorgon förmiddag, sen jobba 12-21 och sen slappa av sista timmarna.

Lördagen börjar prob också med lite pokerspel innan vi drar ut och firar farsan min som blivit ännu ett år äldre.

 

Som planen ser ut så sover vi över ute i skogen för att få ett par mils försprång i den långa resan till Norrland (Jämtland tror jag) för att hämta vovven på Söndag..

Sen väntar väl några rätt köriga veckor/månader med att uppfostra en liten valp, men eftersom vi är två så ska jag se till att pokern går så opåverkad som möjligt.

 

Ska bli spännande med en ny "hobby", sedan jag föddes har det liksom bara funnits sport och poker.. Även om vi alltid haft hundar hemma, nu känns det kul att ha ännu något att lägga tid på och koppla bort huvudet från pokern som i ärlighetens namn känns mindre och mindre intressant allt för varje grad termometern tickar upp denna årstid. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat tre timmar till och kände mig klart fräschare i skallen samt undvek några större fadäser i början av passet som varit akilleshälen tidigare under veckan då jag bara stått och stampat.

 

Passet slutar på sköna +3600kr och månaden därför +9548kr.

 

Blir lite mer spel imorgon förmiddag, sen jobba 12-21 och sen slappa av sista timmarna.

Lördagen börjar prob också med lite pokerspel innan vi drar ut och firar farsan min som blivit ännu ett år äldre.

 

Som planen ser ut så sover vi över ute i skogen för att få ett par mils försprång i den långa resan till Norrland (Jämtland tror jag) för att hämta vovven på Söndag..

Sen väntar väl några rätt köriga veckor/månader med att uppfostra en liten valp, men eftersom vi är två så ska jag se till att pokern går så opåverkad som möjligt.

 

Ska bli spännande med en ny "hobby", sedan jag föddes har det liksom bara funnits sport och poker.. Även om vi alltid haft hundar hemma, nu känns det kul att ha ännu något att lägga tid på och koppla bort huvudet från pokern som i ärlighetens namn känns mindre och mindre intressant allt för varje grad termometern tickar upp denna årstid. :)

 

Har sen ett tag tillbaka hund med. Påtvingad av flickvännen, vem är man att säga nej? Att det däremot kommer en till i helgen är jag något kluven till.

 

Det possitiva är väl att man blir påtvingad lite promenader då och då, bra vid tilt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bror fixade hund medan båda han och hans flickvän hade halvtidsantällning och precis när den fått hund fick de båda heltid. Haft deras sjukt gulliga blandras (labrador och tax) flera dagar/gånger och jääääklar vad dagarna blir skoj. Visst ibland är hunden bortskämd o skäller och man måste leka med den men när den börjar bli mogen etc och man bara lattjar med den ibland, går ut på promenader och leker lite då och då jääävlar vad soft det är med hund. Hade den första gången när den var pytteliten och sheit vad skoj det är alltså att bara busa runt, jaga omkring och gp ut och utforska närmsta områdeet. GL och hoppas ni får det riktgt roligt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kostar en hund nuförtiden?

 

Det är nog lite blandat, en blandras-jycke från en seriös uppfödare nånstans mellan 3-8K antar jag.. Renrasiga typ det dubbla, du kan väl kolla blocket tex då det skiljer så extremt mkt beroende på olika variabler.

 

Har sen ett tag tillbaka hund med. Påtvingad av flickvännen, vem är man att säga nej? Att det däremot kommer en till i helgen är jag något kluven till.

 

Det possitiva är väl att man blir påtvingad lite promenader då och då, bra vid tilt :D

 

Tror nog att du kommer torska för den andra vovven också till slut.. Det är en stor charm att se interaktionen mellan två hundar och sen följa deras relation, har gjort det själv hemmavid flera gånger och det är den bästa såpan du kan hitta!

Vad är det för raser?

 

Skaffa hund var en av de bättre sakerna jag gjort i mitt liv, riktigt nice att alltid ha någon som blir glad när man kommer hem, oavsett hur sent/tidigt det är osv :roll:

 

Vad för ras är det ni ska köpa?

 

Jo som sagt, något jag längtat efter sen jag blev ensam men med 150-200h poker+konsum så har jag liksom inte pallat med det själv.. Nu när tjejen snart är ledig en längre tid passar det perfekt.

 

Vi ska köpa en blandras mellan Breton/Engelsk Setter, var länge ute efter en renrasig Breton men när detta föll på 2 månader och mycket lägligare än de Bretonkullar vi scoutat upp så högg vi till.

Vad jag förstått är iaf Bretonen en livlig, lättlärd och smart fågelhund. Framförallt är den väldigt kompakt vilket vi tyckte passade bra när han ska bo i lägenhet.

 

Tanken är att han ska få jaga med både tjejens och min släkt, eventuellt kan det väcka jaktintresset som fanns i mig för 10+ år sen också..

 

Lite lite nervös för att det ska krävas väldigt mycket tid, vad jag förstått är det en av de mest energiska hundar man kan hitta på marknaden typ.. Men det ska nog gå bra, sånt brukar gå att styra lite när de är valpar också har jag hört.

 

Min bror fixade hund medan båda han och hans flickvän hade halvtidsantällning och precis när den fått hund fick de båda heltid. Haft deras sjukt gulliga blandras (labrador och tax) flera dagar/gånger och jääääklar vad dagarna blir skoj. Visst ibland är hunden bortskämd o skäller och man måste leka med den men när den börjar bli mogen etc och man bara lattjar med den ibland, går ut på promenader och leker lite då och då jääävlar vad soft det är med hund. Hade den första gången när den var pytteliten och sheit vad skoj det är alltså att bara busa runt, jaga omkring och gp ut och utforska närmsta områdeet. GL och hoppas ni får det riktgt roligt =)

 

hund är nöten!

 

Tror faktiskt också det! :)

 

instämmer! hund är nuts.

 

kräver mkt men fan så mkt mer man får ut av att skaffa en. ev+++. ta väl om din nya bästa vän!

 

som någon frågat, ras?

 

Som jag skrev två inlägg upp ang rasen.

Jo jag tror jag är med dig där angående evpluset, känns som att det är väldigt avtiltande att ha någon kring sig som alltid är pigg, glad, nyfiken och alltid vill gå ut och bränna energi. (Något som passar bra in när det börjar närma sig halvåret med sambo)

 

Skämt åsido...

 

Samtidigt känner jag att det viktigaste med att ha hund är att kunna ha en interaktion med hunden, att hunden lyssnar.

Har alltid sen jag var nyfödd lekt med en border collie, vi avverkade 4 st totalt medan vi växte upp och när jag fick höra att även dessa Bretoner användes relativt flitigt i agility (iaf utomlands) föll jag rätt snabbt.

 

Som du skriver, det kräver mycket men ju smartare hund, desto mer får du tillbaka.

 

Väldigt kul med lite respons, har typ noll polare som har hund atm så skoj när man får höra lite om folk i samma situation.. :)

 

Dags för lite grind nu efter en lättare frukost.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bror fixade hund medan båda han och hans flickvän hade halvtidsantällning och precis när den fått hund fick de båda heltid. Haft deras sjukt gulliga blandras (labrador och tax) flera dagar/gånger och jääääklar vad dagarna blir skoj. Visst ibland är hunden bortskämd o skäller och man måste leka med den men när den börjar bli mogen etc och man bara lattjar med den ibland, går ut på promenader och leker lite då och då jääävlar vad soft det är med hund. Hade den första gången när den var pytteliten och sheit vad skoj det är alltså att bara busa runt, jaga omkring och gp ut och utforska närmsta områdeet. GL och hoppas ni får det riktgt roligt =)

 

Herregud :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror nog att du kommer torska för den andra vovven också till slut.. Det är en stor charm att se interaktionen mellan två hundar och sen följa deras relation, har gjort det själv hemmavid flera gånger och det är den bästa såpan du kan hitta!

Vad är det för raser?

En omplaceringshund i form av en cavallier king charles spaniel. Låter inte, rör sig inte, är allmänt apatisk, rätt bra första hund för mig förmodar jag. Hunden som flickvännen i detta nu är på väg att hämta i finland är en Dvärg Schnauzer, en liten sessa som det ska avlas på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En omplaceringshund i form av en cavallier king charles spaniel. Låter inte, rör sig inte, är allmänt apatisk, rätt bra första hund för mig förmodar jag. Hunden som flickvännen i detta nu är på väg att hämta i finland är en Dvärg Schnauzer, en liten sessa som det ska avlas på.

 

Cool.

Vi var också inne på det mer apatiska hållet till en början.. Men eftersom båda våra föräldrar har relativt stora lantställen och både min bror och mina föräldrar har superaktiva hundar tänkte vi att det borde gå bra och vara roligare med en hund med lite fart i..

Sen är det klart att man är rädd att man inte kommer hinna aktivera den tillräckligt.

 

Händer riktigt mycket i mitt liv atm, sökte lite högskolekurser igår.

Eftersom jag inte alls vet vad jag vill göra i framtiden gick jag efter vad jag tycker känns intressantast.

I första hand sökte jag Ledarskap och coachning inom idrott, samt psykologi inom idrott. Båda kurserna verkar handla om hur man påverkar prestation i olika stadier och den första då främst genom att leda andra.

Säkerligen något man alltid kommer ha nytta av oavsett vad man väljer att hålla på med, extra intressant då idrott är mitt överlägset största intresse.

 

I andra hand sökte jag grundläggande kurser i psykologi samt juridik, tycker jag träffade rätt klockrent då jag alltid velat veta mer om psykologi då min morsa alltid jobbat med psykiskt sjuka och det verkar sjukt intressant.

Samtidigt är jag alldeles för dålig på lagar och förordningar, därför känns juridiken precis lika klockrent.

 

Ska bli riktigt kul förutsatt att jag kommer in på något utav det, har inte scoutat alls kring vad som krävs osv utan bara kollade upp lite snabbt och klickade loss.. Grundläggande behörighet har jag ju obv, men sen antar jag att det handlar om hur många som söker osv.. Är ju verkligen tok-grön när det gäller högskolestudier.

 

Spelat två timmar nu och det känns som att det gått riktigt bra, ska spela en timme till och nöja mig sen så får vi se resultatet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startar inlägget med ett jävla mäktigt inlägg, det är ju tider för detta och för lite mer än ett år sen satt jag och kollade på detta och fick den största gåshuden på riktigt länge.

 

Bakgrunden är då för er som inte är hockey-kalenderbitare, att efter flera år som storstjärna i NHL trots att han spelat för riktiga skitlag får Marian Hossa chansen att äntligen vinna Stanley Cup när han blir tradad till Penguins.

Han är småskadad i början har jag för mig, men kommer tillbaka lagom till slutspelet och gör där 26 poäng på 20 matcher för Pittsburgh men torskar i finalen mot Detroit.

 

Han blir då trejdad till just Detroit, äntligen skulle han få vinna var det tänkt.. Återigen gör han en bra säsong och slutspel men återigen förlorar hans lag i finalen, denna gång mot just Pittsburgh (har jag för mig iaf).

 

När han då blir trejdad till Chicago som inte vunnit sen många många år, trodde väl varken jag eller så många andra att han skulle få chansen att lyfta bucklan.

 

Därför är det så jävla mäktigt när kaptenen Toews direkt efter att ha lyft bucklan skriker "Where´s Hoss?" och hela laget manar honom att vara tvåa på bucklan, detta kring 10:10 in i klippet.. Jävligt, jävligt mäktigt imo:

 

 

 

Pokern gick som sagt bra i början, kändes som att jag tappade lite i slutet när värdet gick ner en hel del dock.

Stannar iaf på ganska exakt +4K vilket ger mig +13593:- för månaden.

 

Nu blir det till att inspektera bullbaket som pågår i köket.. Jag har det ganska bra kan man säga. :)

 

Mer grind imorgon bitti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mäktigt klipp, var riktigt kul att följa dom under slutspelet och skönt för Hossa obv. Lite humor ändå det hela med målet och att det är helt tyst i arenan =)

Även om Vancouver inte är mitt favoritlag så hoppas jag dom vinner i år så Sedin bröderna får lyfta bucklan, då hade jag verkligen fått gåshud :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mäktigt klipp, var riktigt kul att följa dom under slutspelet och skönt för Hossa obv. Lite humor ändå det hela med målet och att det är helt tyst i arenan =)

Även om Vancouver inte är mitt favoritlag så hoppas jag dom vinner i år så Sedin bröderna får lyfta bucklan, då hade jag verkligen fått gåshud :-D

 

Ja om Sedinarna tar laget till bucklan i år så är det ju bland det största en/ett par svenska hockeyspelare någonsin lyckats.. Sällan någon svensk som varit så pass avgörande för sitt lag som tvillingarna, ev Lidas ett par år när han var som allra bäst.

 

Tjejen kom precis innan jobbet på, efter att sett väderdiagnosen att vi egentligen inte borde sitta hemma i lägenheten en halv Lördag för att sen åka ut till päronen och fira farsgubben.

 

Så istället gasade vi hit direkt efter jobbet, kände att jag kunde hoppa de 3-4 timmarna jag tänkte spela idag eftersom jag gått rätt bra senaste passen och istället kunde kosta på mig lite gammalt hederligt lantliv.

 

Sagt och gjort, strax efter 8 vaknade vi och det var ut på vedbacken där det skulle klyvas ex antal kubik timmer till nästkommande vinter.

Var väldigt, väldigt längesen jag var så här slut i kroppen.. Enormt jävla tungt, fick en ordentlig kraftdemonstration av min "lillebror". Riktiga jävla bamsestockar på typ 2-300kg välte han omkring med vänsterarmen medan han manövrerade en maskin med högern.. Stod bara och gapade mellan varven, otroligt imponerad.

 

Själv fick min musarm jobba satan som sagt, otroligt tungt mtp att man är så ovan med värmen samt att förkylningen inte riktigt lämnat kroppen ännu.

 

Så ikväll väntas ett lättare födelsedagskalas med lite vin och god mat, sen imorgon åker vi till Norrland (lappland?) och hämtar lillvovven och sen lär det ju finnas att göra omss.

 

God grind i vårvärmen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en total resa på ca 120 mil igår var vi totalt hjärndöda, jag, tjejen och min kära mor som ställde upp och hjälpte att köra några mil. "Jag gillar att se nya ställen" var motivationen..

 

Så nu har vi en liten tugg-kiss-bajs-maskin här hemma.

Skämt åsido, han verkar trivas hur jävla bra som helst.. Har sett mycket hundar i min uppväxt men aldrig varit med om någon som varit så stark i psyket redan i två månaders ålder.

Till att börja med tar han den 60 mil långa färden hem som en barnlek, han satte sig i sätet sa inte ett ord, tuggade lite på min hand innan han somnade in.

 

Sen låg han på sätet eller golvet och sov i typ 8 timmar stumt förrutom de 4-5 ggr han satte sig rakt upp och pep ett par ggr, släppte ut honom så han fick pissa lite och sen hoppade han in i bilen själv utan några som helst problem.

 

Väl hemma hos föräldrarna fick han träffa deras och brorsans hundar, en schäfer/samojed och en labrador/dalmatiner som båda är väldigt framfusiga och framförallt stora jämfört med den lille.

Båda två sprang fram och vrålade och sniffade loss, lillen satte sig rätt ner på rumpan och sniffade tillbaka.. Det tog kanske 5 minuter innan han började käfta på dom och vifta tassarna i ansiktet på dem.

 

Vi var som mest oroliga att det var en harig liten sak vi skulle få, men det är ändå den ballaste hunden jag träffat i denna ålder.. Sen är det pisslätt att lära honom saker och ting, han ville gärna upp i soffan när vi kom hem men efter 5-6 ordentliga nej har han givit upp tanken.. Dessutom lyssnar han redan tydligt på sitt namn, vilket egentligen är nästan helt sjukt då han fortfarande är i spädbarns-stadiet typ.

 

Nåja, efter en natt med lite gnäll strax före varje kiss (som turligt nog hamnat på tidningarna innanför dörren) så är jag lite sådär lagom ofräsch i skallen.. :)

 

Ska försöka spela en 2-3 timmar nu och sen grejsa lite med vovven, blir nog lite mindre poker nu första 2-3 veckorna då han behöver en hel del tid och omtanke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En omplaceringshund i form av en cavallier king charles spaniel. Låter inte, rör sig inte, är allmänt apatisk, rätt bra första hund för mig förmodar jag.

 

Kan intyga att gullevovven är precis som Bjoelle beskrev han. Precis som Bjoelles flickvän är hunden alldeles för söt för Bjoelle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...