el_kryddo Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Suck, löjligt låg nivå på den här tråden, ingen som e seriös här på forumet längre. Blir så trött på PF så jag går ner och sveper nåra bira på Hjälmarn, ni vet den där sunkkrogen här i Årsta. Hörde förövrigt att det var nån från just Årsta som hade vunnit Sunday Million, ska tydligen nicka rythman. Citera
archtila Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Mega lol tråd:-D Som sagt så var det absolut inte Björne, vet inte vem det är så troligtvis inte nån som brukar vara i Årsta. archtila=attila? som brukade hänga i Årsta för 2 år sen typ? japp vem e du själv? Citera
kraclob Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Suck, löjligt låg nivå på den här tråden, ingen som e seriös här på forumet längre. Blir så trött på PF så jag går ner och sveper nåra bira på Hjälmarn, ni vet den där sunkkrogen här i Årsta. Hörde förövrigt att det var nån från just Årsta som hade vunnit Sunday Million, ska tydligen nicka rythman. Säker? Citera
archtila Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Suck, löjligt låg nivå på den här tråden, ingen som e seriös här på forumet längre. Blir så trött på PF så jag går ner och sveper nåra bira på Hjälmarn, ni vet den där sunkkrogen här i Årsta. Hörde förövrigt att det var nån från just Årsta som hade vunnit Sunday Million, ska tydligen nicka rythman. svensk humor när den är som sämst.... Citera
kraclob Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 svensk humor när den är som sämst.... hmm, intressant. Vad är Svensk Humor när den är som bäst? Citera
archtila Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 känns som snittåldern på pokern har sjunkit från 45 till 25 till runt 14 idag Citera
el_kryddo Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 hmm, intressant. Vad är Svensk Humor när den är som bäst? Citera
#LOUDmouth# Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 känns som snittåldern på pokern har sjunkit från 45 till 25 till runt 14 idag När jag var 14 så drack jag min första krog-öl, med hjälp av ett falskleg förståss! Kommer inte ihåg vad stället hette men det låg i Årsta. Någon som vet vilket ställe jag tänker på? /#LOUDmouth# Citera
Gaston116 Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 japp vem e du själv? Orkar inte namedroppa här men du hittar mig vid jack vegas maskinerna på hjälmaren. Citera
archtila Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 admin gör oss alla en tjänst och bana fjortisarna. Citera
GulaGreger Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Nej för låg nivå för att ens trolla i. Citera
Slaktavfall Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Det var Björne. Här är en bild från segerfesten han höll: Det där var iofs lite roligt Citera
Watoz Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 hahah, jag tyckte de var en festlig tråd. Citera
Nirwanda Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Det var... jag... som vann..! Citera
nicklaslid Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Det var... jag... som vann..! grattis, var är du ifrån? Citera
Maruzi Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 hahaha humor som är bäst dagen efter kvällen före. Citera
greywolf Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 hängde inte med här riktigt cliffnotes plz Citera
pastan Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 hahah, jag tyckte de var en festlig tråd. + 1 Citera
killerwolf Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Vänta nu, har lite suddiga minnen från någon vild klubbkväll i Årsta.. Hjälmaren tror jag det var. Björne sa ni ? Sundaymillion?... mmm det börjar klarna nu. Vill dra mig till minnes någon gång förra året så var jag ut där och jag var i stort sett nykter då jag kom ut på klubben i Årsta. Men när jag sprang på någon Björn, eller Björne så slog det slint, det var visst något "bigtime pokerproffs".. han bjöd alla i baren på hur många smirnoff ice de ville, enough said jag tog min beskärda del. Tror han beställde 42 smirnoff ice i slutändan, helskön snubbe det där Citera
Recommended Posts