Donner Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Vet inte om den här har varit uppe på forumet tidigare. 20 tums skärmar, släng er i väggen! http://digitaltigers.com/tigervista-arena21n.shtml * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Svinto Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Hmm, bara jag som blir sönderstessad och utbränd bara av att titta på den där bilden? Citera
MGRacing Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Billigare att köra Alt+Tab versionen tycker jag. Citera
Hjort Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Det där ser ju faktiskt riktigt intressant ut. Citera
Big Less Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Spännande kilformation i papperet i övre högra hörnet på den stora skärmen. Läge att gå kort i den om den stänger norr om stödet. Å andra sidan kan det visa det visa sig vara en turnaroundformation om den bryter uppåt istället. Sätt på hårdbevakning. Fin trend i aktien längst ner i mitten. Köp nära kanelbotten och sälj om den vänder vid taket. Behåll eller öka om den bryter igenom under hyfsad omsättning. Citera
zencor Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 känns juh inte lite för dessa 3d skaparna som gör bilar och flyg och simulerar osv =) att ha en sån super skärm och lira poker..nja då måste det ligga på en 10.000$ plus i månaden ungefär. och ta sitt pokerlirande på högsta allvar.. Citera
baconburgare Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Ha ha sjukaste jag sett! Snacka om impa på grannarna Är den verkligen verklig? Så sjuuuuuk skärm. Jag instämmer med föregående talare... Jag är kär Citera
baconburgare Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Och varför fastna på den lilla när dom har den här: http://digitaltigers.com/tigervista-arenaelite.shtml Citera
The Grand Bark Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Varför tänker jag porrsurfing och inte poker.... Citera
Gäst Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Varför tänker jag porrsurfing och inte poker.... Kan ju kombinera, the best of both worlds. Citera
Champion Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 En sådan skärm måste bara köpas någon gång i framtiden. Någon som vet om det finns någon återförsäljare i Sverige eller Norden? Citera
TjockisBagarn Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 En sådan skärm måste bara köpas någon gång i framtiden. Någon som vet om det finns någon återförsäljare i Sverige eller Norden? Jag kan importera en åt dig, jag tar bara dubbla priset mot vad den kostar i staterna Citera
Jimbolito Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 Grymt fet, är oxå intresserad av återförsäljare i sverige...lär ju betala av sig snabbt om man lirar 28 bord i taget Citera
Nidot Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 Jag tycker 2 skärmar duger än så länge Citera
gdaily Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 Jag tycker inte ni har tillräckligt höga vyer. I dagarna när miljöpartiet tycker att Saab skall syssla med civila saker och inte Jas, så kanske man skulle försöka få denna pryl modifierad till pokerbruk. Går ju på Windows, så det vore väl bara att plugga in... läckert att köra med touchskreen i stället för att folda med musen... Citera
Svinto Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 För att vara hi-tech såg den ganska retro ut. Kan ju vara värt pengarna om de där båda bottarna ingår. Citera
Champion Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 En sådan skärm måste bara köpas någon gång i framtiden. Någon som vet om det finns någon återförsäljare i Sverige eller Norden? Jag kan importera en åt dig, jag tar bara dubbla priset mot vad den kostar i staterna Är det bara för att tjockisbagarn är dubbelt så stor Citera
gdaily Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 Har sett den live.. det är inte direkt skitdatorer under skalet, precis Sedan om designen är militärtråkig marin, javisst... Citera
Juzam Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 blir lite mycket tennis med en sån där skärm.. Citera
Spinx Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Bara jag som funderar hur man ska hålla koll på vilken skärm man har musen? Citera
rai Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Bara jag som funderar hur man ska hålla koll på vilken skärm man har musen? du har ju såklart en mus till varje skärm .. Fatta,,med en sån är det imot oddsen om man inte får AA minst 4ggr var 10e minut:) Citera
Recommended Posts