Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spännande kilformation i papperet i övre högra hörnet på den stora skärmen. Läge att gå kort i den om den stänger norr om stödet. Å andra sidan kan det visa det visa sig vara en turnaroundformation om den bryter uppåt istället. Sätt på hårdbevakning.

Fin trend i aktien längst ner i mitten. Köp nära kanelbotten och sälj om den vänder vid taket. Behåll eller öka om den bryter igenom under hyfsad omsättning.

Postad

känns juh inte lite för dessa 3d skaparna som gör bilar och flyg och simulerar osv =) att ha en sån super skärm och lira poker..nja då måste det ligga på en 10.000$ plus i månaden ungefär. och ta sitt pokerlirande på högsta allvar..

Postad
Varför tänker jag porrsurfing och inte poker.... :oops:

Kan ju kombinera, the best of both worlds.

• 4 months later...
Postad

Jag tycker inte ni har tillräckligt höga vyer. I dagarna när miljöpartiet tycker att Saab skall syssla med civila saker och inte Jas, så kanske man skulle försöka få denna pryl modifierad till pokerbruk.

Går ju på Windows, så det vore väl bara att plugga in... läckert att köra med touchskreen i stället för att folda med musen...

Postad
En sådan skärm måste bara köpas någon gång i framtiden. Någon som vet om det finns någon återförsäljare i Sverige eller Norden?

Jag kan importera en åt dig, jag tar bara dubbla priset mot vad den kostar i staterna ;)

Är det bara för att tjockisbagarn är dubbelt så stor ;)

Postad
Bara jag som funderar hur man ska hålla koll på vilken skärm man har musen? :P
du har ju såklart en mus till varje skärm :)..

Fatta,,med en sån är det imot oddsen om man inte får AA minst 4ggr var 10e minut:)