LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Har du en mental störning? (seriös fråga) Är nere i Båstad BTW venne om ja är mentalt störd lr så, Lassar brukar ta illa upp när folk är lite kaxiga osv. SES uppe i Kristallen, Puss Lasse folket Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Är nere i Båstad BTW venne om ja är mentalt störd lr så, Lassar brukar ta illa upp när folk är lite kaxiga osv. SES uppe i Kristallen, Puss Lasse folket Lasse från gnesta, fuck of Bill! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Lasse från gnesta, fuck of Bill! Vet du något om mytomani btw? 125 inköp på 1-2 svs på en månad, Hej Lasse Lasse Från Placet där ingen av sveriges nya befolkning vill bo!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 haru traskat nå skumpa än då laser? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Har du en mental störning? (seriös fråga) Tror du får gå ner på 1-2 NLH och harva, NIDROON var ju kungen här inne på forumet=) när det begav sig, behövs fler av hans karaktär här inne Lassemajor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 haru traskat nå skumpa än då laser? Traska är redan ute, nu ska man maska skumpa(beställa en flaska i början av kvällen och suga på den i dryga 6 timmar till stägningsdags.) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 haru traskat nå skumpa än då laser? Alltså vill inte ha med folk från Åkersberga att göra med, ni är liksom inte värda så mycket här i samhället=). Puss Lasse Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Traska är redan ute, nu ska man maska skumpa(beställa en flaska i början av kvällen och suga på den i dryga 6 timmar till stägningsdags.) ah shit, som laser säger är jag ju från å-berga så hänger inte riktigt med i vad som är inne och ute. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Vet du något om mytomani btw? 125 inköp på 1-2 svs på en månad, Hej Lasse Lasse Från Placet där ingen av sveriges nya befolkning vill bo!!!!! mvh, min graf från månaden90 Upp med bevis på att du är så fantastiskt baller då, du sitter säkert och harvar på grannens internet i rinkeby Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 ah shit, som laser säger är jag ju från å-berga så hänger inte riktigt med i vad som är inne och ute. Precis, du vet hur det ska va innerstads borna regerar som vanligt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 mvh, min graf från månaden90 Upp med bevis på att du är så fantastiskt baller då, du sitter säkert och harvar på grannens internet i rinkeby Vem är d btw? Kan du prata Svenska?=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 mvh, min graf från månaden90 Upp med bevis på att du är så fantastiskt baller då, du sitter säkert och harvar på grannens internet i rinkeby Btw, tror allvarligt att jag hellre skulle bo i rinkeby än bland SAMERNA?? aldrig varit längre än Uppsala Btw, ser ingen anledning varöfr heller=) Lassar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Nu matas trollen (trollet) friskt här inne 40k månaden är ganska lågt satt, tror inte det är några större problem att hålla upp mot 60-70k spelar 0.5/1 och sngs av samma anledning som jag spelar 25/50 och 100/200. Är utråkad. Trollet gav mig iaf en rolig idé, ska ta och göra 40k månaden minst i 6mån nu, game is on Haha släng upp bevis också så det inte förekommer mytomni som bland såååååååååååååååååååå många andra. Gl med målet det blir max 20 000 i snitt kommande 6 mån WPTYFUFISH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 med många spelade h och stabilt grindvänligt spel kan man nog göra upp emot 40-100k lätt, av den simpla anledning att 2/4 just är så enormt grindvänligt, finns mycket ostabila regs, mycket fisk, bra värde helt enkelt. (: Jag tar gärna ett vad om att hh lyckas göra sina 40k månader, game on liksom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 med många spelade h och stabilt grindvänligt spel kan man nog göra upp emot 40-100k lätt, av den simpla anledning att 2/4 just är så enormt grindvänligt, finns mycket ostabila regs, mycket fisk, bra värde helt enkelt. (: Jag tar gärna ett vad om att hh lyckas göra sina 40k månader, game on liksom Haha in my ass hade 15 bb/100 för över 2 år sedan över 300 K händerp å 2-4/ 2/5 och inte fan snittade man över 40 K där?? vad fan lirar du för stakes??? snittade kanske 26-32 K där i typ 15 månader innan jag blev PLO GUD Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 trollet verkar vara ledsen, lite av en sad panda. Fast man ska kanske inte håna mtp att trollet är multimiljonär (miljardär?) på nosebleedgamesen Inte alls Ledsen lilla PundarN, Har nog bra mycket mer deg än dig, eftersom jag lirar PLO och ett par nivåer över dig, så borde inte vara svårt och räkna Ut...................... räkna 50 inköps regel på 5-10/10-20 Så borde vara mer än dig online iaf;) Sen banken är ju ra mkt mktmktmktmkt mer än online....... Nån noosebleed är det inte tala om men, HIGH STAKES SVS SOOON???????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LbMagnus Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 HH gör det ezgame han är ming gud!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Bara så du är medveten........................................................ xoxo PS I love you. +1, kärlek imo tbh <3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 +1, kärlek imo tbh <3 sry men de va lite för mkt speccan.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hestarion Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Känns som om ett flashbacktroll har hittat sig hit, tyvärr har vi inga populära ämnen lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts