Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Självklart vinner den som bombar bäst! Nä men jag har ju haft någon form av bamselucka som påverkat nsd väldigt negativt. Denna är förhoppningsvis fixad nu så nu är målet att bygga upp en halvstabil rulle, jobba mer på spelet samt bli bekväm i mina ranger så jag kan börja klättra under hösten.

 

Såg precis Transformers 3 på bio, börjar bli lite trött på 3D fast var annars härlig action och halvtaskig story, typisk hollywood grej att det ska finnas något i filmen som passar varje målgrupp, önskar dem gjorde mer renodlade filmer men man kan ju inte få allt här i livet. 3 dagar utan alkohol nu, jobba!

 

vad hände med dom där 100k du vann?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När farfar Level är hungrig beställs följande pizzor:

 

"Olympia (familjepizza) 280 kr

Special! Innehåller Tomatsås, Ost,

Kebabkött, Salami, Oxfilé,

Fläskfilé, Bacon, Fetaost, Räkor,

Ananas, Champinjoner, Jordnötter,

Lök, Feferoni, Jalapeño,Vitlökssås,

Bearnaisesås."

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm, nu ska vi se, jag räknade faktiskt lite på det igår och kom fram till att jag gjort av med ungefär 430k senaste året, dvs 1/7-10 till 1/7-11, hade rulle på ungefär 200k då och nu är den nere på 25k hehehehe. En av de största anledningarna att jag stannat nere på 2/4 beror på att jag är extremt oansvarig med pengar, ett par exempel är kanske att lasta 10k på england i fotbolls vm, låna ut 20k till ett par norrmän på bali man träffa en månad innan och bara supit med varje dag osv.

 

Majoriteten av pengarna har dock används till roliga saker så jag är inte särkilt besviken, lyckats få in följande resor och events:

 

Roskilde festivalen 2010 (10dagar)

Plymouth england 2v

Gotland 5 dagar

4månader på bali

1månad i thailand

2v i Frankfurt tyskland

1v i hemsedal norge

weekend i hamburg

10 dagar i Barcelona

Peace and Love festivalen (7dagar)

samt 5 vaskade flygbiljetter

hm, får nog lägga till Valborg i Lund här med

 

Känner lite att nu har jag lekt av mig och får börja ta livet på allvar, därav har jag tagit en månads paus från alkoholen, sökt in till universitetet, slutat med mandy (de som fattar fattar), börjat gymma samt slutat äta ute 20-40 ggr i veckan.

 

Livet känns ju lite trist just nu men de får man väl ta, hade ju varit skönt om man kommer in i lite rutiner, börjar plugga till en hyfsad utbildning får ett jobb och kommer i form samtidigt som man hinner med att gymma en del och gör en månadslön eller 2 på pokern.

 

Dvs att göra en Level.

 

wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...