Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte skrivit så mycket på senaste, mestadels för jag varit ganska mentalt utmattad på grund av för hårt festande, extremt dålig sömn och lockdown.

Tror jag får skippa sprit droger och utgångar nästa gång jag ger mig på en lockdown. Att sitta uppe till 8-9 varje morgon för att spela call of duty modern warfare 2 har ju inte hjälpt heller, särkilt när man försöker komma upp klockan 12 för att hinna med lockdown 10-12 timmar.

 

Har fått in patetiska 180 timmar av 300 hitintills, jag kommer förmodligen inte spela mer än 2 dagar till då det blir fest på onsdag och tisdag kväll så förhoppningsvis får jag in 200 timmar då det är en liten resa planerad på fredag.

 

April blir nog inte sådär enormt mycket grind heller, tror jag får va nöjd om jag får in 150 timmar. Drar till Norge den 17e april på bali reuinon och stannar där en vecka, sen hänger en soft kille från Kanada med tillbaka till Lund för att fira valborg här med.

 

Life is hard and grind is tråkigt, varför är man inte ekonomiskt oberoende... suck..

 

Gå upp i nivå nån gång??? med ditt leverne kan du inte lägga undan spec mkt pengar? vad har du för backup om pokern skiter sig 1-2 mån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå upp i nivå nån gång??? med ditt leverne kan du inte lägga undan spec mkt pengar? vad har du för backup om pokern skiter sig 1-2 mån?

 

HH lever in nuet, och det har fungerat i 2M+ händer hehe. Låtom oss hoppas att han inte gular snart...:)

 

Pokern går ok, ibland. Igår var en sån dag.

 

LZxrXl.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...