Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur orkar man spela så mycket utan rakeback? finns ju ingen motivation helt enkelt.

 

Kan ju se sidebettet som rakeback. Då blir de ju som att jag har betalat 22000:- minus 14000 från sidebettet dvs 8000 i rake på typ 170 000 händer. Måste ju motsvara en ganska bra rakeback deal i min mening : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är väl inte iblandad i detta sidbet? (obv seriös, har dålig koll på våra festkvällar)

 

haha nä de e en kompis som lirar 2/4 - 5/10 hu på ftp som konstaterade att det var "i princip omöjligt" att få in 320 timmar på en månad och tyckte att han fick sjukt bra värde till 1:2 på pengarna så kasta in 1000$ på de vilket inte borde påverka någon av oss avsevärt.

 

(jag har hört att vi har ett sidebet på en omahaflipp om en utekväll om ja fixar de, deal?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol varför spela regsen när dom utgör typ <10% av klientelet :mrgreen:?

Man kommer ju alltid stöta på regs när man spelar 5 bord även om de inte utgör en huvuddel av klientens spelare sas. Om det finns några regs som är svaga är det ju ett sjukt stort värde och bör utnytjas, särskilt då i stort sett alla regs spelar 200bb :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kommer ju alltid stöta på regs när man spelar 5 bord även om de inte utgör en huvuddel av klientens spelare sas. Om det finns några regs som är svaga är det ju ett sjukt stort värde och bör utnytjas, särskilt då i stort sett alla regs spelar 200bb :)

Man märker rätt snabbt vilka regs som är dåliga, dvs helt ur det blå verkar fått för sig att multitabla varje dag, möjligt att de plussar marginellt men läckorna hittar man rätt snabbt och kan utnyttja. Men även om det börjar namedroppas här så måste du ju själv upptäcka vad regen är dålig på och hur du ska spela utefter det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha nä de e en kompis som lirar 2/4 - 5/10 hu på ftp som konstaterade att det var "i princip omöjligt" att få in 320 timmar på en månad och tyckte att han fick sjukt bra värde till 1:2 på pengarna så kasta in 1000$ på de vilket inte borde påverka någon av oss avsevärt.

 

(jag har hört att vi har ett sidebet på en omahaflipp om en utekväll om ja fixar de, deal?)

 

brukar du grinda så här mkt (320h) varje månad. eller är det något som kom som ett vad? dfr 320h är ju löjligt mkt och nästin omöjligt och 1:2 i odds på det. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

brukar du grinda så här mkt (320h) varje månad. eller är det något som kom som ett vad? dfr 320h är ju löjligt mkt och nästin omöjligt och 1:2 i odds på det. :shock:

 

Nä de e bara denna månaden, normalt har jag legat på runt 100h, blev vadet som blev motivationen till att få de gjort. Bara 29 timmar kvar nu iallafall : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...