Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

@mecklem, schumme

 

läste nån vetenskapstidning nyligen där det stod att om man lever helt utan föda i en vecka så går man ner runt 4kg och splitten var 3kg fett 1kg muskler.

 

Kan stämma, låg i hjärtlungmaskin och tappade 12% muskler på en dag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som känner till tatuerare i syd som är duktig på coverups? googlat och haft mig men tycker det är svårt att komma fram till något vettigt...

 

Immovable Tattoo på Östra Förstadsgatan i Malmö.

Har gjort några coverups/fixar åt mig.

 

Seriösa grabbar som tatuerat i tio respektive femton år. Kommer att tala om för dig om det inte går att göra som du vill, det är värt mycket i m o. Kolla Johan på instagram, han gjorde en riktigt bra covr av en tribaldöskalle som täckte halva ryggen för ett tag sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om någon (jag? någon annan?) borde starta upp en matlagningsdagbok, lite tips knep osv, vad man äter ikväll osv? känner att min kost på senaste blivit väldigt ensidig, går ju att kombinera med träningsmåltider, lite godare mat och lite nyttig snabbmat, kost är ju ganska viktigt som pokerspelare och verkar vara ett ganska intressant ämne överlag på forumet. Orkar inte riktigt styra något utan feedback men tror det hade varit trevligt med en tråd där man samlar allt. Tankar?

 

Hade varit kul, tycker inte det är så intressant att spendera timmar i köket eller se/läsa om när andra gör det. Men tycker ändå det är rätt rolig läsning när t.ex du och andra forumiter gör det. Man kan man mer "relatera" till det på något skumt sätt haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om någon (jag? någon annan?) borde starta upp en matlagningsdagbok, lite tips knep osv, vad man äter ikväll osv? känner att min kost på senaste blivit väldigt ensidig, går ju att kombinera med träningsmåltider, lite godare mat och lite nyttig snabbmat, kost är ju ganska viktigt som pokerspelare och verkar vara ett ganska intressant ämne överlag på forumet. Orkar inte riktigt styra något utan feedback men tror det hade varit trevligt med en tråd där man samlar allt. Tankar?

 

Låter som en grym idé, gärna med mkt bilder. Styr en schysst layout på dagboken med recept etc, så kommer det garanterat bli succé =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...