Mecklenburgare Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 @mecklem, schumme läste nån vetenskapstidning nyligen där det stod att om man lever helt utan föda i en vecka så går man ner runt 4kg och splitten var 3kg fett 1kg muskler. Och hur mycket vätska? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 @mecklem, schumme läste nån vetenskapstidning nyligen där det stod att om man lever helt utan föda i en vecka så går man ner runt 4kg och splitten var 3kg fett 1kg muskler. Kan stämma, låg i hjärtlungmaskin och tappade 12% muskler på en dag.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 någon som känner till tatuerare i syd som är duktig på coverups? googlat och haft mig men tycker det är svårt att komma fram till något vettigt... Immovable Tattoo på Östra Förstadsgatan i Malmö. Har gjort några coverups/fixar åt mig. Seriösa grabbar som tatuerat i tio respektive femton år. Kommer att tala om för dig om det inte går att göra som du vill, det är värt mycket i m o. Kolla Johan på instagram, han gjorde en riktigt bra covr av en tribaldöskalle som täckte halva ryggen för ett tag sen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 Kolla med Johan på http://www.tattoostudio.se/omstudion.html En polare har tatuerat i princip hela överkroppen hos honom och trodde att han nog skulle vara duktig på det du eftersöker! Även massa andra polare som gaddat sig där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 Håll dig borta från vattnet med! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16570808.ab Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 väldigt bra idé tkr du borde dra upp en på en gång =) rätt säker på att det kommer bli väldigt populärt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 Skulle bli riktigt glad om du styrde det Älskar att laga mat men känner att fantasin kan tryta ibland =/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 Ja fan klart du ska, du verkar vara en riktig klippa på matlagning, skulle följa den slaviskt ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 är nog bättre att man har länkar på förstasidan till inlägget istället, med namnet sas. tar inte lika mkt plats etc =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 Funderar på om någon (jag? någon annan?) borde starta upp en matlagningsdagbok, lite tips knep osv, vad man äter ikväll osv? känner att min kost på senaste blivit väldigt ensidig, går ju att kombinera med träningsmåltider, lite godare mat och lite nyttig snabbmat, kost är ju ganska viktigt som pokerspelare och verkar vara ett ganska intressant ämne överlag på forumet. Orkar inte riktigt styra något utan feedback men tror det hade varit trevligt med en tråd där man samlar allt. Tankar? Hade varit kul, tycker inte det är så intressant att spendera timmar i köket eller se/läsa om när andra gör det. Men tycker ändå det är rätt rolig läsning när t.ex du och andra forumiter gör det. Man kan man mer "relatera" till det på något skumt sätt haha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 9 April , 2013 Rapport Share Postad 9 April , 2013 Funderar på om någon (jag? någon annan?) borde starta upp en matlagningsdagbok, lite tips knep osv, vad man äter ikväll osv? känner att min kost på senaste blivit väldigt ensidig, går ju att kombinera med träningsmåltider, lite godare mat och lite nyttig snabbmat, kost är ju ganska viktigt som pokerspelare och verkar vara ett ganska intressant ämne överlag på forumet. Orkar inte riktigt styra något utan feedback men tror det hade varit trevligt med en tråd där man samlar allt. Tankar? Låter som en grym idé, gärna med mkt bilder. Styr en schysst layout på dagboken med recept etc, så kommer det garanterat bli succé =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 10 April , 2013 Rapport Share Postad 10 April , 2013 Jag kan absolut tänka mig vara intresserad, har dock en del på jobbet nu så återkommer! Ingår det en tolk som översätter skånska? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glasvegas Postad 10 April , 2013 Rapport Share Postad 10 April , 2013 Edit: såg att du redan svarat på frågan. Coachar du bara på svs? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glasvegas Postad 10 April , 2013 Rapport Share Postad 10 April , 2013 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 10 April , 2013 Rapport Share Postad 10 April , 2013 Hade jag lirar holdem hade jag snapsynat vilken dag i veckan som helst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 April , 2013 Rapport Share Postad 10 April , 2013 Men mahnnen, de e ju gutt me litte wuedi kialmaitiska! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 10 April , 2013 Rapport Share Postad 10 April , 2013 Har ju Lundensiska som dialekt nä men jag är lite av en dialektkameleont, i somras trodde varje random person som träffa mig ute att jag var från Kalmar, de var helt övertygade Kalmarska(?) hjälper ju inte! Ska ju vara gööttebooska änna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts