minibiff Postad 14 Mars , 2013 Rapport Share Postad 14 Mars , 2013 Tänkte titta in på PF en snabbis innan jag skulle sova, det var 01.15ish. Helvete vad jag fastnade i denna dbn och måste säga att jag blir så sjukt avundsjuk på dig och Level! Ni verkar ha det skitroligt nere i Lund. Till och med jag blir sugen på att plugga vidare nu, har egentligen bara tittat på USA/Australien universitet men efter att ha läst denna dbn inser jag väl att svenskt universitet funkar okej det med Aja, nu måste jag iallafall sova! Fortsätt med eran grymma db och lycka till med grinden! Btw, såg någon bild där du poserade med en WPT buckla? Haru skeppat WPT eller what Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 14 Mars , 2013 Rapport Share Postad 14 Mars , 2013 Tänkte titta in på PF en snabbis innan jag skulle sova, det var 01.15ish.Helvete vad jag fastnade i denna dbn och måste säga att jag blir så sjukt avundsjuk på dig och Level! Ni verkar ha det skitroligt nere i Lund. Till och med jag blir sugen på att plugga vidare nu, har egentligen bara tittat på USA/Australien universitet men efter att ha läst denna dbn inser jag väl att svenskt universitet funkar okej det med Aja, nu måste jag iallafall sova! Fortsätt med eran grymma db och lycka till med grinden! Btw, såg någon bild där du poserade med en WPT buckla? Haru skeppat WPT eller what http://www.ebay.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Utpekad Postad 14 Mars , 2013 Rapport Share Postad 14 Mars , 2013 fel sry Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 14 Mars , 2013 Rapport Share Postad 14 Mars , 2013 Är också sugen på att börja studera och undrar lite om du har tagit några studielån? Eller är det så att pokern täcker upp för utgifterna? Man får väl även ett bidrag på 3k eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 14 Mars , 2013 Rapport Share Postad 14 Mars , 2013 Är också sugen på att börja studera och undrar lite om du har tagit några studielån? Eller är det så att pokern täcker upp för utgifterna? Man får väl även ett bidrag på 3k eller har jag fel? Bidragsdelen av CSNet är ca. 3000 kr, och resten får man låna, kränga bakdel eller hustla ihop Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 15 Mars , 2013 Rapport Share Postad 15 Mars , 2013 Sökte precis sommarkurs i C# distans via malmö högskola, sista ansök är imorgon ifall någon funderar på att plugga något i sommar : ) Läste den kursen för 3 sommar sedan, både grundnivå och avancerad. En av de bättre programmeringskurserna jag läst. Uppgifter som introducerar olika delar av programmering på ett jäkligt bra sätt. Om du dock har en del erfarenhet inom programmering är nog grundnivås-kursen lite för lätt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 21 Mars , 2013 Rapport Share Postad 21 Mars , 2013 rekar denna varmt för att göra rent fläktar/grafikkort http://www.inet.se/produkt/6301241/tryckluft-pa-burk-300ml Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 21 Mars , 2013 Rapport Share Postad 21 Mars , 2013 rekar denna varmt för att göra rent fläktar/grafikkort http://www.inet.se/produkt/6301241/tryckluft-pa-burk-300ml Tror typ Kjell & Co har samma sak. Håll inte i den för länge när du sprutar bara. Blir ganska kall om näven Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 23 Mars , 2013 Rapport Share Postad 23 Mars , 2013 Lyckades under min vallfärd hem gå vilse i Lund (bott här i 27 år). Skulle ta en genväg som skulle spara in 20-30 sekunder åt mig, går vilse i en timme . Classic Lund, allt ser ju fan likadant ut. Tappade själv bort min bil bland kullerstensfanskapen vid historiska härom månaden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 23 Mars , 2013 Rapport Share Postad 23 Mars , 2013 Nu är klockan 11 på morgonen, varit vaken någon timme och kvinnan är kvar, har lyckats få i mig 4 stora starka redan Att vakna och genast ta en öl i all ära, men hallå... Skål! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rodmurve Postad 23 Mars , 2013 Rapport Share Postad 23 Mars , 2013 Vi vill ha lite mera knark:mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 23 Mars , 2013 Rapport Share Postad 23 Mars , 2013 Snart är det valborg, ska de firas eller ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Mars , 2013 Rapport Share Postad 24 Mars , 2013 ja ta i helvete vad de ska firas! ska köpa mig en uppblåsbar pool och ligga och lata mig i parken tack för idén! Drar jag dit ska jag fan ha en uppblåsbar pool med massor med is i och fylla med sprit ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Mars , 2013 Rapport Share Postad 24 Mars , 2013 har redan rekat ut en prisvärd: http://www.biltema.se/sv/Fritid/Lek-och-hobby/Utomhus-sommar/Pool/Ovanmarkpool-med-reningsverk-45607/ taget! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts