exxent Postad 9 December , 2012 Rapport Share Postad 9 December , 2012 Vart håller numret hus? Dyker inte ens upp till sin egna turre :-( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 9 December , 2012 Rapport Share Postad 9 December , 2012 Vart håller numret hus? Dyker inte ens upp till sin egna turre :-( Lär boka upp en lördag för att spela en 50krs turre^^ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 December , 2012 Rapport Share Postad 9 December , 2012 Hur var julbordet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 10 December , 2012 Rapport Share Postad 10 December , 2012 Lär boka upp en lördag för att spela en 50krs turre^^ söndag ju pokerdag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 December , 2012 Rapport Share Postad 10 December , 2012 Hur var julbordet? Fick fly framåt natten då jag verkligen betett mig grisigt de senaste månaderna . Kulminerade i en magisk utskällning . Men fram till dess var det riktigt kul! Ruskigt kul att det var en magisk lineup. Får tacka HH att han styrde upp detta. Får bli en tradition!. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 December , 2012 Rapport Share Postad 10 December , 2012 haha ja jävlar Lvl, det var en riktigt förbannad kvinna som plingade på hos HH idag. tog ungefär 5min innan jag fattade att plingandet inte ingick i den pågående drömmen och ingen annan vaknade heller. fifan vad arg hon var. "oj sorry vi sov allihopa" (kände inte igen tjejen alls) "SKITER VÄL JAG I OM JAG SKA VARA ÄRLIG" snäser hon fattade ingenting men fick förklarat för mig att hon var arg på någon annan och helt enkelt tog ut det på mig! alltid lika uppskattat med sånt haggeri........ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 10 December , 2012 Rapport Share Postad 10 December , 2012 Va bra less i lördes. Kommer inte ihåg så mkt efter maten men bra styrt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 11 December , 2012 Rapport Share Postad 11 December , 2012 Tack för senast på julbordet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 11 December , 2012 Rapport Share Postad 11 December , 2012 instämmer, mycket trevligt julbord, fint att få lite fler ansikten till pf-nicken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 December , 2012 Rapport Share Postad 11 December , 2012 hahahaha beercreek K U N G Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 11 December , 2012 Rapport Share Postad 11 December , 2012 haha ja jävlar Lvl, det var en riktigt förbannad kvinna som plingade på hos HH idag. tog ungefär 5min innan jag fattade att plingandet inte ingick i den pågående drömmen och ingen annan vaknade heller. fifan vad arg hon var. "oj sorry vi sov allihopa" (kände inte igen tjejen alls) "SKITER VÄL JAG I OM JAG SKA VARA ÄRLIG" snäser hon fattade ingenting men fick förklarat för mig att hon var arg på någon annan och helt enkelt tog ut det på mig! alltid lika uppskattat med sånt haggeri........ Va bra less i lördes. Kommer inte ihåg så mkt efter maten men bra styrt! Trevligt att råkas! Tack för senast på julbordet! hahahaha beercreek K U N G Ja jävlar vad beercreek körde! Då missade jag säkert det bästa mtp att jag gick hem vid 00. Fallfruktsskämtet uppskattades mkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 December , 2012 Rapport Share Postad 12 December , 2012 Kan du skriva om julbordet någon gång? Allt ska ju skrivas så oklart sen m8s la ner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 December , 2012 Rapport Share Postad 12 December , 2012 Ingen vidare koll men soundcloud.com borde väl fungera? Lät väldigt lyckat och precis lagom grisigt. Kvinnan i mörkt hår vid erat bord såg mycket vacker ut förövrigt, kudos till någon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 12 December , 2012 Rapport Share Postad 12 December , 2012 Om nån vill ha settet från spelningen finns de att tanka här: http://www.4shared.com/mp3/p8ddcBZb/Diazo_-_Julbordet_2012_mix_1h0.html the file link requested is not valid, nån mer som får samma? jag som behövde lite kontorsmusik Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 12 December , 2012 Rapport Share Postad 12 December , 2012 Brukar du laga egen pesto och räkröra osv? eller köper du färdig? tycker inte pesto med kyckling låter gott, men är nog smaksak Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 13 December , 2012 Rapport Share Postad 13 December , 2012 kan ge dig recept på världens bästa räkröra? Riktig majonnäs måste det vara, lite chilisås, salt, räkor, lite dill sen är den klar. Blir helt perfekt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts