Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur var julbordet?

 

Fick fly framåt natten då jag verkligen betett mig grisigt de senaste månaderna . Kulminerade i en magisk utskällning :-( .

 

Men fram till dess var det riktigt kul! Ruskigt kul att det var en magisk lineup. Får tacka HH att han styrde upp detta. Får bli en tradition!.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja jävlar Lvl, det var en riktigt förbannad kvinna som plingade på hos HH idag. tog ungefär 5min innan jag fattade att plingandet inte ingick i den pågående drömmen och ingen annan vaknade heller. fifan vad arg hon var.

 

"oj sorry vi sov allihopa" (kände inte igen tjejen alls)

"SKITER VÄL JAG I OM JAG SKA VARA ÄRLIG" snäser hon

 

fattade ingenting men fick förklarat för mig att hon var arg på någon annan och helt enkelt tog ut det på mig! alltid lika uppskattat med sånt haggeri........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja jävlar Lvl, det var en riktigt förbannad kvinna som plingade på hos HH idag. tog ungefär 5min innan jag fattade att plingandet inte ingick i den pågående drömmen och ingen annan vaknade heller. fifan vad arg hon var.

 

"oj sorry vi sov allihopa" (kände inte igen tjejen alls)

"SKITER VÄL JAG I OM JAG SKA VARA ÄRLIG" snäser hon

 

fattade ingenting men fick förklarat för mig att hon var arg på någon annan och helt enkelt tog ut det på mig! alltid lika uppskattat med sånt haggeri........

 

:S

 

Va bra less i lördes. Kommer inte ihåg så mkt efter maten men bra styrt!

 

Trevligt att råkas!

 

Tack för senast på julbordet!

 

hahahaha beercreek K U N G

 

Ja jävlar vad beercreek körde! Då missade jag säkert det bästa mtp att jag gick hem vid 00. Fallfruktsskämtet uppskattades mkt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...