Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )

diazo

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Borde nog starta en dagbok på Kolozzeum :-). Alla mina poster handlar om träning.

Spelar väldigt sparsamt just nu. Ska försöka få in 1h/dag under hösten och grinda mig tillbaka så jag har rulle för /5 igen. Anser att värdet är alldeles för stort för att lägga ner micro. Ur ett pokerperspektiv är denna dbn totalt meningslös. Men umgås till 75% med pokerspelare så det är ändå ganska sköj att hänga här. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde nog starta en dagbok på Kolozzeum :-). Alla mina poster handlar om träning.

Spelar väldigt sparsamt just nu. Ska försöka få in 1h/dag under hösten och grinda mig tillbaka så jag har rulle för /5 igen. Anser att värdet är alldeles för stort för att lägga ner micro. Ur ett pokerperspektiv är denna dbn totalt meningslös. Men umgås till 75% med pokerspelare så det är ändå ganska sköj att hänga här. :-)

skulle nog vilja tipsa om halso.info/forum. ett mindre träningsforum med några mycket kunniga byggare och även amatörer.

Har själv en (visserligen inaktiv) träningsdagbok där :)

Länk till kommentar

skulle nog vilja tipsa om halso.info/forum. ett mindre träningsforum med några mycket kunniga byggare och även amatörer.

Har själv en (visserligen inaktiv) träningsdagbok där :)

Är irlare med moden SteveBC där. Känner också moden Jorgen på Kolo. Får välja sida sas :-)

Länk till kommentar

sen stack vi på 21.30 bio för Total Recall, meh film men helt klart sevärd på bio

hur går det ihop?

gör den stora bioduken att den mediokra filmen blir bättre eller gör allt prasslande, viskande, mobilkollande, hostande, snörvlande och den där afron på raden framför att stämningen passar en medioker film?

Länk till kommentar

Får skriva ner detta innan jag glömmer det men hade en magisk dröm inatt, vi var ute typ hela högen av öresundsreggsen, hade festat i köpenhamn hela natten och var påväg tillbaka i taxi, på något vis åker vi inom mediamarkt och börjar glida runt där riktigt fulla, går förbi samsungs 80" tv varpå jag utbrister, de e den jag är sugen på att köpa, varpå någon snappar:

person 1: "jag tar en"

Person 2: "jag tar två"

person 3: "Ja man ska ju inte vara sämre, jag tar fem st"

fortsätter så tills det har beställts typ 100 st 80" á typ 50k each, kommer till kassan och de blir en 12vägs flipp om de hela, slutar med att Starfitters torskar flippen och får dega 5 mill, var så jävla random så de knappt finns men jävligt rolig dröm.

haha vafan jag läste "magisk drömnatt" och trodde jag missat världens utgång :oops:

Länk till kommentar

• Skapa nytt...