Level Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Klickade hem en beställning av Muscle Speed som innehåller dendrobium. Ska bli intressant! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 orkidéer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Skulle hellre trycka riktigt och välbeprövat knark. Pseudo-RC är inte bra för kroppen och snoppen +1 allt som inte använts innan jesus föddes är skit förutom att det är jättebra för snoppen (LSD enda undantaget) frukost består således av en ölkorv stöld! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 helvete vad konstigt inlägg. fortsätter tugga min kvarg o håller käften istället Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Borde nog starta en dagbok på Kolozzeum . Alla mina poster handlar om träning. Spelar väldigt sparsamt just nu. Ska försöka få in 1h/dag under hösten och grinda mig tillbaka så jag har rulle för /5 igen. Anser att värdet är alldeles för stort för att lägga ner micro. Ur ett pokerperspektiv är denna dbn totalt meningslös. Men umgås till 75% med pokerspelare så det är ändå ganska sköj att hänga här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Dubbel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Borde nog starta en dagbok på Kolozzeum . Alla mina poster handlar om träning. Spelar väldigt sparsamt just nu. Ska försöka få in 1h/dag under hösten och grinda mig tillbaka så jag har rulle för /5 igen. Anser att värdet är alldeles för stort för att lägga ner micro. Ur ett pokerperspektiv är denna dbn totalt meningslös. Men umgås till 75% med pokerspelare så det är ändå ganska sköj att hänga här. skulle nog vilja tipsa om halso.info/forum. ett mindre träningsforum med några mycket kunniga byggare och även amatörer. Har själv en (visserligen inaktiv) träningsdagbok där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 skulle nog vilja tipsa om halso.info/forum. ett mindre träningsforum med några mycket kunniga byggare och även amatörer.Har själv en (visserligen inaktiv) träningsdagbok där Är irlare med moden SteveBC där. Känner också moden Jorgen på Kolo. Får välja sida sas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Är irlare med moden SteveBC där. Känner också moden Jorgen på Kolo. Får välja sida sas Kolo har Grub, enkelt val! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 helvete vad konstigt inlägg. fortsätter tugga min kvarg o håller käften istället älskar din attityd numera, har de börjat göra man av dig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 älskar din attityd numera, har de börjat göra man av dig? Han går i Skånska spels hårda skola. Vi var ingen skit! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Bra val där att skippa ölen WP! TM+SS-träff snart imo, kommer bli awesome :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 snyggt! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Bra val där att skippa ölen WP! TM+SS-träff snart imo, kommer bli awesome :mrgreen: Så ska det låta! Efter malmöfestivalen obv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 17 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 sen stack vi på 21.30 bio för Total Recall, meh film men helt klart sevärd på bio hur går det ihop? gör den stora bioduken att den mediokra filmen blir bättre eller gör allt prasslande, viskande, mobilkollande, hostande, snörvlande och den där afron på raden framför att stämningen passar en medioker film? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 17 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 Får skriva ner detta innan jag glömmer det men hade en magisk dröm inatt, vi var ute typ hela högen av öresundsreggsen, hade festat i köpenhamn hela natten och var påväg tillbaka i taxi, på något vis åker vi inom mediamarkt och börjar glida runt där riktigt fulla, går förbi samsungs 80" tv varpå jag utbrister, de e den jag är sugen på att köpa, varpå någon snappar: person 1: "jag tar en" Person 2: "jag tar två" person 3: "Ja man ska ju inte vara sämre, jag tar fem st" fortsätter så tills det har beställts typ 100 st 80" á typ 50k each, kommer till kassan och de blir en 12vägs flipp om de hela, slutar med att Starfitters torskar flippen och får dega 5 mill, var så jävla random så de knappt finns men jävligt rolig dröm. haha vafan jag läste "magisk drömnatt" och trodde jag missat världens utgång Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2012 Klart jag degar, har ju rullen osv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts