Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej kära dagbok. Idag har jag:

 

Legat ute vid fältet och solat med Level

 

Fördelat alla saker i lägenheten med mitt ex, fick tag i några av godbitarna!

 

Sovit middag.

 

Ikväll ska jag ut på en bit mat och några pilsner med den gode smekten och den lille tjocke 91an Level. Blir en lugnare tillställning då hela morgondagen kommer gå till att packa inför flytten på måndag. Blir även kvällsmiddag på stäket med en vän från stockholm som ska med till Roskilde.

 

På måndag händer magin då jag kl 14.00 hämtar ut nycklarna till det nya palatset. Stannar sedan där fram tills onsdag då jag beger mig till Roskilde, orkar inte med warmuppen (och kan inte ens skylla på åldern då min 38åriga kompis drar dit på söndag för att kröka järnet i en vecka).

 

Sen är det bara att komma hem, rehabba en dag eller två för att gå loss på grinden och ta tag i livet. I mitten på Juli välkomnar även Skånska Spel sitt nyförvärv. Det är ingen mindre än den gode Emilio_15 som flyttar in i bolaget och dessutom blir min sambo i lägenheten. Kan bli en magisk höst!

 

 

Vad hände med gulen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev soloutgång i Lund efter middag på stäket och några bärs på Olearys. Skulle för en gång i livet vara ekonomisk och ta tåget hem. Självklart är det söndag (trodde det var lördag) och jag står vid stationen 1.30 nästa tåg går 03.30 så var bara att snappa en taxi som på något sjukt jävla vis bara tar 139kr (har fått höra allt från 400-600kr från Lund C så e ju rätt sjukt att första bästa öppnar med 139)

 

Fortfarande inte packat inför flytten och bakis atm. har över 3h på mig iaf :P

 

Haha, idioterna på stationen brukar vilja ha 200kr hem till mig, snäll taxichaffis du hitta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...