devalanteriel Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Wow. Årets inlägg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Winning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Magisk midsommar. Mitt ex strulade med min bästa kompis Någon spolade ner levels mobil i toan Misshandlade en lyktstolpe Skaffade en lägenhet på fyllan Shottade för 200kr/cl Snodde en matta från en indisk resturang (inget stolt ögonblick) Bjöd en uteliggare på middag och gav honom en stor summa pengar Försökte hyra sviten på Grand Säkert en massa mer som jag inte minns. Mår extremt dåligt och hoppar av min utbildning till hösten för att dra till Asien, vem ska med? Med vänlig hälsning, ska visa sann dekadens nån måste ju citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Hej, Hur gamla är ni dagboksskrivare? Diazo är väl född 86 om jag inte fattat det fel.? Level och Meta.. Är ni 90or eller hur gamla är ni? Kul att veta lite mtp allt ni pratar om osv för att koppla det samman med vilken ålder man själv befinner sig i för tillfället osv osv osv.. Hoppas ni har haft en trevlig midsommar. Imponerad faktiskt . Trodde inte du hade detta i dig. Big up! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Magisk midsommar. Mitt ex strulade med min bästa kompis Någon spolade ner levels mobil i toan Misshandlade en lyktstolpe Skaffade en lägenhet på fyllan Shottade för 200kr/cl Snodde en matta från en indisk resturang (inget stolt ögonblick) Bjöd en uteliggare på middag och gav honom en stor summa pengar Försökte hyra sviten på Grand Säkert en massa mer som jag inte minns. Mår extremt dåligt och hoppar av min utbildning till hösten för att dra till Asien, vem ska med? Med vänlig hälsning, ska visa sann dekadens Sånt här man vill läsa oftare (btw Beer om bilderna nu är på personerna själva så är ju Level knappast född 90 men du kanske trolla) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Sånt här man vill läsa oftare (btw Beer om bilderna nu är på personerna själva så är ju Level knappast född 90 men du kanske trolla) Jag tror han försökte vara rolig men jag är inte alls säker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 . :lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fecht Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Usch, vilket grymt scenario att vakna upp bakfull till, lider med dig Hoppas allt ordnar upp sig så gott det går. Gogogo framtiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Imponerad faktiskt . Trodde inte du hade detta i dig. Big up! Haha vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 gör dig själv en tjänst och ryck upp dig fan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 29 Juni , 2012 Rapport Share Postad 29 Juni , 2012 säng köpt. Vilken valde du =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 29 Juni , 2012 Rapport Share Postad 29 Juni , 2012 Kom på att jag hade kunnat ta en rolig historia från sängköpet idag, en riktigt riktigt snygg tjej i 20års åldern hjälper mig välja ut, börjar med att vi kollar stommar så frågar hon: "Hur stor hade du tänkt dig? 120? 140?" HH: "Nä jag är mer inne på en 180 faktiskt "aha vad kul, är ni 2 st som ska ha den då eller?" HH med ledsen min: "Nä, det är bara jag" *obehaglig stämning osv... Sen kollar vi kuddar täcken madrasser osv Tjejen: "Brukar du sova på rygg mage eller på sidan varpå jag inte tänker efter och snappar: "Nä, det är mest fosterställning som gäller" Mvh, Socialt efterbliven ibland... <3 <3 <3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Juni , 2012 Rapport Share Postad 29 Juni , 2012 Äh vem fan sover inte i fosterställning egentligen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 Juni , 2012 Rapport Share Postad 30 Juni , 2012 Kom på att jag hade kunnat ta en rolig historia från sängköpet idag, en riktigt riktigt snygg tjej i 20års åldern hjälper mig välja ut, börjar med att vi kollar stommar så frågar hon: "Hur stor hade du tänkt dig? 120? 140?" HH: "Nä jag är mer inne på en 180 faktiskt "aha vad kul, är ni 2 st som ska ha den då eller?" HH med ledsen min: "Nä, det är bara jag" *obehaglig stämning osv... Sen kollar vi kuddar täcken madrasser osv Tjejen: "Brukar du sova på rygg mage eller på sidan varpå jag inte tänker efter och snappar: "Nä, det är mest fosterställning som gäller" Mvh, Socialt efterbliven ibland... Hahaha, underbar konversation! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 Juni , 2012 Rapport Share Postad 30 Juni , 2012 Kvinnorna var inte imponerade av min 179 krs mobil . Blir ingen ny förrän när nästa generation iPhone släpps i höst. Har en Xperia från jobbet som jag tänkte använda när jag INTE festar. Slarvat bort/förstört 4-5 mobiler på fyllan nu. Ohållbart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 30 Juni , 2012 Rapport Share Postad 30 Juni , 2012 Som bluff? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts