bigdwarf Postad 18 Juni , 2012 Rapport Postad 18 Juni , 2012 ser rätt bra ut med volymen, 62k hands spelade så borde inte vara några problem att dunka av 100k hands Sjuk disciplin har du, wp! Under en sommarmånad liksom när motivationen sviktar som mest......det är starkt.
padrinosftw Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 +1 samt tips & trix för att avväpna en bakfylla?
Level Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Slutmöte på jobbet dagen EFTER jag har planerat åka till Roskilde . Hur jag ska lösa det återstår att se. Blir att stakea festivalen åt min gode dagbokskamrat så att han får lite vila från grinden. Vi kommer (förhoppningsvis) dit sent på onsdagen. Har blivit lovade att Camp Schewen ska hålla tältplats åt oss. Är det fler pfare som ska ska dit så hör av er så styr vi nåt! @diazo: dra Tyskland när vi ändå är på kontinenten?
Level Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Jag ställer mig tveksam till tysklandsresor då jag vet vad det innebär för mig (läs: alkohol för 10k som dricks och bjuds bort under en månad vilket resulterar i konstanta fyllor, ingen grind och grov ekonomisk förlust) men ja, vi får se helt enkelt. Har man tur får man kanske ligga Fair enough. Vi skippar det . Blir att ta med mig irl-Oskar och inhandla förnödenheter.
Mecklenburgare Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 jag är inte svår.. vad/var hade du tänkt dig? Vet inte, jobbar nere i stan men är klar vid 10-11. Stäket hade köttfärslimpa, inte så sugen på det. Jag gillar Godset annars. Men öppen för det mesta. Kan köra till Malmö med om den gode Level har tid.
ViktorH Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 nä har för mig det stämmer, något med congener som gör att du lättare blir bakis. Orka googla källa, men alkoholer som cognac, whisky och andra mörka ska lättare ge/ge värre baksmälla.
Chofritz Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 nä har för mig det stämmer, något med congener som gör att du lättare blir bakis. Orka googla källa, men alkoholer som cognac, whisky och andra mörka ska lättare ge/ge värre baksmälla. Har inga bevis mer än egen erfarenhet, men jag tycker verkligen att det stämmer. Corona + tequila
Level Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Har inga bevis mer än egen erfarenhet, men jag tycker verkligen att det stämmer. Corona + tequila Äsch ingen skillnad.
schumme Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Stämmer bra tycker jag. Sist jag var rödvinsbakis ville jag bara dö.
jimenez Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 1." Man får lättare huvudvärk av mörk än ljus alkohol!*SANT! Mörk alkohol (rött vin, whisky, cognac och andra mörka alkoholdrycker) innehåller flera hundra olika ämnen och vid framställningen bildas biprodukter som kan ge allergiska reaktioner. Dessa biprodukter finns i mindre grad i till exempel vitt vin eller sprit. Därför ger mörk alkohol oftare mer baksmälla än ljus alkohol."
Vladi Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Är det bara jag som kör återställare mot bakfyllan? Var standard för mig för ett tag sedan. Vakna, slå upp två groggar o dra dom så snabbt som möjligt och sen somna om. Sen mår man ok när man vaknar nästa gång. Blev ett jävla liv på några kompisar när dom såg det här, och helt plötsligt fanns det ett rykte om att jag var tokalkis och var full på jobbet osv Så nu är det slut med återställare (när folk ser det:mrgreen: )
bigdwarf Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Ingen som botar bakfyllor med bensodiazepiner? Mycket effektivt...
wahlen1 Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Ingen som botar bakfyllor med bensodiazepiner? Mycket effektivt... Låter väldigt intelligent!
bigdwarf Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Låter väldigt intelligent! Du har aldrig vart riktigt bakfull va?
wahlen1 Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Du har aldrig vart riktigt bakfull va? nej, jag har aldrig druckit..
ViktorH Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Du har aldrig vart riktigt bakfull va? tss weak! vatten botar bättre.
Metaddict Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Vatten och någon flottig mat botar ju något enormt OM man äter det innan man lägger sig. Sen tar jag även ipren/panodil och något mot halsbränna innan jag lägger mig i förebyggande syfte Har man väl missat allt och vaknar bakis tror jag man är rätt fucked.
Recommended Posts