Level Postad 8 Mars , 2012 Rapport Share Postad 8 Mars , 2012 Vilken fin högstadiestämning det är här inne! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 8 Mars , 2012 Rapport Share Postad 8 Mars , 2012 Vilken fin högstadiestämning det är här inne! 1) man får bara vuxenpoäng första gången man skriver det. 2) du behöver inte fler vuxenpoäng Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Mars , 2012 Rapport Share Postad 8 Mars , 2012 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 8 Mars , 2012 Rapport Share Postad 8 Mars , 2012 Ska bli mitt signum, ska in och trolla i alla kidzens dagböcker. Btw körde jag gocart för första gången på 16 år förra veckan. Ja det stämmer, då var 75 % av dagens pfare inte födda än. Är väl bara jag och meta som minns det goda 90-talet. Good times! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Mars , 2012 Rapport Share Postad 8 Mars , 2012 Ska bli mitt signum, ska in och trolla i alla kidzens dagböcker. Btw körde jag gocart för första gången på 16 år förra veckan. Ja det stämmer, då var 75 % av dagens pfare inte födda än. Är väl bara jag och meta som minns det goda 90-talet. Good times! 80-talet ska det vara! Just kidding Måste dock lägga in ett NSH. En gång i livet körde jag gocart med PK, urmy, DaPine87, och den numera bortglömda legenden benknackan. Det ni!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 80-talet ska det vara! Just kidding Måste dock lägga in ett NSH. En gång i livet körde jag gocart med PK, urmy, DaPine87, och den numera bortglömda legenden benknackan. Det ni!! DaPine87 är väl ganska bortglömd också? Btw.. Not so hidden brag, sprungit på han i Göteborg 2 ggr där han jobbar!! Benknackan har förövrigt ett episkt företag med en episkt fin hemsida blingskal.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Vill någon att mobilen ska se ut sådär? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 DaPine87 är väl ganska bortglömd också? Btw.. Not so hidden brag, sprungit på han i Göteborg 2 ggr där han jobbar!! Benknackan har förövrigt ett episkt företag med en episkt fin hemsida blingskal.com Haha ja men han var en större legend så tyckte han var värd att nämna Jag har inte hört från honom sen vi skulle på nyårsfest med MrJimmy för några år sen och pinnen ändrade sig i sista stund utan att höra av sig... Haha ja jag har sett blingskal. Mycket sjukt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 biljard 4 rollz, i like Hehe ja det var humor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 in på svenska spel med er, det är jäääättebra värde atm, sätt er ur pos på mig. mvh trapmaztahh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 in på svenska spel med er, det är jäääättebra värde atm, sätt er ur pos på mig. mvh trapmaztahh Klar för dagen, 9BI upp. Diazo har misssääärrbaxkat senaste 2 dagarna edit: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Klar för dagen, 9BI upp. Diazo har misssääärrbaxkat senaste 2 dagarna blir väl lätt så med hans spelstil att de svänger Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Hehe ja det var humor Blir det inte av ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Blir det inte av ? Något säger mig att det inte kommer hända Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 12 Mars , 2012 Rapport Share Postad 12 Mars , 2012 http://svt.se/1.2722577 bästa jag sett på längre Hehe like a swede Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 12 Mars , 2012 Rapport Share Postad 12 Mars , 2012 Måndagar är tydligen alkis-dagen på systemet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Mars , 2012 Rapport Share Postad 14 Mars , 2012 ogillar riverraisen i sista näven väldigt mycket om det inte pågår något megasjukt levlingskrig och det är för värde. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 14 Mars , 2012 Rapport Share Postad 14 Mars , 2012 Nöjer oss där. Fått en fin start på månaden. Men började inte spela förrän den 6:e så bara fått in 12k hands. En goding mot forumit. Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $4(BB) Replayer SB ($1,020) BB ($159) UTG ($615) Hero ($799) BTN ($414) Dealt to Hero A:heart: K:spade: fold, Hero raises to $11.50, BTN calls $11.50, fold, fold FLOP ($29) K:heart: 9:diamond: 2:diamond: Hero bets $19, BTN calls $19 TURN ($67) K:heart: 9:diamond: 2:diamond: 5:spade: Hero bets $44, BTN calls $44 RIVER ($155) K:heart: 9:diamond: 2:diamond: 5:spade: 9:heart: Hero bets $100, BTN raises to $339 (AI), Hero calls $239 Hero shows A:heart: K:spade: (Pre 71%, Flop 91.6%, Turn 95.5%) BTN shows 2:spade: A:spade: (Pre 29%, Flop 8.4%, Turn 4.5%) Hero wins $819 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts