diazo Postad 24 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 GOD JUL! Hur länge blir du på Phi Phi? Funderar på att åka dit om några dagar och stanna 2-3 dygn bara.. Åka och hälsa på lite folk, vilka datum är du där mellan? Har du någon lur? skype? Någonting? (PM:a)! Drar du till Koh Phanang den 31a eller innan? Kapungkap Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 GOD JUL! Hur länge blir du på Phi Phi? Funderar på att åka dit om några dagar och stanna 2-3 dygn bara.. Åka och hälsa på lite folk, vilka datum är du där mellan? Har du någon lur? skype? Någonting? (PM:a)! Drar du till Koh Phanang den 31a eller innan? Kapungkap Stor fräsarn!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 26 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Julafton och juldagen vart såklart beyond. Laddar batterierna för nyår nu bara. Fick fina julklappar av heroinhero i form av leksaksbåt som gjordes om till en bucket. Långa minnesluckor suger Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Julafton var beyondroligt Juldagen var jag tyvärr för sliten för att dansa loss med brudarna på stranden Men trevligt att träffas mannen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 26 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 haha ja de blev ratt sinnes faktiskt, wp till oss alla, nu laddar vi infor nyar sa ska vi satta tokstandard! Laddar med att grinda lite. Förlorad 7 av 7 flips nätpoker e kul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 felplacerade, blir lite svårt när ni inte är på Pihp pihiii, jha det kul iaf nu, nu ska jag snorkla efter aik-fiskar.. gottt nytt årr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 27 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 nLivet: *dricka mindre *knarka mer Pokern; *fa in 2000timmar *lara mig gto utan att anvanda det guld Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 28 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2010 jag vill ha mer sooooool! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 jag vill ha mer sooooool! Köp det då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 lulafton: Skön bild! Man ser vem som är rudolf iaf... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Du var rätt full på tre kronor..... puss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Slutar det inte regna innan klockan 16 hoppar jag från balkongen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Magiskt fucking nyår. Jag fattar fortfarande inte vad som står på min armar heheehhe. Om 4h väntar buss till *** i 13timmar, kunde inte brytt mig mindre. Sen macau igen för att dunka in ny rekordmånad! Sen ska in cancer mig. Ni ska bara våga åka hem. Kasta upp fruga på ryggen och ta en 1k flight till macau och spela pesetas så vi kan var kvar här och leva det ljuva livet tills det blir sommmar i sverige igen. Boom Boom Booom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts