Lisa87 Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 sry för 2outaren nyss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Gav resultat att whina på din FB-wall vickan! Backade INTE 5-siffrigt igår. Woohooo! Peppar peppar toca la madera osv.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 sry för 2outaren nyss lungt =) skönt att bli påsatt på 1/2 istället för 5/10 eller 2/5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 lungt =) skönt att bli påsatt på 1/2 istället för 5/10 eller 2/5 Sant sant Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Drar till KL om 3 timmar men hinner med lite snabb BBQ och lite bira innan dess! woopwoop kommer sakna bali dock var det vietnam du skulle vidare till sen eller? Vart i vietnam i så fall? (: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 31 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 tror fan vi skiter i vietnam, orkar inte flyga fram och tillbaka för att hänga där några veckor så kommer nog bara hoppa runt på lite öar i malaysia & thailand. sticker till Langkawi imorgon eftersom Kuala lumpur var ett jävla rövhål som stad Såg TopGear avsnittet från Vietnam igen igår. Känns som det är stället man bör besöka i Sydostasien om man nu vill dit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 tror fan vi skiter i vietnam, orkar inte flyga fram och tillbaka för att hänga där några veckor så kommer nog bara hoppa runt på lite öar i malaysia & thailand. sticker till Langkawi imorgon eftersom Kuala lumpur var ett jävla rövhål som stad Langkawi var skit de med, bokade flyg tillbaka till Kuta och Ap Inn till imorgon. Fuck this shit nu stannar jag pa bali tills jag drar hem. okok! håller själv på att styra upp en asienresa med några polare och bali, kuta kommer bli ett måste! polarn sa att Langkawi skulle vara riktigt nice.. vad vare som var skit med det? =( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 spelade live 2 ggr förra veckan, slutade på stadiga 680 dollar + under cirka 10h speltid.. fortfarande imponerad av hur dåliga folk är där spelat lite mer online också då jag inte haft så mycket annat för mig, väntar på att papper från Sverige ska komma så jag kan lämna in min ansökan till college ska bli riktigtttttttttttt skönt att äntligen börja skolan igen hehe håller på å kollar runt lite på bilar också, någon som har några bra förslag? vill inte ha en modell som är äldre än 08, ska funka bra på vintern men vara hyffsat fräsch prisklass runt 10-15k dollar.. har kikat lite på antingen en Hyundai Sonata 09 och en mitsubishi eclipse 08 har aldrig haft en bil förut så har verkligen 0 koll =( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 check folda livet och kolla msn din stolpe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Åk till Kambodja imo, . Bo fint (allt är relativt obv), käka 3 ggr om dan, dela en holk osv osv, 800 kr/veckan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 ere sånt här du pysslar med i bali heroinhero? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 1k händer på 2/4 och back 5800kr, måste nog vara personligt rekord.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 kizzzez från swcheden. när kmr du hem fish? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 35k barnota låter ju imponerande,vad hade kostnaden blivit i kiosken runt hörnet? 1k? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 vare inte du som hade 100 k månad på 2/4? Och grinda som ett djur? och nu e rullen slaktad? dyrt leverne? 35 000 krs notan.. Hur många timmar tog det att få ihop en sån? Och i asien dessutom.... Va köpte du då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Haha,trodde Sek.Då är det väl ok? Du får väl låna ihop lite alt jag säljer min bostadsrätt och kommer ner med lite? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts