diazo Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 hahahaha minns du ringde men dealern hade skrikit på mig 10ggr om jag inte fick ha mobilen upp så kunde inte svara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 hahahaha minns du ringde men dealern hade skrikit på mig 10ggr om jag inte fick ha mobilen upp så kunde inte svara ska du med på några bärs och johnossi + band of horses imorgon då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 ska du med på några bärs och johnossi + band of horses imorgon då? jeeepp, im game Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 ska du med på några bärs och johnossi + band of horses imorgon då? Bärs idag låter bättre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Ni är fan skadade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Bärs idag låter bättre. Imorgon som gäller ju...."alla" ska dit...och då menar jag "alla" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 typ halsfluss så rör mig inte utanför dörren sålänge det regnar =( dock CC imorgon, allmänt häng och kanske cg imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 typ halsfluss så rör mig inte utanför dörren sålänge det regnar =( dock CC imorgon, allmänt häng och kanske cg imo hur kan man ha halsfluss var 3:e vecka? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 hur kan man ha halsfluss var 3:e vecka? men tar av sig kläder vid en viss promillehalt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 men tar av sig kläder vid en viss promillehalt effekten av det kallas att "ha lite ont i halsen efter fylla och dumheter", inte halsfluss... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 effekten av det kallas att "ha lite ont i halsen efter fylla och dumheter", inte halsfluss... :oops: kmr du förbi imon lr? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 den e fan råare edit; sizeade om. Haha, I lold Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 :oops: kmr du förbi imon lr? Är troligen i Malmö hela dagen i morgon(examensarbete)...hör av mig om planer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Imorgon är Det Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest!!!!111+1+1+1+1 All in? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 All in? jepp, sista utekvällen i sverige i år Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 jepp, sista utekvällen i sverige i år sick, typ sur om vi inte ses imorgon då edit; ring näru drar till malmö Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 bah ring så löser vi de, kan ju obv inte missa din sista utgång yao! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 25 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Inte skrivit på ett tag, trist att jag inte kunde komma till till malmö för PF träffen men det verkade som ni hade kul ut mig ändå Har de senaste dagarna börjat tvätta kläder osv då man på måndag flyttar till new york i 3 månader vilket ska bli hur kul som helst =D poker rullar på sakta men säkert, inte hunnit med mitt månadsmål med 2k händer om dagen pga diverse omständigheter men hunnit med 43k iaf på nivåerna 2/4-5/10 och ligger + 21000 vilket jag är helnöjd med! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 ärkefisk seed fisk du är som gular mitt tvtorrents konto............ nån snäll själ som kan skicka invite till mig eftersom sidan är rå mongo och funkar ALDRIG att seeda..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 ärkefisk seed fisk du är som gular mitt tvtorrents konto............ nån snäll själ som kan skicka invite till mig eftersom sidan är rå mongo och funkar ALDRIG att seeda..... Kan se sen när jag är hemma! Har miljoners biljarder creds Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts