jkkman Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 länk på minnesboken plz. en ev framtida eskalerande konsumption röka kan kräva vissa åtgärder :C Citera
Bluwajt Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Postad 14 Oktober , 2009 what up inte mycket yo. Fick dra hem från skolan idag iaf för var nån hjälte som eldat på toan och satt igång sån vattenspridare så alla tre våningar var fyllda en liten bit. Var mysigt att gå runt i vattnet och få använda nödutgång Ledig imon därför och prob fredag också tror jag. Uppat över sex prollar på två veckor eller något sånt i kapitalförsäkringen också, känns bra att springa lite över ev edit: joina hangarounds sorken imo. Citera
Sorkoas Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Postad 14 Oktober , 2009 jag är ingen jävla hangaround till emil lol. den pojken har fortfarande mycket att lära imo. Citera
l_skyw4lk3r Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Hur funkar det för er knarkare med pokern? Hur mycket knarkar ni? Hur har det påverkat ert spel(om det nu har det)? Varför knarkar ni? Vad anser er omgivning om att ni knarkar? Tack knarkare! Vilket jävla ord knarkare är. Borde förbjudas. Citera
Leooo Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Hur funkar det för er knarkare med pokern? Hur mycket knarkar ni? Hur har det påverkat ert spel(om det nu har det)? Varför knarkar ni? Vad anser er omgivning om att ni knarkar? Tack knarkare! Vilket jävla ord knarkare är. Borde förbjudas. You say pott i say lets go cowboy Citera
Bluwajt Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 jag är ingen jävla hangaround till emil lol. den pojken har fortfarande mycket att lära imo. Menade obv att ta in dig som ledaren och putta ner emilio som hangaround. Hur funkar det för er knarkare med pokern?Hur mycket knarkar ni? Hur har det påverkat ert spel(om det nu har det)? Varför knarkar ni? Vad anser er omgivning om att ni knarkar? Tack knarkare! Vilket jävla ord knarkare är. Borde förbjudas. edit: passar, men är ingen knarkare av rang Kör bara alkohol och lite gräs ibland. Citera
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 lär väl finnas bätre droger än gräs om man ska pokra. själv kör jag alkohol vid grind, alkohol och skjorta Citera
fhaugen Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 har hört att du alltid grindar i skjorta mega? Citera
heltoker Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 själv kör jag alkohol vid grind, alkohol och skjorta Aldrig tidigare velat skriva +1 som jag ville nu! +1 Citera
Bluwajt Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 lär väl finnas bätre droger än gräs om man ska pokra. själv kör jag alkohol vid grind, alkohol och skjorta du vet vad jag alltid spelar i va Citera
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 har hört att du alltid grindar i skjorta mega? Stämmer. Aldrig tidigare velat skriva +1 som jag ville nu! +1 Går som bäst i Stenströms. Förut när jag grindade 0,5/1 så körde jag skjortor från vår lokala affär "Örjans". De gick urdåligt såklart, undra om det beror på att det alltid var tryck på ärmen eller ryggen? Vad kör du i? du vet vad jag alltid spelar i va typ? Citera
Haslo Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Är det likt dig bluwwe? I så fall är min föreställning spot on:shock: Citera
Bluwajt Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Är det likt dig bluwwe? I så fall är min föreställning spot on:shock: donken har ritat av mitt ansikte från en riktigt bild, fast jag är snyggare egentligen dock helt sjukt hur han lyckats måla av det så bra i paint edit: Grattis FHAUGEN till 700 inlägg Citera
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Är det likt dig bluwwe? I så fall är min föreställning spot on:shock: jag tog obv, den vidrigaste bilden jag kunde hitta på ponken. här är ett annat verk. dock inte lika bra Citera
Rebonius Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Grymt skön bild Hade dock för mig att Bluewajt alltid grindade i FTPs donkey t-shirts för medrigg. Citera
Danka Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 jag tog obv, den vidrigaste bilden jag kunde hitta på ponken. här är ett annat verk. dock inte lika bra http://www.youtube.com/watch?v=99E16w0PxCA Citera
emilio_15 Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2009 jägerbomber ikväll? Citera
Recommended Posts