Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tack Sofia Björk för månadens slöseri med skattemedel...

Äh, hon har ju betalat för att kissa hela livet så hon kan väl se det här som rakeback eller ngt.

Undrar vilka summor det handlar om? Hon verkar kissa väldigt ofta eftersom hon blivit så desperat att hon sätter sig i pissoarer.

Postad
Hon kan väl göra som kvinnorna i Sthlm? För ett par år sedan när jag klev ut från centralen satt en kvinna i 35-årsåldern och gjorde nummer 2 alldeles utanför Klarabergsingången. :ola:

Standard i Sthlm. Har inte mindre än två kvinnliga bajsare utanför porten varenda morgon. För att inte tala om hur många pissoar-pinkande kvinns man ser på uteställena.

Postad

Lol@WomensRights

Alla såna här feministdebatter kan dödas med bill burrs underbara argument:

"Om vi skulle hamna på ett sjunkande skepp så förväntas det att jag ska stanna kvar på skeppet medans du kan dra i väg med ungarna i en livbåt"

Det kompenserar för allt annat8-)

Postad

Jag jobbar på en krog och en kväll var det sjukt mycket folk. Skulle gå in på toan för att kolla om det behövdes papper. Den "vanliga" toaletten var upptagen, så öppnar jag dörren till pissoaren, möts av ett skrik, där står 3 ner hukade tjejer och kissar, i pissoaren. Eller jag såg aldrig strålen, för blev lika chockad som dom och stängde dörren.

Postad

Jag skickade aftonbladslänken till en polare i messen.

Hans kommentar:

Synd man inte kan kommentera på AB utan att registrera sig; de kunde gott fått höra att tanter SKA betala mer för att gå på dass... Alla som sett en offentlig damtoalett fattar att de, spec. på fyllan, tror de är några djävla avträdesakrobater som kan stå upp eller sitta på huk på sittringen och ändå träffa rätt - städarbetet har sitt pris!