07086515 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Hallå Satte in ca 50 dollar på pokerstars för ca 2 veckor seden med mitt visa kort. Nu har jag 300 dollar men tänkte ta ut 200 dollar så frågan är om det kommer bli något problem. Är första gången jag tänkte ta ut från pokerstars. Tog ut 7000sek från unibet då var jag tvungen och ta bild på kontutdrag körkort räkning mm för att styrka att det var jag. Så frågan är om jag måste göra det hos er också. Tack på förhand.. Citera
simon1583 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Vad är problemet, det är väl bara att testa? Stars har bett mig styrka min identitet men det var uppskattningsvis 3 år efter att jag började spela på sajten och inte samtidigt som mitt första uttag. Citera
PokerStars_Martin Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Hej, Vanligen behöver man inte skicka in några dokument för att få genomföra ett uttag. Det sagt så kan förstås stickprovskontroller genomföras, (eller om ditt konto skulle vara relaterat till oegentligheter av något slag). Hälsningar, Martin PokerStars kundtjänst Citera
ogawumbp Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Jag har ALDRIG upplevt att det är några kontroller som försenar en insättning av pengar. Det är skillnad på olika Citera
Recommended Posts