Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Tottyville pokerforums egna negativa Arne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 abadaba inge snack om den här xlars i min dagbok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Jag har ett gäng filmer som jag nästan glömt av, de är från när jag började spela NL1000 på gamla tribeca tiden och utan kommentarer. Gjorde de mest för att testa camtasia, vet att de ska ligga nånstans bland mina 1000 cd och dvd skivor. Kanske slänger upp ett par om intresse finns. Retro poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 $50 på pokerstars till den som kan gissa mitt alias på dessa filmer. All information finns för att få reda på det. edit: och gissa rätt då naturligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Jag har ett gäng filmer som jag nästan glömt av, de är från när jag började spela NL1000 på gamla tribeca tiden och utan kommentarer. Gjorde de mest för att testa camtasia, vet att de ska ligga nånstans bland mina 1000 cd och dvd skivor. Kanske slänger upp ett par om intresse finns. Retro poker! Göre!=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Ska lämna in min datorburk på service i morgon så jag får ordning på den och kan använda min 30" igen. Då har jag fem datorer här och 3 olika internetuppkopplingar för olika ändamål. Gäller att vara säker i IT-världen. Ska bli jävligt gott att kunna spela på stora skärmen igen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Funderar även på att sälja av alla aktier jag har pga en magkänsla utan så mkt info. Jag brukar ha rätt men känns ändå fel utan att ha något direkt på fötterna. Börsfall känns det som iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Min vovve. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Nice, ta lite pics på din spelhörna så vi får avundas!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Nice, ta lite pics på din spelhörna så vi får avundas!!!! Inga andra pics kan slå min vovve. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 En sann skönhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Har lärt hunden sök och hon är väldigt bra på det. En gång fick hon upp ett spår och jag bad henne söka sluta med att vi kom till orienteringskontroll efter orienteringskontroll tills vi var i mål. Hon spårade alltså en orienterare. En annan gång blev jag förföljd av en skum människa i luva, när han gått efter mig i en kvart vände jag mig om och fråga vad han ville, han bara sprang för allt vad han orka. Jag sa sök till vovven och hon starta efter en timme eler två ungefär kom vi fram till ett källarfönster som ledde ner till en tvättstuga. Hunden ville in i tvättstugan så jag stack in huvudet och kollade och där satt mannen i luvan i en hörna. Tjena sa jag till han, han såg helt förskräckt ut. Sen gick jag därifrån, vet än idag inte vad det handlade om. ?? Skumt men känns ändå som en seger tack vare min vovve. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Jag tränade henne som skyddshund och sökhund, sök för att det är så jävla kul . Skydd för att det behövdes i de kretsar jag umgicks. Även allmänlydnad också så klart. Gjort några misstag med henne eftersom hon är apbt och hindrade inte hennes hundaggresivitet tillräckligt, så hon är farlig för andra hundar. Men man lär av sina misstag, sett Cesar milon på tv och det är ju den ultimata hundmänniskan. Lärt mig mkt där och genom böcker så klart. Lär inte göra om samma misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Alla håller på och gör såna här quiz på facbook och de är så irriterande, är det nån som vet hur man skapar såna. Skulle vilja ska en men "Vilken kroppsöppning är du?". Typ näsa, mun, anal, kuk, fitta, öra eller näsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Ska fortsätta terrorisera heltok med jobbiga frågor.Ett tips starta inte en well när xorro är full med whiskey. Inget mot heltok dock verkar vara en väldigt smart och trevlig grabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Druckit sju starköl och en kvarting whiskey idag och känner mig lite salongsberusad. Är jag alkholist? Kan lätt dra i mig en kvarting till eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 edit: tog bort allt. Finns ju bättre forum för det jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 nä vad tråkigt det var här. Tarmin sömntablett nu och somnar väl inom en timme. Troligen vid tagentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 sov gott xlars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 sov gott xlars. Vem,var,vad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 Kan någon moderator låsa upp min dagbok http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/49741-xlars-12.html. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 Xorro är ett jävligt coolt användarnamn, önskar det vore mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 [] Den här dagboken kommer leva längre än 1 månad[x] OP spelar nl10 i vanliga fall men drömmer om ett liv som hsproffs . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts