Gå till innehåll

Xorro

Xorro

Recommended Posts

Jag har ett gäng filmer som jag nästan glömt av, de är från när jag började spela NL1000 på gamla tribeca tiden och utan kommentarer. Gjorde de mest för att testa camtasia, vet att de ska ligga nånstans bland mina 1000 cd och dvd skivor. Kanske slänger upp ett par om intresse finns. Retro poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett gäng filmer som jag nästan glömt av, de är från när jag började spela NL1000 på gamla tribeca tiden och utan kommentarer. Gjorde de mest för att testa camtasia, vet att de ska ligga nånstans bland mina 1000 cd och dvd skivor. Kanske slänger upp ett par om intresse finns. Retro poker!

Göre!=)

Länk till kommentar

Ska lämna in min datorburk på service i morgon så jag får ordning på den och kan använda min 30" igen. Då har jag fem datorer här och 3 olika internetuppkopplingar för olika ändamål. Gäller att vara säker i IT-världen.

Ska bli jävligt gott att kunna spela på stora skärmen igen iaf.

Länk till kommentar

Har lärt hunden sök och hon är väldigt bra på det. En gång fick hon upp ett spår och jag bad henne söka sluta med att vi kom till orienteringskontroll efter orienteringskontroll tills vi var i mål. Hon spårade alltså en orienterare. :)

En annan gång blev jag förföljd av en skum människa i luva, när han gått efter mig i en kvart vände jag mig om och fråga vad han ville, han bara sprang för allt vad han orka.

Jag sa sök till vovven och hon starta efter en timme eler två ungefär kom vi fram till ett källarfönster som ledde ner till en tvättstuga. Hunden ville in i tvättstugan så jag stack in huvudet och kollade och där satt mannen i luvan i en hörna. Tjena sa jag till han, han såg helt förskräckt ut. Sen gick jag därifrån, vet än idag inte vad det handlade om. ?? Skumt men känns ändå som en seger tack vare min vovve.

Länk till kommentar

Jag tränade henne som skyddshund och sökhund, sök för att det är så jävla kul :). Skydd för att det behövdes i de kretsar jag umgicks. Även allmänlydnad också så klart. Gjort några misstag med henne eftersom hon är apbt och hindrade inte hennes hundaggresivitet tillräckligt, så hon är farlig för andra hundar.

Men man lär av sina misstag, sett Cesar milon på tv och det är ju den ultimata hundmänniskan. Lärt mig mkt där och genom böcker så klart. Lär inte göra om samma misstag.

Länk till kommentar

• 2 weeks later...