Gå till innehåll

2months2millions


MacDaddy

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vem är den fjärde gubben, dvs inte Krantz, Whitelime eller Ansky? Någon okänd förmåga?

 

F______V aka Flawless Victory tror han nickar _ScorpionWins också.

Han är inte jätte känd, men ska va riktigt duktig vad jag vet.

 

"Easily one of the top three poker minds/players I know of, the discussions we've had have just made me so, so, so much better than I was before. I discuss poker with like two persons or so regularly, FV is one of them. Make of that what you want." MDMA

 

Mdma = Nebbis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka om att alla dom i andra huset hade tummen mitt i handen när det kom till städning.. Jag tror dock inte dom kommer klara 2m om dom inte grindar sönder kommande 7 veckorna

 

Verkar inte som att dom ger det en ärlig chans ens...den där scoretavlan som de fyller i efter varje session var i princip tom när de skulle räkna ut hur veckan hade gått. Om jag inte minns fel så hade bryan haft en session och backat 4k, och de andra verkade inte heller spelat nåt i stort sett.

 

Jag vet att det är TV och de handlar mest om underhållning men $2m känns åtminstone just nu som ett rätt kört mål. Skulle vara kul att se lite mer poker/diskussioner men jag antar väl att programmet skulle kanske tappa tittare då. Det är ändå rätt bra men jag tycker avsnitt tre var det tråkigaste hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...