okocha Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 imponerad av deras game, dock inte alls imponerad av deras spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 haha touch-football Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Lite halvsegt. Oväntat att aejones ser ut exakt som Gareth Keenan i The Office. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 TY, när man ser det andra huset kan man börja snacka om nördar . min tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 min tanke så många McLovin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 vad sur krantz blev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Värst va ju han som fick tjejens trosor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Inte en chans i världen att dom klarar 2m2mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 haha. bästa avsnittet hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Är det bara jag som tycker att serien är jättedålig och att killarna är jävligt dryga och krystade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Är det bara jag som tycker att serien är jättedålig och att killarna är jävligt dryga och krystade? Tycker det är relativt underhållande men dem är ju rätt dryga. Känns hopplöst ytliga oxå imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
20-10000 Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Krantz är nog en mes för att inte stå för penaltystunten, men ännu mesigare är de tre andra snubbarna som inte sätter han att göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 fan vad jag börjar ogilla brian mer och mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Vem är den fjärde gubben, dvs inte Krantz, Whitelime eller Ansky? Någon okänd förmåga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Vem är den fjärde gubben, dvs inte Krantz, Whitelime eller Ansky? Någon okänd förmåga? F______V aka Flawless Victory tror han nickar _ScorpionWins också. Han är inte jätte känd, men ska va riktigt duktig vad jag vet. "Easily one of the top three poker minds/players I know of, the discussions we've had have just made me so, so, so much better than I was before. I discuss poker with like two persons or so regularly, FV is one of them. Make of that what you want." MDMA Mdma = Nebbis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Tackar, han känner jag till lite vagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 ep3 är underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 ep03 suxa donkeyballs, jag hör brians enervande skratt hela tiden i mitt huvud numera..... sex offender,,, HAHWEAEUAEUAHh!!! beavis motherfucker butthead Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 ep3 är bäst by far hittills... förnedring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepsi900 Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Snacka om att alla dom i andra huset hade tummen mitt i handen när det kom till städning.. Jag tror dock inte dom kommer klara 2m om dom inte grindar sönder kommande 7 veckorna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Snacka om att alla dom i andra huset hade tummen mitt i handen när det kom till städning.. Jag tror dock inte dom kommer klara 2m om dom inte har med-rigg kommande 7 veckorna FYP;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Snacka om att alla dom i andra huset hade tummen mitt i handen när det kom till städning.. Jag tror dock inte dom kommer klara 2m om dom inte grindar sönder kommande 7 veckorna Verkar inte som att dom ger det en ärlig chans ens...den där scoretavlan som de fyller i efter varje session var i princip tom när de skulle räkna ut hur veckan hade gått. Om jag inte minns fel så hade bryan haft en session och backat 4k, och de andra verkade inte heller spelat nåt i stort sett. Jag vet att det är TV och de handlar mest om underhållning men $2m känns åtminstone just nu som ett rätt kört mål. Skulle vara kul att se lite mer poker/diskussioner men jag antar väl att programmet skulle kanske tappa tittare då. Det är ändå rätt bra men jag tycker avsnitt tre var det tråkigaste hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 jag tycker avsnitt tre var det tråkigaste hittills. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts