renad Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 riktigt bra var e07 (not so hidden) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 PM please! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaken Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 jag tar gärna emot ett pm jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Ja snälla pm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sand Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 skicka gärna ett pm knapsu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapsu Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Jag ska iväg på äventyr, men någon annan i tråden som tankat ep:et kanske är snälla och delar med sig var det finns. Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 PM vore super! varför vi nu kör den varianten:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larken Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 PMa mig också om det innebär att jag kan få se Ep 7, för jag lyckas inte hitta den på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Mkt underligt, ligger uppe på tvxxxxxxxx.com men trots att det är en seed är det ingen swarmspeed alls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Hm, kontot som knapsu pmar går inte att komma in på längre. Jag har det, skulle väl typ kunna skicka på msn men lär ta ett halvår och min upload är kass så att ladda upp på torrent är nog ingen idé. Några andra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Mkt underligt, ligger uppe på tvxxxxxxxx.com men trots att det är en seed är det ingen swarmspeed alls Var jag som ladda upp där. Trodde inte det fungerade så stängde utorrent men seedar nu, lär gå segt dock =) Jag är jetedålig på detta. Står att jag seedar nu men swarmspeed står fortfarande på 0. Har jag gjort fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Hm, kontot som knapsu pmar går inte att komma in på längre. Jag har det, skulle väl typ kunna skicka på msn men lär ta ett halvår och min upload är kass så att ladda upp på torrent är nog ingen idé. Några andra tips? Skriv vad torrentsidan heter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Är det ok att slänga upp länk till megaupload? Pingvinen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 just do it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Kör för fa-an! Ta en för laget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 lolol har tillräckligt med varningar och orkar inte ta en avstängning för laget om det är så. Pmade mods och frågade iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 lolol har tillräckligt med varningar och orkar inte ta en avstängning för laget om det är så. Pmade mods och frågade iaf pma länken till mig? plzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Kanske finns det nåt på FB pokeravdelning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 lolol har tillräckligt med varningar och orkar inte ta en avstängning för laget om det är så. Pmade mods och frågade iafSåvitt jag vet har inte den här frågan (megaupload ok eller ej) dykt upp tidigare så vi kommer att ta det en vända internt. Som tidigare är det inte ok att posta länkar till torrentsidor och liknande. Det är däremot ok med youtube och pokertube och liknande. Och Glenn, uppskattar att du tar det med oss innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 En post raderad som inte hörsammade det som jag precis skrev Låt nu den här saken bero tills vi internt haft tid att diskutera det här med megaupload. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 HaHa Modsen här e för roliga Har ni ens gått klart grundskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 HAhaha så sant. Fick du inte bli Polis? Fan nu ryker väl medlemskapet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Ok vi behöver inte bli fjortis aktiga, men Please Mods:roll: läser ni ens på nätet vad som skrivs på div forum,, värre saker har skrivit utan att forat stängs ner!!! Lämna sandlåde mentaliteten och kom ut i verkligheten,,så skall nog det mesta ordna sig!! IPRED ÄR EN TOMTE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Då ni ändå diskutera Megaupload länkar så kan ni ju diskutera om man får länka till Google sökningar (eller annan länksida) som eventuellt kan leda till sidor som olagligt sprider diverse media? Typ: http://www.google.se/search?hl=sv&source=hp&q=hd+bits Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts