Gå till innehåll

Trivselfascisten - Super Turbo och Innebandy

Trivselfascist

Recommended Posts

• Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

man orkar verkligen inte spela så länge när man inte mår bra. Blir typ 50 min sessioner, iof är det väl bättre än inget men känns segt. Blev lite plus nu men hade ofattbart svårt att vinna när det väl va hu. Torskade nog 5/6 hu eller nått :rolleyes:

Har bästa grind-spelningslistan på Spotify imo vid namn Svenska Rim 8-) Promoe, Timbuk, Afasi & Filthy, Petter och Snook. Riktigt bra skit! :-P

Måste få tag på en säsong till av House snart. Får abstinens besvär att vara ifrån gamle Greg :P

Grind snart igen antagligen

session: $21

br: $614

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja. Still sjukt ont i magen och undrar fan va detta kan vara. Om det inte går över så blir det vårdcentralen på måndag obv.

Jag är helt stört hungrig asså. Har inte ätit MAT på 2 dygn nu för att jag har haft magont. Blir en sväng till pizzerian med en polare och en Bombay med fetaost.. Det gör nog gott kan jag tänka.

Grindsen!

Länk till kommentar

Inget nyss om innebandyn? :-)

haha vadå nyss?

Blev inte mycket lir alls då jag och en polare bara skulle ta en promenad på byn och träffade en full gubbe som va asrolig och som vi pratade med hur länge som helst.

Imon blir det dock seriös grind imo.Blev dock lillplus på vanliga turbos

session: $18

br: $571

Länk till kommentar

Riktigt gott med 3 saftiga pinnar borta mot Helsingborg idag :):):):)

Har varit och kollat Herrljunga SKs b-lag spela 4-4 i Deryt mot Vedum samtidigt haft radiosporten i lurarna :P Nu ikväll funderar jag på om jag ska kika på Bilbao-Barca eller House. Grind blir det beroende på hur trött jag är senare :-)

Länk till kommentar

Idag har jag hunnit med frukost och kollat massa Houseavsnitt med en polare.

Ska försöka se om jag vågar att ringa den lokala innebandytränaren (min gamla) för att fråga om jag får träna med dem idag för att jag är sugen, kanske blir ett litet blygsamt mess annars :-) Isåfall blir det innebandyträning senare

KUKEN. såg att dem tränade tidigt idag . FAN FANFAn

Jaja. har iaf avverkat ett 1,5h grindpass nu och slutade plus.

session:$23

br: $597

Länk till kommentar

Ser inget Alingsås i spelschemat på björnslaget?

Vi hade tydligen bara blivit reserver i HJ18 :( Jäkla skit va

Sitter med en polare och kollar House nu, vi är verkligen helt fast. Har precis tryckt i oss varsin kebab och käkar Waffers och Chilinötter :-) Tänkte va asocial och dra igång soff-grinden samtidigt

Länk till kommentar

Har precis grindat i 2,5h nu och lyssnat på p3-dokumentär. Sitter nu med polarn och kollar House som vanligt. Sjukt slappt jävla slackerliv man lever. Blir nog en session till sen innan jag ska med tåget till träningen.

Hade sjukt mycket motrigg idag asså. Utadragen gång på men det är så det är. Jag är mycket bättre på att inte tilta numera. Göra dumma hjältesyner var en del av min vardag tidigare men nu tycker att jag rent mentalt spelar optimalt hela tiden. Blev dock inte så mycket back då jag lyckades rädda det hela på slutet.

session: -$8

br: $588

Länk till kommentar

Tränade innebandy igår och va precis så jävla dålig man kan vara. Kändes som om jag har stått still i 5 år nu. Inte så jävla go känsla precis. Men jag ger inte upp. Fick det bekräftat idag att jag ska vara med i Alingsåsområdet All stars och möta Pixbos SSL-lag den 8e september, det kommer bli kul!

Spelade även en minisession igår som gick helt okej.

session: $23

br: $608

ska spela nu innan jag ska träna med ibf horsby kl 17

Länk till kommentar

Har tagit det extremt slappt idag men ändå sunt tycker jag = jag har ätit frukost och borstat tänderna :-D

Har suttit och lyssnat på P3- Dokumentär om Discoteksbranden i Göteborg samtidigt som jag grindat. Sjukt jävla hemsk historia och lider faktiskt både med anhöriga och med dem som gjorde så att det började brinna.

http://www.sr.se/laddahem/podradio/SR_p3_dokumentar_081031024932.mp3

Grinden gick okej men blir fortfarande utdragen på tok för mycket för mitt bästa :-)

Ska laga lite mat nu och sedan träna innebandy med IBF Horsby :-)

session: $8

br: $616

Länk till kommentar

Gick helt okej på träningen igår faktiskt trots att den var ganska slapp i allmänhet. Igårkväll blev det inte så mycket spel för jag hade polaren här och vi körde som vanlig House-grind. Nästan helt beroende av Dr.House nu är vi faktiskt. Det är iof inte så konstigt då House är så fantastiskt jävla skön :-)

Idag har jag gjort pappa glad genom att ta våran monsterdisk. Har även hunnit med att laga lite mat och lyssna på Ulf Lundell.

Ska iväg till Alingsås vid 17 för träning. Ska även in på Sams Tennisshop för att stränga om mammas rack. Hoppas att träningen idag går något bättre än senast jag gjorde bort mig i Nolhagahallen då :shock:

Sessionen igår gick lite i moll mest beroende på att mitt jävla kuk internet skulle tilta hela tiden, fyfan asså.

Funderar på att ta en liten grind nu också, får se!

session: -$13

br: $603

Länk till kommentar

Har inte orkat skriva på ett tag nu. Har gått sinnesjukt kass sista när jag försökt mig på vanliga turbos.. jaja. är tillbaka nu iaf. på ST

rullen ligger på $608

bilder imon också :P och GAIS - DIF

ska försöka få in minst 5h om dagen nu när jag kirrat datastol så jag kan spela längre än 30 min sessioner

Länk till kommentar