Gå till innehåll

Sattarna till WCOOP


Donner

Recommended Posts

Kan ni inte schemalägga dem så man kan ha lite framförhållning? Tänkte försöka pricka in sattar till 2st event men det finns bara en ynka sat schemalagd till vardera event o de startar i, skrivande stund, om ca två timmar.

 

Lägga upp för en hel vecka direkt kan väl inte va så svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni inte schemalägga dem så man kan ha lite framförhållning? Tänkte försöka pricka in sattar till 2st event men det finns bara en ynka sat schemalagd till vardera event o de startar i, skrivande stund, om ca två timmar.

 

Lägga upp för en hel vecka direkt kan väl inte va så svårt?

 

det finns ju?

http://www.pokerstars.se/wcoop/extreme-satellites/

eller var det något annat du mena?:roll:

vad jag uppfattade så är det det där iallafall, men rätta mig gärna om jag har fel :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak angående WCOOP sattar...

 

den 15:e kör ni en $215 extreme NLHE sat. Vinner man den så får man en $2100 ticket till WCOOP men $2100 buy-in turneringen är ju 8-game så varför kör ni hold em satellit??

 

Tur att jag upptäckte att det inte fanns något $2100 hold'em event för jag skulle nog vara ganska dead cash i $2100 8-game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns ju?

http://www.pokerstars.se/wcoop/extreme-satellites/

eller var det något annat du mena?:roll:

vad jag uppfattade så är det det där iallafall, men rätta mig gärna om jag har fel :D

 

Njae, var inte riktigt enbart extrem-sattarna jag var ute efter. Men om man går in på Event--->WCOOP--->Huvudevent och öppnar upp ett lobbyfönster så står de kommande satttarna där. Eller rättare sagt, de skulle kunna stå där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt få bra information på Poker Stars egen sida. Visst är det så att alla Extreme Satellites leder till avslutande Main Event med $5200 i inköp? Kvalade mig vidare via $7.70 satellit igår men insåg inte hur våldsamt högt inköp det är i den turnering som jag tror är vägen jag kvalar mot. Och notera att jag tror för jag är inte säker på hur det fungerar.

 

Kan man lösa ut kvalbiljetter mot Cash eller "måste" man spela Main Event för att ha en möjlighet få cash från dessa Extreme satellites?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man lösa ut kvalbiljetter mot Cash eller "måste" man spela Main Event

 

så här står det under tabellen på sidan som länkades till ovan

 

Var god uppmärksamma att WCOOP Extreme Satellites endast betalar ut turneringsbiljetter, och dessa biljetter kan inte säljas, överföras eller bytas. Biljetterna godtas endast i WCOOP-turneringar, utan undantag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så här står det under tabellen på sidan som länkades till ovan

 

Var god uppmärksamma att WCOOP Extreme Satellites endast betalar ut turneringsbiljetter, och dessa biljetter kan inte säljas, överföras eller bytas. Biljetterna godtas endast i WCOOP-turneringar, utan undantag.

Tack då antar jag att detta även gäller om man kvalar in till WCOOP. Har aldrig trott att man ska kunna yta ut biljetter före detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller samma sak den där VIP turnering den 30/8 kl 16 ET.

 

Det är en som man måste kvala in till och bara 4 om dan gör det. Kommer vara ca 120 spelare med och plats 1-18 vinner $ 5200 ticket 19-27 vinner $530 ticket.

 

Jag är nämligen inkvalad till den finalen, så OM jag kommer plats 1-18 och får en main ticket kan jag alltså byta den mot mindre biljetter? Eller?

 

Och hur många kan man byta den till? 10 st 530?; eller kan man välja helt fritt? vilket det inte verkar som:

 

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur man konverterar Wcoop Tickets till lägre valörer.... jag har ett par st $530 wcoop tickets.

 

Väljer jag att registrera mig i en $530 wcoop event så kan jag använda ticket.

 

Men om jag väljer att registrera mig till en $215 wcoop event så måste jag använda mina vanliga dollar (mina $530 tickets är ej valbara)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Pokker - vänligen skicka ett mail till support@pokerstars.com med ditt önskemål om hur du vill byta din extremebiljett så hjälper vi dig.

 

Du kan tyvärr inte göra detta via klienten.

 

zeb_sthlm - Samma gäller inte för den där satelliten. Däremot bör du få W$ om du redan är kvalificerad i turneringen som denna satelit kvalificerar dig till. Med W$ kan du anmäla dig till vilka WCOOP events du vill.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man vunnit sånna WCOOP Extreme Tickets och sedan använder dem för att registrara sig till Eventsen.... Kommer man få VPP precis som i vanliga turneringar ? (eller räknas det inte som man betalar någon "housefee" när pokerstars redan vart med och sponsrat Ticketsen med added value i satteliterna ?)

 

Alltå om jag använder en $530 wcoop extreme ticket kommer jag då får 30x5= 150 VPP för detta när jag har åkt ur "/eller vunnit" turren ? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...