Rokakilo Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 När man träffat top par ur position, orginal raisare o möter motstond. Ex: Både ja o fi har djupa stacks ca 100bb 0,5/1 kr CG Fr har inga reads på fi, men han värkar som en hyfsat bra o solid spelare. Ja sitter på 5'te possition o höjer till 4kr (4xbb) me Ak får syn från knappen. pot: 10.50 kr Flopp: A-9-3 (2 hjärter, 1 ruter) Ja bettar 6kr, Fi höjer till 16kr fråga 1: va gör ni här? Jag valde o 3betta höjde till 40kr, o han bara synar. Turn: 8 (spader) Fråga 2: va gör ni här? checkar eller bettar? Ja valde o göra ett mindre bett ca 1/3 del av potten, blev re-raisad, vek mig sry om de blev en kronglig förklaring, hittade inte denna handen i hand historiken. Citera
Steel Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 1: Som du. Höjer till 45 ungefär. 2: Pushar. Betfold är jättedåligt. Citera
laafi Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 du har alldtiså ca 25 kr kvar och foldar? Citera
Rokakilo Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 du har alldtiså ca 25 kr kvar och foldar? De e just därför ja frågar, e ju idiotisgt o när ja redan har så mkt inne, men de finns fan inte många händer ja kan slå...bästa senario e lika, så efter som de va Cg o inte tunering tykte ja de bara lika bra o spara dom^^ Därför ja unda hur ja igentligen skulle spelat handen, pusha på turn o be te gud att han inte floppat ett set eller vika på ett eller annat sätt Citera
Mr.Lajban Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Jag har spelat en nästan identisk hand nyligen. På samma nivå. Jag höjde, han återhöjde, jag gick all in och det dröjde länge innan han synade med... AK. I mitt fall vill jag minnas att det även fanns ett möjligt stegdrag. Inte säkert att det var ett bra spel, jag var lite tiltad Citera
dlinder Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Fullständigt galet att folda där. Citera
Recommended Posts