Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

fml. försökte rygga Shahins trippel igår till 22x pengarna på redbet med 3k, hade gett mig 66k.. den jävla skitsidan lät mig bara spela för 350kr på trippeln.. i ren frustration satte jag 1k på genoa borta och 1.5k på Parma hemma. Alla matcher satt. Istället för 66k får jag nöja mig med 13k. Så jävla missnöjd atm.

 

Pokern går åt helvete, backat 40k sista veckan. Wrappar ihop månaden probably och slutar på 90k SEK upp ungefär.. Jävla missnöjd där också när man avslutar så dåligt.

 

Plussat 103k denna månad om man får räkna med sportsbettingen. Nytt rekord och första 6siffriga månaden. But still, missnöjd. :rolleyes: Är väl troligtvis bara så det känns atm och lär väl vara rätt nöjd med 103k om några dagar.

 

 

EDIT: Skottade lite med en del av sportbettingvinsten och drog in 15k på det så skriver månaden till 118k ist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Najs, berätta mer om skottningen ;).

 

Avrundar väl min månad då jag inte orkar lira mer idag, slutar nog runt 85k plus med rakebacken så är riktigt nöjd eftersom jag bara i princip bara spelade andra halvan av månaden.

 

Satt och kollade lite i PT och måste bara posta en braggraf som visar 10 dagars spelande på NL200:

 

brag.jpg

 

Detta var första dagarna i Juli månad, månadens graf är liknande fast hade lite sämre bb/100, spelade dock 6 bord och ~40k händer på två veckor så kan inte klaga. Perioden mellan har jag chillat, festat lite och spelat en del turneringar så är breakeven under den perioden. Men nu har jag hittat tillbaka och nl200 är lekstuga i princip, får se hur det blir på nl400 men ska ju köpa lägenhet snart så funderar på att stanna på nl200 ett tag till.

 

Skillnaden är väl att regsen på nl400 är bättre men samtidigt är jag ganska säker på att jag plussar där, många av regsen typ saerdna, no_trunks, nlshark har jag mött en del tidigare och kan spela emot dem utan problem.

 

Enda jag är rädd för är swingsen, funderar på att ta stake men skulle nog va ganska mkt EV- för mig så ska nog kanske lira nl200 en månad till och sen kliva upp, får se hur jag gör. Men är nöjd med månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar och summerar jag med, blev inget lir igår, och blir inget idag. Blir nog teori ikv ist.

 

Iaf, resultatet blev i princip even på spelet, och med rb runt 15k sek upp. Är jätte besviken, men ändå glad att jag lyckades återhämta mig trots en period på framför allt 3 dagar där jag rekordtappade. Även nöjd att jag fick in volym trots att det gått emot, klarade av 35k målet i antal händer, däremot föll jag på mållinjen gällande 40k. Blev typ 38.4k händer totalt denna månad. Mestadels nl100.

 

Ska bli skönt att påbörja ny månad, har på känn att det snart lossnar. Ska lägga fokus på att få in mestadels av spelet på NL200.

 

Väl mött i sept!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Najs att börja månaden med att hitta 1900+ på NL400.

 

Jag och Arvin takes it up a notch i september och satsar på 50k händer och den som misslyckas måste betala $500. Vet inte hur jag skall klara det med Malta en vecka och sthlm 4 dagar. Förhoppningvis blire väl lite grind i sthlm, eller Myt4z? 8-)

 

Armin van Buuren's album Imagine är sjukt Pördey! Ingen nyhet I guess.

 

David Guetta's nya One Love e också bra.

 

Annars brukar det bli den här när det grindas för att hålla lugnet nere:

 

Posta gärna era chill playlists om ni har några.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Najs att börja månaden med att hitta 1900+ på NL400.

 

Jag och Arvin takes it up a notch i september och satsar på 50k händer och den som misslyckas måste betala $500. Vet inte hur jag skall klara det med Malta en vecka och sthlm 4 dagar. Förhoppningvis blire väl lite grind i sthlm, eller Myt4z? 8-)

 

Armin van Buuren's album Imagine är sjukt Pördey! Ingen nyhet I guess.

 

David Guetta's nya One Love e också bra.

 

Annars brukar det bli den här när det grindas för att hålla lugnet nere:

 

Posta gärna era chill playlists om ni har några.

 

Yä, ska kunna ösa inte lite händer när du är i sthlm mister! Snygg snart på månaden!

 

Tack musis, gl du med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuck tog beslutet för några timmar sedan att hålla mig vaken till 08.30 då jag har tid hos vår sjukgymnast för lite behandling mot en sträckning i baksidan. Var iofs ev+ för jag hittade $1400+ på NL400 och 2 bord NL600 där det var bra värde men e sjukt trött nu. Palla sova 2½h nu för då blir det cpjobbigt att gå upp.. Tankade lite the office att fördriva tiden med iaf.

 

Har druckit 2 monster och en kopp kaffe idag. Alldelles för mkt koffein för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va Ongame strular då. Skulle köra månadens första pass. Blev bara 19 min då jag inte orkar med att borden stängs ner lite random. Sjuka var att jag fick dra ut i en hand, på rivern, ai turn, och direkt när rivern faller så stängs bordet ner. Inte lyckats få tag i HH och inte fått pengarna ännu.

 

Aja, lirar mer sen förutsatt att problemet är återgärdat. Ska kika lite videos, såg 3 st igår, samt körde lite genomgång av föregående månads händer i HM.

 

Edit;

Ser att jag fått alla pengar förutom det inköpet jag vann. Alla som tror att Ongame kommer smeka mina pengar räcker upp en hand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck. Alla som lirar på OnGame vet att detta problem existerar och alla får alltid tillbaka sina pengar efter xh normalt inom 24h. Så varför stöter man då på detta gnäll hela jävla tiden?

 

Inte ming mening att attackera dig, men tycker det har varit så sjukt mkt gnäll runt om på pf o 2+2 ang detta OnGame problem. Vilket att alltid resulterar i samma sak, folket får tillbaka sina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha aa men man mår bättre av att whina om det, även om man innerst inne vet att man får tillbaka pengarna...

 

Ongame Network $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 264658

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (SB): $255.00

BB: $200.00

UTG: $369.15

CO: $200.00

BTN: $393.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with 2 :diamond: A :diamond:

2 folds, BTN raises to $6, Hero raises to $18, 1 fold, BTN calls $12

 

Flop: ($38.00) 7 :club: 2 :club: A :heart:(2 players)

Hero bets $20.00, BTN calls $20

 

Turn: ($78.00) T :heart:(2 players)

Hero bets $40.00, BTN calls $40

 

River: ($158.00) 6 :heart:(2 players)

Hero bets $80.00, BTN raises to $315, Hero calls $97 all in

 

Final Pot: $512.00

BTN shows A :club: 6 :diamond:

BTN wins $138.00

(Rake: $3.00)

 

BRA DÄR!!

 

Ongame Network $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 264660

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

UTG: $199.25

CO: $239.60

BTN: $146.20

Hero (SB): $566.20

BB: $255.95

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with Q :spade: A :spade:

1 fold, CO calls $2, BTN raises to $8, Hero raises to $23, 2 folds, BTN calls $15

 

Flop: ($50.00) Q :heart: 7 :heart: Q :diamond:(2 players)

Hero checks, BTN bets $25.00, Hero calls $25

 

Turn: ($100.00) A :diamond:(2 players)

Hero checks, BTN bets $11.00, Hero raises to $25, BTN raises to $39, Hero raises to $53, BTN calls $14

 

River: ($206.00) 8 :club:(2 players)

Hero bets $50.00, BTN calls $45.20 all in

 

Final Pot: $296.40

BTN mucks 8 :diamond: 2 :heart:

Hero shows Q :spade: A :spade:

Hero wins $4.80

(Rake: $3.00)

 

Måste va en av dem roligare händerna på länge... ty sir.

 

Slutade back idag, helt sjukt riggad men spelade bra poker. Vände och låg plus 150$ innan sista handen, ett bord uppe får KK... 3bet flop 843 han har 88 djupare än 100bb så slutar back 100$... summerar väl sessionen.

 

Bara ta nya tag imorgon, värdet finns ju ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck. Alla som lirar på OnGame vet att detta problem existerar och alla får alltid tillbaka sina pengar efter xh normalt inom 24h. Så varför stöter man då på detta gnäll hela jävla tiden?

 

Inte ming mening att attackera dig, men tycker det har varit så sjukt mkt gnäll runt om på pf o 2+2 ang detta OnGame problem. Vilket att alltid resulterar i samma sak, folket får tillbaka sina pengar.

 

Hej stevie!

 

Jorå, alltså, att man går ut ur bord och att pengar senare dyker upp är jag medveten om. Men nu är ju inte problemet samma, nu stängdes bordet ner och jag har fått det jag själv hade vid bordet, men inte det jag vann i handen som pågick. Tidigare har jag fått hela summan vid bordet samtidigt. Det kanske är sådant problem som tagits upp på 2+2, men då har jag missat det mister.

 

No worries ang attacken! På tok för lite sådant aggressivt beteende här:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avsluta nyss månadens första pokerdag för min del. Gick bra, hittade fin fint värde samtidigt som mina händer fick hålla samt dra ut när dom skulle.

 

Slutade 4.5 bi upp, men som tidigare nämnt, inte fått ett av dom ännu, bör väl förhoppningsvis droppa in imorgon.

 

Najt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck. Alla som lirar på OnGame vet att detta problem existerar och alla får alltid tillbaka sina pengar efter xh normalt inom 24h. Så varför stöter man då på detta gnäll hela jävla tiden?

 

Inte ming mening att attackera dig, men tycker det har varit så sjukt mkt gnäll runt om på pf o 2+2 ang detta OnGame problem. Vilket att alltid resulterar i samma sak, folket får tillbaka sina pengar.

 

butabi is back heja evillondon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck. Alla som lirar på XXX vet att detta problem existerar och alla får alltid tillbaka sina pengar efter xh normalt inom 24h. Så varför stöter man då på detta gnäll hela jävla tiden?

 

Inte ming mening att attackera dig, men tycker det har varit så sjukt mkt gnäll runt om på pf o 2+2 ang detta XXX problem. Vilket att alltid resulterar i samma sak, folket får tillbaka sina pengar.

 

Jaadu, att folk klagar på det fortfarande kanske beror på hur otroligt mkt det suger att en spelare ska behöva vara utan sina pengar för att ett stort nätverk inte kan ordna fram en klient som ens är i närheten av stabil. Dessutom borde det ju vara idé att ordna en system som gör att spelarna slipper vänta i ca 24h så fort deras bord stängs ner, med tanke på att det händer var o varannan dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cosmopol...

 

Spelade en 1000+100 sek rebuy turnering på cosmo, jag och chillarn. Gick bra för mig ända tills slutet då det va 19 kvar, har över avg och får 66 på btn.

 

Short går AI för 8k (blinds 1500/3000), jag har 32k och BB har runt 25k, satt sig precis. Synar (misstag 1), bb syn. Flop Q35 jag betar 4500 (misstag 2, är så trött så man tänker inte på blindsen borde betat mer) BB synar. Turn 4, jag har nu gutshot+par checkar, BB betar 8k. Han kändes inte stark så tar syn, river Q.

 

Jag har nu runt 11-12k kvar och checkar river, BB pushar AI. Steker länge, egentligen misshandlar jag handen så mkt, visar svaghet och varför skulle BB bara flatsyna med Qx på floppen? iaf jag viker tillslut och han visar A9o för bluffen, shortstacken hade A6o... kul spel.

 

Iallafall har 12k kvar får upp AKo några händer senare midpos raisar jag pushar AI och samma kille som innan synar och midpos killen synar båda dem har KQ turn Q två outad. Så fort det kan gå, från stabil top5 till utslagen på 19de plats, så små marginaler fitturneringar top 9 va ITM och förstapris låg väl runt 80k sek ingen megaturnering men ändå... tiltande jävla fittbluff äckliga fiskunge.... får skylla mig själv i guess.

 

Lärde mig en läxa iallafall, revansch i Malta, jag spelar bra förutom 66 handen, annars gjorde jag det mesta flawless. Chillarn fick sig en badbeat i CG med turnad färg mot triss som kåkades och tappade ytterliggare 3k, slutar back för oss båda men kunde mycket väl ha hittat klonken. Hade varit chiplead/top3 minst om jag hade synat 66an... svår syn men ändå, misshandlade den redan pre/flop.

 

Måste komma in i andra tankar, detta motiverar mig att grinda mer CG iallafall. Nu film sen sova ggwp turneringar... får man klonka en gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste komma in i andra tankar, detta motiverar mig att grinda mer CG iallafall. Nu film sen sova ggwp turneringar... får man klonka en gång?

 

Svaret är Nej :-(.

 

När man väl klonkar så är man dessutom b/e. Borde bara göra som sexyterran sa en gång. Lägga ifrån inköpet varje söndag. Sedan efter ett par år tar man ut dem och ser det som en storklonk :roll:

 

glgl i september

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grinding igång i typ 2 h, men ongame stänger ner bord för underhåll. Kört en del 3 manna bord idag, bra action. Tappade dock fort 3-4 ink , sen kom medriggen och jag hittade typ 1,2$k vilket gör att hålet från igår är igenlappat. Riktigt najs.

 

Fattas fortf ett ink från i förrigår, samt typ 300$ sen igår. Lite segt, ändå 2.5 ink.

 

Mer spel sen, blir käk nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindstugan går bra!

 

$1/$2 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG UseAutoPost ($224.15)

CO Mr.Legend ($108.55)

BTN robee22878 ($85.90)

SB Thomas_79 ($47.30)

BB Hero ($204.00)

 

Pre-flop: ($3, 5 players) Hero is BB K:heart: K:diamond:

1 fold, Mr.Legend calls $2, 2 folds, Hero raises to $10, Mr.Legend raises to $20, Hero raises to $30, Mr.Legend goes all-in $108.55, Hero calls $78.55

 

Flop: A:spade: 2:spade: 4:spade: ($252.10, 2 players)

 

Turn: A:club: ($252.10, 2 players)

 

River: 6:spade: ($252.10, 2 players)

 

Final Pot: $218.10

Hero shows: K:heart: K:diamond:

Mr.Legend shows: K:club: K:spade:

 

Mr.Legend wins $218.10 ( won +$109.55 )

Hero lost -$108.55

 

 

$1/$2 No Limit Holdem

3 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

BTN macmanus44 ($101.00)

SB awesssom ($385.00)

BB Hero ($220.15)

 

Pre-flop: ($3, 3 players) Hero is BB A:heart: A:diamond:

macmanus44 raises to $10, awesssom folds, Hero raises to $30, macmanus44 goes all-in $101, Hero calls $71

 

Flop: T:club: 4:club: 9:diamond: ($215, 2 players)

 

Turn: Q:heart: ($215, 2 players)

 

River: J:heart: ($215, 2 players)

 

Final Pot: $203

Hero shows: A:heart: A:diamond:

macmanus44 shows: 5:spade: K:spade:

 

macmanus44 wins $203 ( won +$102 )

Hero lost -$101

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEN FÖR I HELVETE.

 

Tror på uttagningsriggen, cashade ut pengar och sen började badrunnen... så jävla segt. Skottade på NL400 dessutom, utdragen KK vs AT och massa massa mer skit dem synar ju som idioter dessutom en jävla skämtnivå.

 

Ska börja spela NL400 permanent i fortsättningen, har lite rulle så jag klarar mig ett tag går det riktigt illa kliver jag ner, hittade hål på 1.5K$ idag och hela månadsplusset sofar borta men vafan ska jag göra... Borde helt enkelt ha lagt av innan sista sessionen blev för övertaggad idag, rätt korkat att skotta va inget värde alls idag i princip satt bara massa regs och kukade med varandra och såklart får dem träffa och dra ut varje jävla hand idioter.

 

Nytt månadsmål, krossa nl400. GN.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL

 

$3/$6 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG Knif3e ($194.05)

CO yoan1212 ($679.85)

BTN bossarmani ($610.10)

SB Hero ($582.00)

BB MissTurdBall ($500.00)

 

Pre-flop: ($9, 5 players) Hero is SB T:heart: K:heart:

1 fold, yoan1212 calls $6, 1 fold, Hero raises to $30, 1 fold, yoan1212 calls $24

 

Flop: K:diamond: K:club: K:spade: ($69, 2 players)

Hero bets $50, yoan1212 calls $50

 

Turn: 6:spade: ($169, 2 players)

Hero checks, yoan1212 bets $126, Hero calls $126

 

River: Q:heart: ($421, 2 players)

Hero checks, yoan1212 bets $417, Hero goes all-in $376

 

Final Pot: $1,170

Hero shows: T:heart: K:heart:

yoan1212 shows: 8:diamond: T:diamond:

 

Hero wins $1,170 ( won +$588 )

yoan1212 wins $41 ( lost -$582 )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...