Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition

Recommended Posts

• Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Sköööönt, fick boka en plusdag idag. Inte så stor, men en 500ing iaf. Jävla skönt för skallen.

Gick ner i antal bord och skärpte till spelet lite, känt att jag börjat spela sämre på senare tid. Idag var det bättre även om det var några beslut jag i efterhand är missnöjd med.

Ca 1 k händer blev det idag, 1.2k kvar till 30k strecket. Det grejjar jag imorgon, träningsledig, så lär bli mkt lir.

Gn

Postad

Blev inte alls mkt grind idag. Däremot fick jag massa annat gjort, disk tvätt och en hel del städning. Spec städning kring min grindhörna, mkt välbehövligt, känns jäkligt mkt skönare att sitta här nu.

Fick in en lektion idag iaf, samt ett pass efteråt, blev bara drygt 2.5h tot idag. Men hittade fina 3 BI plus, och bokar en andra grön dag i rad, yeeey!

Däremot fortf 200 händer kvar till 30k strecket i antal händer, kniper dom imorgon.

Tjipp!

Postad

Springer som en skadeskjuten snigel. Cirkus $22k under EV år 2lax10 om man räknar om valutorna. Nu är man äntligen plus för feb iaf så är på g känns det som, släpper snart!

Gick till frissan i Melbourne idag, Bad om 2-3 cm. "3, ok" sa hon och tog fram trimmern med inställning 3 vilket innebar 10mm. Blev kort på sidorna men hon klippte ihop det rätt bra sen iaf. Badbeat.

Var på Crowns igår. Denario sprang ungefär lika bra som han gjorde på den gamla 25/50 tiden och då är han fan unbeatable. Lyckades komma undan billigt på det mesta som Nötfärg mot rivrad färgstege, 1010 vs AA. Topp två mot kåk osv.

Melbourne är iaf grymt. Saknar dock lite varmare medeltemp och bättre stränder så bär vidare mot sydney och sen uppåt östkusten om några dagar.

Over and out från down under.

Postad

När ni drar upp längst med östkusten borde ni kolla upp surftrips, mycket roligare än att bara ta bussen och man åker ett gäng till massa stränder och får lära sig grunderna i surfing.

Tar typ 5 dagar, övernattning käk osv står dem för det är riktigt nice iaf :).

Lol @ frisören btw...

Postad

En till grön dag, mkt välkommet. Har spelat betydligt bättre senaste dagarna vilket även resultatet visar. Tyvärr blev det "endast" 1 bi upp idag, droppade 2 st precis i slutet. Lite trist, men är som sagt nöjd med spelet, kunde inte komma ifrån det, så inte mkt att göra där inte.

Passerat 30k händer också, ska försöka få in några K nävar till så jag inte halkar efter allt för långt gentemot mitt mål att snitta 40k händer/mån detta år.

Nya tag imorgon!

Postad

omg, nl400 på b2b får action av nån reg som spelar högre tydligen (märkte efteråt) två bord.

Han springer som en gud och betalar i princip bara av med nuts, tror inte han gjorde en enda bluff över 100 euro... back 1.3k euros mot honom tyvärr.

Spelade väl stundtals riktigt bra men han höll i alla större potter, standard b2b. Gjorde en kass bluff också, men bra bit under EV där, fattar inte vad den sajten vill mig :(. Upp på ongame iaf...

Månaden ser rätt kall ut faktiskt, kan kanske bli min första backmånad nånsin om jag inte reparerar det, har fortfarande 10 dagar kvar då jag började lite senare... gogogo.

Postad

Månaden ser rätt kall ut faktiskt, kan kanske bli min första backmånad nånsin om jag inte reparerar det, har fortfarande 10 dagar kvar då jag började lite senare... gogogo.

waaaat så kan man ju itne räkna :P

Postad

omfg, aja får väl räkna så då. Då ser det mörkt ut har idag och imorn på mig att vända skiten :).

Lite mer än 1k$ ner ska väl inte va omöjligt...

Vakna tidigt, sovit 3 timmar sen pallrar jag mig till crossfiten och obv va det ingen träning idag hade tydligen fått mail om det hade läst det också hade bara inte orkat registrera det...

Sova sen ta tag i pokern ikv då, gogo.

Postad

Hehe ;).

Sjukt asså, spyr på b2b mitt konto är typ riggat där. Ska nog skapa nytt senare och testa, fortsätter misären bojkottar jag det skitnätverket.

Plussar på dem andra siterna dock, tror jag slutar dagen breakeven tack vare fittb2b. Minns inte när jag senast vann en flip... min graf är löjlig också, nonsd på BE och showdown winnings+AI ev ligger rakt nedåt. Yeye, det vänder väl nån vacker dag.

Mkt spel imorgon, orkar inte mer ikv, gnajt.

Postad

ajjt, bokar in första backmånaden då... orkar inte räkna men det är ingen enorm summa.

Blir att fokusera på mars istället, barcelona 4-8 mars sen thailand 19-28 mars så blir två resor men ska nog försöka få in en del grind ändå.

Sprungit ruggigt dåligt denna månaden, vilket större delen av pf verkar ha gjort så det är okej ändå :).

Löjlig setup i hockeyn, förlängning, crosby, osv. riggat? bra underhållning iaf.

Postad

Jag slutar också back för feb, ink rb tror jag det landar kring 500$. Så ingen större fara, men ändå segt. Spelade rätt dåligt och sprang tyvärr rätt tråkigt. Fick in 30.8k händer, så grindade inte spec mkt.

Inledde mars precis, slutade ca 2 bi ner på 1.5h lir. Ska käka och sen ska jag iväg och träna. Ska försöka få in mkt spel kommande 2 veckor. Kommer åka iväg på träningsläger en vecka med laget, så vill försöka få in ok med volym ändå. Dags att hitta lite grönt:)

Postad
Hur går fotbollen för dig mytaz?

Jorå, den rullar på. Försesse, du vet hur det är då. Inte den roligaste perioden direkt. Därför ska det bli sjukt najs med träningsläger på Cypern en vecka.

Spelat 3 träningsmatcher, vunnit 2, torskade senaste i helgen mot BP.

Hur gåre själv?

Postad

Köpte för övrigt en klocka igår, lite halvt impulsköp även om jag varit småsugen på en ny klocka ett tag. Hittade ingen bild på nätet, så tog en med iphonen. Råkade bli fel "vinkel", men men. Enjoy

klocka.th.jpg

Postad

Fick in 2.3k händer idag, ska försöka snitta 2 k händer /dag denna vecka. Är mkt för att vara jag, så det blir tufft. Spec då lördag troligtvis blir grindfritt.

Spelet idag började otroligt segt och var efter 300 händer 1k ner. Var mestadels dåligt spel, plockade igen en del och slutade första passet omkring 400 ner. Körde sedan två pass till nu på kvällen, och dessa gick bra. Slutar nästan 1 k upp för dagen, otroligt nöjd. Mest för att jag äntligen känner att jag spelade bra helt igenom idag. Har varit en hel del spewiga spel.

Fick helt sjukt nog också vinna KK vs AA samt QQ vs AA idag, för fulla ink. Så sprang löjligt mkt över ev idag. Nångång ska man väl få göra det också.

Ska strax slagga, så att man orkar få in ett förmiddagspass innan träningen imorgon.

GN!

Postad

Klarade av drygt 2.2k händer idag också, fördelat på 4 pass. Bra spel och även en del medrigg gör att jag hittar ett fint plus idag oxå. Otroligt kul start på månaden.

4,6k händer spelade. Ska käka lite nu och sen slagga.

Postad

Holla! Kan ta en liten update. Tuggar edge i Sydney atm. För jävla lite sol här, tydligen har hösten kommit. Blir det inte varmt drar jag fan till asien lite igen innan vi drar hemåt. Längesen man var på Phi Phi nu. När är du i thai Arvin? 8-)

Var å tog några kalla med BagItUplz från ongay igår. Han hade bowlat med Dani, Emil och Bryan från 2m2mm och resten av DC gänget i Melbourne för några veckor sedan. Dodgeade $1600 kreditskortsrouletten gjorde han också. Rätt ballin imo :P

Postad

haha kul att du träffade BagItUp, duktig reg.

Är i thai 19-28 mars, phuket så om du har vägarna förbi slå en signal så kan vi mötas nån kväll. Ni borde åka uppåt i landet om det ska vara någon sol den här årstiden som sagt!

Åker mot barcelona nu, skönt att komma bort några dagar och hoppas så klart på fint väder! gogo :).

Postad
haha kul att du träffade BagItUp, duktig reg.

Är i thai 19-28 mars, phuket så om du har vägarna förbi slå en signal så kan vi mötas nån kväll. Ni borde åka uppåt i landet om det ska vara någon sol den här årstiden som sagt!

Åker mot barcelona nu, skönt att komma bort några dagar och hoppas så klart på fint väder! gogo :).

Han är inte svensk va?