Myt4z Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 DÅ var man hemma efter att morronträningen var avklarad. Satan va trött jag är, fyspass/fotboll i 2 h typ. Vila och käka, sen blire grind. Måste hitta lite $$ efter mitt hål igår. Ska nog försöka pressa in en 3k händer idag fkt. Ty för tipset btw om att ta bort popup och ljudet, nu laggar det inte med 6 bord iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Chill, har ett psp du kan få köpa ^^ köpte de inför flygresa och sen har de bara legat. har final fantasy och locoroco och om jag inte missminner mig så bor du i thn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Chill, har ett psp du kan få köpa ^^ köpte de inför flygresa och sen har de bara legat. har final fantasy och locoroco och om jag inte missminner mig så bor du i thn? Langar telenummer i PM. Om du vill sälja så messar du lr ringer asap, ska ut till överby en sväng men kan komma förbi sen innan man hoppar på bärsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Ta väl hand om mitt PSP ;P Spela lite locoroco åt mig, wiihi, små pluttar blir storklump ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Satan vad Liverpool var usla idag, skönt dom inte fick 3 poäng, för det förtjäna dom inte. Har inget emot Liverpool, men blir typ irriterad när storlag spelar så jävla uselt. Har fortf inte grindat ngt ännu, blir väl senare mot kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Satan vad Liverpool var usla idag, skönt dom inte fick 3 poäng, för det förtjäna dom inte. Har inget emot Liverpool, men blir typ irriterad när storlag spelar så jävla uselt. Har fortf inte grindat ngt ännu, blir väl senare mot kvällen. har dom inte varit usla hela säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 har dom inte varit usla hela säsongen? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 fml liverpool, pkr, hann inte till systemet innan det stängde osv. Köpte PSP av roob och köpte även manager 2010 till det. Schysst av er killar att såga Pool. Varför sparka på den som redan ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 FÖr att det är kul! Jo, dom har väl varit usla hela sessen, men det var länge sedan jag såg dom spela. Fortf inte startat liret än, kollar ngt lite mer fotboll. Så blire lir mestadels av natten tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 fml liverpool, pkr, hann inte till systemet innan det stängde osv. Köpte PSP av roob och köpte även manager 2010 till det. Schysst av er killar att såga Pool. Varför sparka på den som redan ligger? Prioritet chill systemet >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> psp ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Första 2 h avklarade. Fortsatte få den i anus som igår. Haha, hade några helt bisarra beats. Tänkte posta några, för att ni ska få garva lite. Men orkar inte nu, kanske gör det sen. Paus nu en stund, sen påt igen. Strax över 1,1k händer avklarade. Siktar som sagt på 3k, vore najs få in lite volym. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 3 timmar 30 min avklarade, tot 5 tim 25 min idag. 3 k händer, och hittade på ngt konstigt vis 500 upp. Otroligt då det kändes som att jag inte vann en hand i princip. Mer lir imorgon, 21.5k händer för månaden. Börjar arta sig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 henke var fan håller du hus inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 henke var fan håller du hus inatt? Skulle han inte ut o öla sönder sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Skulle han inte ut o öla sönder sig? Tro fan det! Hittade 10k backet nyss på svs men är upp $4k mot nån snubbe på NL2k HU på ongay iaf! Edit: Nu drog han Kanske var bra, han verkade helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Plockar Vendicta på $50/100 atm. D e så vi jobbar! Edit: lol aldrig sett nån tilta så hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 GOGOGOOGOG CHILLLLLLLLARN!!! ta hans sista para nu.. orkar inte posta en 50cent video.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Plockar Vendicta på $50/100 atm. D e så vi jobbar! Edit: lol aldrig sett nån tilta så hårt. Inte jätteroligt att spela hu med 12bb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Inte jätteroligt att spela hu med 12bb? Jo skitskoj. Iaf på 50/100. 40bb nu dock =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Orkade inte mer nu. Kvällen slutar 12kkr back på svs och $12k upp på ongame, $4k på NL2k och $8k på NL10k. Ship it holla sas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Shit Ip Holla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Orkade inte mer nu. Kvällen slutar 12kkr back på svs och $12k upp på ongame, $4k på NL2k och $8k på NL10k.Ship it holla sas! wow, myyyys! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 schnyggt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Första passet för dagen avklarat, 1.5h. Var rätt ok start och låg väl en 600-700 upp, men slarvade bort det till even. Så la ner för att ta nya tag lite senare. Irriterad på mig själv dock. Aja, siktar iaf på en 2.5-3k händer idag, har kört ca 600. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Shit Ip Holla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts