Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

DÅ var man hemma efter att morronträningen var avklarad. Satan va trött jag är, fyspass/fotboll i 2 h typ.

 

Vila och käka, sen blire grind. Måste hitta lite $$ efter mitt hål igår.

 

Ska nog försöka pressa in en 3k händer idag fkt.

 

Ty för tipset btw om att ta bort popup och ljudet, nu laggar det inte med 6 bord iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Chill, har ett psp du kan få köpa ^^ köpte de inför flygresa och sen har de bara legat.

 

har final fantasy och locoroco och om jag inte missminner mig så bor du i thn?

 

Langar telenummer i PM. Om du vill sälja så messar du lr ringer asap, ska ut till överby en sväng men kan komma förbi sen innan man hoppar på bärsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fml liverpool, pkr, hann inte till systemet innan det stängde osv. Köpte PSP av roob och köpte även manager 2010 till det.

 

Schysst av er killar att såga Pool. Varför sparka på den som redan ligger? :rolleyes:

 

Prioritet chill

 

systemet >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> psp ^.^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första 2 h avklarade. Fortsatte få den i anus som igår. Haha, hade några helt bisarra beats. Tänkte posta några, för att ni ska få garva lite. Men orkar inte nu, kanske gör det sen. Paus nu en stund, sen påt igen. Strax över 1,1k händer avklarade. Siktar som sagt på 3k, vore najs få in lite volym.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...