Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition

Myt4z

Recommended Posts

• Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det känns som att Pontus har något i görningen dock. Antingen tyckte TV6 att han var perfekt som en mystisk filur i bakgrunden, eller så gör Pontus detta medvetet för att sedan köra racet fullt ut.

De slutar väl forsla in folk nu typ efter de två som kommer nu härnäst. Hälften av säsongen har gått vad jag vet. TY God for this show.

Exakt, tror oxå att han har ngt i görningen!

Blir intressant att se vad nästa avsnitt har att bjuda på!

Nyss hemkommen från träning iaf, var inte lika kallt idag, så det var najs.

Ska tat lungt en stund och sen starta grinden. Träningsledigt imorgon, så ska försöka klämma in ett gäng timmar inatt, och även imorgon. Tidig träning lördag, så kan inte sitta uppe så länge imorgonkväll, vilket e segt då värdet på helgkvällarna är magiskt. I ju för sig då man alltid torskar mest:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm..river...

Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 4 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

Board:

BB: $247.60

CO: $200

Button: $153.05

SB: $200

Dealt to CO T:diamond: T:club:

Pre-flop:

CO raises to $7, Button calls $7, (1 folds), BB calls $5

Flop: ($22) 4:heart: 7:club: 8:heart: (3 Players)

BB checks, CO bets $17, (1 folds), BB raises to $59, CO raises to $193, BB calls $134

Turn: ($408) T:heart: (2 Players)

River: ($408) T:spade: (2 Players)

Results:

BB Showed 9:heart: J:heart:

CO Showed T:diamond: T:club:

CO wins $408

Länk till kommentar

BLev bara 3 h idag. Mer lir imorgon, fick endast in ca 1 k händer. Ongame ska ha uppdaterats igen, iaf klienten jag lirar på. Inte märkt sån jätte stor skillnad dock, fortf helt fantastiskt lagg med 5+ bord.

Spelet gick bra iaf, hittade ca 900$ upp. Detta trots att jag bara vann en enda 200bb pott. Det är lite snuskigt.

Najti!

Länk till kommentar

Mjo runt $4k iaf. Fan på tiden, första plusdagen på bra länge.

Dagens enklaste:

$3/$6 No Limit Holdem

5 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:

UTG petwussys ($637)

CO -Perception- ($234)

BTN Hero ($600)

SB x RENT ($533.25)

BB JR ($927)

Pre-Flop: ($15, 5 players) Hero is BTN K:diamond: K:club:

[-Perception- posts $6]

petwussys raises to $24, -Perception- calls $18, Hero raises to $102, x RENT calls $99, 1 fold, petwussys folds, -Perception- goes all-in $234, Hero raises to $366, x RENT calls $264

Flop: A:heart: 6:spade: 10:spade: ($1,020, 3 players, 1 all-in)

x RENT checks, Hero goes all-in $234, x RENT goes all-in $167.25

Turn: 6:club: ($1,354.50, 3 players, 3 all-in)

River: K:heart: ($1,354.50, 3 players, 3 all-in)

Final Pot: $732

x RENT shows PAIR SIX

9:heart: Q:heart:

-Perception- shows TWO_PAIR EIGHT SIX

8:heart: 8:club:

Hero shows FULL_HOUSE KING SIX

K:diamond: K:club:

Hero wins $1,496.25 (net +$794.25)

x RENT lost $533.25

petwussys lost $24

-Perception- lost $258

Länk till kommentar

Jag spelar 6-9 bord utan minsta problem shaaaa-lalalalala.

En av mina bästa bro's breakade med sin flickvän idag. Så sjukt. De skulle precis flytta och plugga i örebro osv. För honom kom det som en chock, jag trodde fan de skulle va tillsammans hela livet. Kommer få ta en hel del tid off från pokern nu innan thai å försöka få han på bättre humör osv. så han slipper vara själv.

Life is a bitch.

På tisdag drar vi! Ska bli fkin najs. Länk för er hemma i kalla Sverige som har missat var vi kommer ligga å ha det gött medans ni skottar snö.

http://www.samuiphanganproperties.com/koh-samui/rent/samui-rent-villa-chaweng.html

Kommer även boka in en weekend i Kuala Lumpur för ett ev. Visa run osv med hela gänget.

Någon som har tips på saker man kan göra där?

Länk till kommentar

Myt4z: Har en polare som också lirar ongay, har klarar ca 8-9 bord innan hans laggar sönder dock säger han no problemo med 8st. Tror det är betsafe han lirar på, provat installera om klienten och rensa bort den gamla helt?

Får kanske ta och pröva installera om den. Har hört att det ska vara mer lagg när man använder HM gentemot PT, vet dock inte om det stämmer. Vilket av programmen använder din polare?

Länk till kommentar

Jag spelar 6-9 bord utan minsta problem shaaaa-lalalalala.

En av mina bästa bro's breakade med sin flickvän idag. Så sjukt. De skulle precis flytta och plugga i örebro osv. För honom kom det som en chock, jag trodde fan de skulle va tillsammans hela livet. Kommer få ta en hel del tid off från pokern nu innan thai å försöka få han på bättre humör osv. så han slipper vara själv.

Life is a bitch.

På tisdag drar vi! Ska bli fkin najs. Länk för er hemma i kalla Sverige som har missat var vi kommer ligga å ha det gött medans ni skottar snö.

http://www.samuiphanganproperties.com/koh-samui/rent/samui-rent-villa-chaweng.html

Kommer även boka in en weekend i Kuala Lumpur för ett ev. Visa run osv med hela gänget.

Någon som har tips på saker man kan göra där?

riktigt nice hus, fast det verkade rätt dyrt lr?

Länk till kommentar

Hur många är ni då?

5

Ingen aning om ifall det är dyrt eller billigt osv. Var mkt dyrare under högsäsong som det är dock, sen tror jag agenturen som annonserar ut huset tar en hel del % och ägaren får resten. Säkert billigare att boka direkt genom ägaren.

Vad skulle ett liknande hus kosta i t.ex Las Vegas?

Länk till kommentar

BLev bara 3 h idag. Mer lir imorgon, fick endast in ca 1 k händer. Ongame ska ha uppdaterats igen, iaf klienten jag lirar på. Inte märkt sån jätte stor skillnad dock, fortf helt fantastiskt lagg med 5+ bord.

Spelet gick bra iaf, hittade ca 900$ upp. Detta trots att jag bara vann en enda 200bb pott. Det är lite snuskigt.

Najti!

Testa att ta bort ljud och auto popupp i settings menyn!

Funkar bra för mig med 12 bord och pt3 på goalwin nu,

laggade som fan tidigare redan vid 7 bord..

/M

Länk till kommentar

Ville sig inte idag, fick in 5 h idag, och ca 2.4k händer. Nöjd med det, och nöjd med spelet i allmänhet. Var inte plus en enda minut idag, dvs var dagen helt fantastisk pokermässigt. Slutade tillslut 1100$ back. Var nere på 350$ och even ett par ggr, men var helt omöjligt idag. Den ena beaten värre än den andra.

Nya tag imorgon

Länk till kommentar

Tjenare gott folk, spenderat några dagar hos päronen och tagit det lugnt vilket jag trodde skulle vara chill men har stukat foten och när jag kom hem imorse hade jag ingen ström i huset, panik.

Man är tydligen tvungen att registrera sin flytt till elbolaget trodde såklart el ingick i hyran eller att han som bodde innan redan hade fixat det men drog till biblioteket och freesurfade, ringde elbolaget och löste det hela.

Iallafall så måste jag uppdatera lite om Paradise Hotel, har ju varit några avsnitt där TV6 och Pontus håller på med en level? av episk klass.

Kommer tyvärr sakna Rami i Paradise, även om han är sjukt dryg och äcklig så tar han inte det på för stort allvar och bara glider med ett högt underhållningsvärde som nu gått till spillo. Det krävdes inget geni att lista ut Ramis undergång denna vecka, om nu regeln det skrevs om tidigare:

* skriv ner två val på en lapp, förstaval och andraval, om förstavalet är upptaget väljer man andravalet.

Är aktuellt så kan man nästan säga att TV6 ville ha ut Rami genom att låta honom välja sist, hade han fått välja innan Cimon så hade Catja fått välja mellan Kristoffer och Cimon. Tyvärr va Rami för självsäker och blev ägd av Cimon (som växer för varje avsnitt) annars hade han fattat att Franscesca var hans enda val. TV6 visste detta, dem lät Franscesca komma tillbaka för att vara säkra på att Pontus överlever första veckan så han kan levla sönder paradiset?

Några teorier om denna varelse:

1. Han bor i någon random håla i Sverige, har inte så mycket kontakt med människor och är en sk ensamvarg. Tränar mycket, ser bra ut och har nyligen läst boken "The Game" och vill nu utveckla sina teorier genom ett deltagande i PH där han testar sina oneliners ala:

- "Blir du nervös av att prata med mig?"

- "Vad ser jag ut som att heta"?

- "Om jag skulle säga det, vad får jag ut av det?"

Han har i princip inte svarat på en enda fråga utan har alltid slingrat sig ur på ett eller annat sätt, vilket får mig att tro att det handlar om teori 2.

2. Pontus är en skådespelare och TV6 ville göra en PH Danmark liknande grej som med (SPOIL vit text) "städerskan som visade sig vara en deltagare" genom att låta Pontus leka allmänt flummig och aldrig svara på frågor. Är ju såklart lite önsketänkande från min sida, men om man tänker efter så är det verkligen inte helt omöjligt och det har ju gjort att underhållningsvärdet fortfarande är högt trots att Rami har åkt.

Jag menar, åker man till Paradise Hotel för att sniffa växter, jaga djur och dra massa oneliners så är det en episk ankomst. Ser fram emot nästa vecka :).

Länk till kommentar

Pkrn går fan riktigt segt. Hittade $3k hålet idag.. Tror inte jag kommer lira mer innan thai då jag har massor att fixa. Där nere lär det väl heller inte bli mkt lir men är iaf 50k SEK upp för månaden å ungefär lika mkt under EV.

Funderar på att köpa en PSP innan resan. Nån som har tips på spel? Tänkte köra på FFXII iaf och kanske fifa/nhl eller något liknande. Manager är ju skoj, hur är det till PSP?

Länk till kommentar