Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Avrunda nyss, haft en superseg dag. Inte mkt stämde idag, låg back hela tiden. Lyckades tillslut sluta typ en hundring upp, mkt nöjd då korten inte riktigt föll min väg idag.

 

Fick iaf in 2200 händer, så det är ett fall framåt:)

 

Nya tag imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades på ngt sinnessjukt sätt bara sluta 750 back idag. Trodde lätt jag var det dubbla. Får väl ses som en success!

 

Fick in 6 h idag också, så är nöjd med volymen så långt iaf. strax över 6 k händer för månaden. Tyvärr brunades ju resultatet ner i och med idag, men långt kvar av månaden.

 

Nya tag imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, pjuh. Trodde det var någon superspoil om hur mesphpeter kom tillbaks och gick lös eller något :).

 

Haha Paradise peter vilken legend... Skämde ju tyvärr ut oss pokerspelare :(, men hade inte varit fel att se honom tillbaka och reparera skadan han gjort :D.

 

Kul att ongame laggar så fort man drar upp 6 bord med HUD, sitter ändå på en stationär med 6gb RAM osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA Patrik, kan förstå honom lite faktiskt det är ju skillnad när dem spenderar 24/7 på ett hotell så blir man ju nära vänner och såklart lite knäpp.

 

Har spenderat tid med Patrik i Australien (hidden brag obv) och under alkohol är det ju ännu lättare att låta känslorna flöda... men han lär ju bli rätt hånad för detta ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att dom är tvungna att injicera Coronas dagligen före frukost för att få igång diskussioner etc.

 

this, bra TV osv ;).

 

Dem dricker nog mer än man tror (personligt såklart) sen tar det ju mer än 24h för alkoholen att försvinna ur kroppen och parcermonin va väl kvällen efter partyt. Patrik är ju inte den som är nykterist heller utan han tar säkert nån öl till frukost osv, sen kanske det är roligare för dem att vara lite alkoholpåverkade hade nog varit rätt tråkigt för dem själva om alla gick runt nyktra i ett random hotell i mexico efter några veckor.

 

Typ som en vecka i aiya napa eller nått så känner man ju att man har alkohol i blodet på kvällen efter 4 dagar trots att man inte druckit något under dagen, men man har supit 3 dagar i rad innan och paradise hotel lär ju inte ha "vilodagar" särskilt ofta... tror jag iallafall.

 

Men kan inte neka att Patrik gick lite out of line med sina känslor, såg ut som ett förstört vrak... men har lite sympati ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså har tv6 missat att visa att Catja får immunitet i sista avsnittet eller hur dum är Annelie egentligen? Hon vill ha ut Catja, Christopher hade valt Annelie dirr, men så går hon å ställer sig hos Patrik???

 

Har fan letat igenom två ggr nu och Catja får ingen immunitet.

Sjukt starkt av Dalin att klara sig kvar utan immunitet! 8-)

 

Edit: Känner mig som världens dokusåpanörd. Inga mer dokusåpor idag, nu blire pkr ist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattade inte det där jag heller, vad hände egentligen...

 

tycker de flesta valen var lite chockerande... dock kan Gretas val vara riktigt bra om Rami väljer henne nästa vecka och Cimon ställer sig bakom henne också...

 

då kan dom få ut cp-Rami... bara jag som verkligen hatar honom och personer som honom i allmänhet? han är ju bara för äckligt svinig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...