Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

Jag gick på den info vi hade i inlägg ett men okej då. Ser nu att fotbollsproffset lagt till info i senare inlägg. Stämmer rätt bra vad han sa till mig på msn igår:" Fan va du skumläser poster va!? :D"

 

 

Ska ut och handla klappar gubbs sen skall jag se om jag får fram mobilkabeln till datorn så jag kan få upp lite pics.

 

"skumläser", säkert en ursäkt bara för att få upp antal inlägg du gjort, pokerproffs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg jävligt najs ut!

 

Avsluta precis ett pass, tyvärr funkade inget idag. Började bra med ngt inköp upp, för att sedan vara helt bisarr kall. 3betad konstant när man isolera, givetvis när man inte hade bra hand. Cbets raisade varje gång, utom när man hade ngt. Jaja, ni vet hur det är:)

 

Slutade 300 ner ungefär, får se om ja tar ett pass senare ikv. Blev tokirriterad av detta pass:) Är väl lite bortskämd för tillfället med bra pass senaste tiden.

 

Cheerio

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju inte vara EV+ att lira när det är så mörkt?

 

Var tvungen att släcka en lampa för att få hyfsade pics musen. EV+ är det dock aldrig när man spelar hemma hos Linda1991. Killen är 103ink under ev senaste 270k händerna eller något.

 

Ner till pizzerian här bredvid och ta en pizza och några kikare nu. Får se om det lyckas göra mig frisk till julafton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde ett till pass, var på g att hitta ett fin fint plus. Åkte tyvärr på några tråkiga, men slutade ändå plus för dagen. Otroligt nöjd med mitt spel.

 

Däremot har jag två händer jag tänkte ventilera, blev sånt fint drag senaste handen så kör igen.

 

Fi i denna hand är aggrofisk, varit ute och cyklat en del. Jag har varit på honom väldigt mkt. Gillar ni hellre bet och få in det på turn? Jag tänkte checka då han kanske gör bort sig med lite bluffar, samt att jag inte har ngt emot att få se gratis river. Nu betade han så mkt, vilket är segt då han i princip aldrig kommer vika mot shove. Min linje var iaf att cr turn, kommentarer uppskattas.

 

Fi 48/22 över 283 händer.

 

Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

BB: $200.40

UTG: $311.40

CO: $200

Button: $348.45

SB: $244.80

 

Dealt to SB A:heart: Q:heart:

 

Pre-flop:

(1 folds), CO raises to $6, Button calls $6, SB raises to $30, (2 folds), Button calls $24

 

Flop: ($69) K:club: 5:club: T:heart: (2 Players)

SB bets $38, Button calls $38

 

Turn: ($145) 4:heart: (2 Players)

SB checks, Button bets $72, SB raises ai ?

 

 

Sen har jag en annan som jag misstänker är lite marginell. Fi verkar solid. Det är samma bord som tidigare hand, så jag har varit väldigt aktiv på bordet. Även fått 4bets folda mot hans shove en gång tidigare. Dvs, lite historik finns. Jag ville bara syna turn, för att få värde av A8 och alla andra A i princip, samt om han har ngn konstig spelad KQ QT osv. Enda rimliga handen som slår mig är 88. Känns som att jag får bort allt jag leder mot om jag raisar turn? Bättre syna turn och jamma rivern?

 

Fi 25/19 af 2

 

Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

Button: $182.70

SB: $302.30

BB: $198

UTG: $268.25

CO: $401.05

 

Dealt to CO J:spade: A:diamond:

 

Pre-flop:

(1 folds), CO raises to $7, (1 folds), SB calls $6, (1 folds)

 

Flop: ($16) 8:diamond: A:spade: J:heart: (2 Players)

SB checks, CO bets $12, SB raises to $31, CO calls $19

 

Turn: ($78) 5:diamond: (2 Players)

SB bets $56, CO ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tvungen att släcka en lampa för att få hyfsade pics musen. EV+ är det dock aldrig när man spelar hemma hos Linda1991. Killen är 103ink under ev senaste 270k händerna eller något.

 

Ner till pizzerian här bredvid och ta en pizza och några kikare nu. Får se om det lyckas göra mig frisk till julafton.

 

 

Är man rungood så är man... 103 inköp är väl ingenting? Känns iaf gött att ngn aldrig kan snacka om att vara runbad med mig iaf!

 

 

Haha smooth as silk med kikare, classic!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man rungood så är man... 103 inköp är väl ingenting? Känns iaf gött att ngn aldrig kan snacka om att vara runbad med mig iaf!

 

 

Haha smooth as silk med kikare, classic!

 

Lol, det är alltså du som är min gud gällande springa dåligt:) Jag verkar precis lämnat en badstreak som pågått sen 2a veckan i januari, ca 240-260k händer. Men när Chillis berätta lite om dina bravader så blev jag alldeles varm inombords.....

 

Tack för att du finns!

 

Hang in there!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med lite drag kring händerna som postas! Uppskattas!

 

Jag kände direkt efter att jag r med AJ på turn att det var "fel". Han foldade ganska snabbt iaf. Håller med om att det är bättre att hålla kvar mkt av hans sämre händer. En raise där och vi kan i bästa fall få med A8, om ens det.

 

Doktorn, det är mkt möjligt att han inte kommer bluffa river, men om vi raisar turn så kommer vi ju iaf ta bort hans bluffar , typ alltid. Hur vill du spela turn? Vill du raisa?

 

Ty för comments iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...