Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Va? Den synen på turn måste ju vara megastandard annars lär man väl bli överkörd i varje pott i längden.

 

Osäker. När FI checkar flopp tolkar ja det som att han ofta har en bit av brädan. Vi har ju ett par händer som är bättre att checksyna i vår range, men jag vet inte om de är tillräckligt många. Beror väl lite på hur man synar in sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

le wat?

 

gillar inte att syna 3bet OOP speciellt mkt, framförallt inte när jag öppnar ganska brett och fi har en vid 3betrange. Blir billigt folda och att spela post kan bli jävligt dyrt och då är synen ändå marginell. Okej att jag nog också gör de om vi är djupa men ah man kan göra det lätt för sig och bara folda imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror ju som sagt på vem man möter, klockan va 05:30 på en fredagsnatt rätt svårt att vika 99 då var förvisso ur poss och han va inte ens i blinds så det va inget bra spel av mig men att vika pre finns inte vi är djupare än 100bb och han är reg.

 

Turnsyn, standard mot alla regs, riversyn, mindre standard. 4bet om han är i blinds, mkt möjligt men vet inte om jag vill 4beta över 100bb eftersom jag måste få in det pre, så synar nog där också fast skillnaden är att jag spelar i position. Sen har han 3bet runt 10% men som sagt, det mesta kommer i blindsen var bara inte tillräckligt uppmärksam.

 

Sen att det finns duktiga nl200 regs, jag jämför med 3 månader tillbaka då det i princip fanns 4-5 duktiga regs och jag kunde ha lekstuga. Har kommit några som kan spela lite nuförtiden men känner fortfarande inte att någon har edge eller så på nl200 men måste va mer fokuserad än förut. Fisken är ju densamma och kommer alltid vara.

 

En sak jag funderar på dock är varför jag tiltar så lätt på SvenskaSpel, vet inte om det är den röda bakgrunden, chatten, fisken, eller om det bara är för det heter SvenskaSpel men något gör att jag spewar sönder på den sidan och tar ingen på allvar, kanske bara måste vänja mig med siten.

 

Och ja min avatar är sloane från entourage ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gillar inte att syna 3bet OOP speciellt mkt, framförallt inte när jag öppnar ganska brett och fi har en vid 3betrange. Blir billigt folda och att spela post kan bli jävligt dyrt och då är synen ändå marginell. Okej att jag nog också gör de om vi är djupa men ah man kan göra det lätt för sig och bara folda imo

 

wiiiiiiieeeeeeeeeeee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folda pre i 99 handen imo ( uppfattat de rätt att du är CO mot BTN?)

 

snap
Snapfold, absolute sämsta pocketparet man höjer från CO.

 

Va? Den synen på turn måste ju vara megastandard annars lär man väl bli överkörd i varje pott i längden.
Abbsolute. Syn turn o any river, har en känsla att han har 88. Han kan ju bara ha det eller AK?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg Up tidigare på bio, hade inte höga förväntningar direkt men filmen va verkligen bra utan tvekan en av dem bästa filmerna jag sett från disney/pixar. Se den!

 

Såklart lite poker nu på natten också, började med att jag var nära på slå sönder musen och skrattade för mig själv åt vissa händer för nog va det sjukt alltid.

 

Men istället för att lägga upp massa whineHH:s så undrar jag om detta är bra eller spew? Fi är fiskmarkerad men har foldat en del vs mig och ser honom ändå som aningen tänkande och inte helt hjärndöd.

 

Ongame Network $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 369010

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

SB: $282.60

BB: $388.55

UTG: $382.05

Hero (CO): $296.90

BTN: $201.25

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with J :diamond: K :club:

UTG raises to $4, Hero calls $4, 2 folds, BB calls $2

 

Flop: ($13.00) 8 :spade: K :diamond: 4 :spade:(3 players)

BB checks, UTG bets $3.00, Hero raises to $12, BB folds, UTG calls $9

 

Turn: ($37.00) 6 :club:(2 players)

UTG checks, Hero bets $25.00, UTG calls $25

 

River: ($87.00) A :club:(2 players)

UTG bets $87.00, Hero raises to $255.90

 

Blir pokerpaus några dagar nu ska bli skönt att göra lite annat också. Laters.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade 30k hålet igår så är ganska exakt BE för månaden. Ssatsar på att plocka 100k nu sista 14 dagarna av månaden.

 

In other news. Tror jag tar en tripp upp till shahin lolcatz nästa vecka så räknar med att vi hittar på nåt skoj då sTARVIN och Myt4z. Kommer hem och tar del av din motriggade ip också Myt4z :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade 30k hålet igår så är ganska exakt BE för månaden. Ssatsar på att plocka 100k nu sista 14 dagarna av månaden.

 

In other news. Tror jag tar en tripp upp till shahin lolcatz nästa vecka så räknar med att vi hittar på nåt skoj då sTARVIN och Myt4z. Kommer hem och tar del av din motriggade ip också Myt4z :D

 

Jag bjuckar på nuggets...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade 30k hålet igår så är ganska exakt BE för månaden. Ssatsar på att plocka 100k nu sista 14 dagarna av månaden.

 

In other news. Tror jag tar en tripp upp till shahin loldogz nästa vecka så räknar med att vi hittar på nåt skoj då sTARVIN och Myt4z. Kommer hem och tar del av din motriggade ip också Myt4z :D

 

fyp

 

ska bli kul att ha dig här... kommer grinda så mycket, bli rich och leva ballerliv med snygga brudar som killen i den här videon

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade 30k hålet igår så är ganska exakt BE för månaden. Ssatsar på att plocka 100k nu sista 14 dagarna av månaden.

 

In other news. Tror jag tar en tripp upp till shahin lolcatz nästa vecka så räknar med att vi hittar på nåt skoj då sTARVIN och Myt4z. Kommer hem och tar del av din motriggade ip också Myt4z :D

 

Mmm, godis, jag har så det räcker och blir över, come n get iiiiit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Najs, vi lär göra något kul som sagt :).

 

Handen innan så foldade han, helt säker på att han inte har en stark hand mtp hur actionen gick och ville inte riskera att han sugit ut med nån Axs så valde att pusha och han viker nog allt som inte slår top2par. Han stekte ett tag dock så han lär ha tagit del av esset.

 

Sovit 2 timmar, min brors mobillarm låter i hela huset och va riktigt nära på att kasta den i backen...

 

Såg rounders för första gången, bra film inspirerar en att spela högre :). Känner mig lite som han knish, grindar på och lever ett bra liv när jag egentligen kan gå upp i nivåer och tjäna dem stora pengarna, men då får jag va beredd på swongz.

Första gången jag vaknar såhär tidigt på länge dock så känns bra ändå, ska nog dra till stan och handla lite stuff nu när man ändå är vaken vanlig tid. Slår på TVn och ser denna musikvideo, tror det kan bli en bra dag :).

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallåj!

 

Uppdaterar lite,

 

Degat in lite på svs och harvat lite 2.5/5 som omväxling mot att torska på ongame:-) Har gått helt ok, knipit några inköp iaf. Avrunda nyss dagens andra pass, gick fantastiskt uselt och la ner då jag kände att tilten kom krypandes. Slutade endast några få kronor upp.

 

Har iaf tagit mig över på plus sidan för månaden. Endast fått in typ 16 k händer, men gått ner i antal bord, så lirar nästan uteslutande 4 st nu.

 

Nu ska det trilla in pengar sista 2 v denna månad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första sessionen på nl400 precis, LOL vilka tards. Första handen får jag in det med AK vs 77 fullt inköp mot reg flop 7...

 

Det började sjukt aggresivt men blev lite mer normalt spel i slutet, fick vinna två flips direkt efter ena med TT vs AKs och andra JJ vs AQo som han blixtstoppa in pre mot okänd, lal...

 

Dem gånger det blev spel kändes det som jag har hyfsad kontroll ändå tycker inte nl400 regsen är mkt bättre än nl200 so far iallafall men kanske får springa dåligt sen och äta upp mina ord.

 

Kan jag nånsin folda här?

 

Ongame Network $400.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 375321

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

CO: $421.30

BTN: $891.00

Hero (SB): $557.80

BB: $792.80

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is SB with A :diamond: K :heart:

CO raises to $14, BTN calls $14, Hero raises to $48, 1 fold, CO calls $34, BTN calls $34

 

Flop: ($148.00) T :diamond: A :heart: 5 :diamond:(3 players)

Hero bets $90.00, CO calls $90, BTN folds

 

Turn: ($328.00) 8 :diamond:(2 players)

Hero checks, CO bets $283.30, Hero calls $283.30

 

River: ($894.60) 4 :club:(2 players)

 

Final Pot: $894.60

CO shows 5 :spade: 5 :club:

Hero shows A :diamond: K :heart:

(Rake: $2.00)

 

Känns som han har mig slagen väldigt ofta här, trodde han hade AT/TT här men 55 same shit. Har ju fort 20% på river mot allt i princip men ändå... Lite vila sen grind, laters.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...