Gå till innehåll

nabbes VM =)


mrface

Recommended Posts

  • Svars 460
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehe nä det var inte mig du mötte.

du kan ju inte ha kunghög i din cs-range där såklart. spelet är totalt horribelt. orkar inte säga mer än så.

 

aja, kör på! gl

 

Lr så kör man inte på givna ranger i alla lägen utan kör explo precis nabbis =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett vågat spel. Slovenien som inte släppt in mer än 4 mål på hela kvalet o Algeriet som gått griskasst på senare tiden o jag har även hört något om att man saknar sin bästa anfallare

 

Inga särskilt heta spel idag imo. Svårt o veta var Tyskland står mot ett starkt Aussie. Serbien är ju favoriter men Ghana går ju knappast att räkna bort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett vågat spel. Slovenien som inte släppt in mer än 4 mål på hela kvalet o Algeriet som gått griskasst på senare tiden o jag har även hört något om att man saknar sin bästa anfallare

 

Inga särskilt heta spel idag imo. Svårt o veta var Tyskland står mot ett starkt Aussie. Serbien är ju favoriter men Ghana går ju knappast att räkna bort

 

Har noll koll på båda lagen men båda lagen går väl för vinst så känns som en coin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter du på info en annan inte har? Ghana har troligtvis relativt stor vinstchans.. vet dock om oddset talar emot

 

Japp, jag har tippat 0-0 i vm-krysset så oavgjort blir det inte. Sen borde Serbien ha större chans mot ett Ghana utan Essien. Ärligt talat så känns det som en rätt öppen match men om något lag ska vinna så tror jag på Serbien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...