KallOödmjukDiva Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Yeah PFs Baller Set-Up" tråd al la 2+2. Alla bör göra som cardshark och ha en mus med sladd tillhands just in case om den trådlösa musen skulle dö. Det tog mig en foldad AA pre och en foldad floppad stege innan jag insåg detta Mkt smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Så här ser det ut just nu hos mig, kl 3.43 på morgonen. Killen i kallingar är Kris, flaskan på bordet är Chivas Regal som vi gått igenom hälften inatt, o ska va tom före morgonen. Bordet är mitt vardagsrumsbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Så här ser det ut just nu hos mig, kl 3.43 på morgonen. Killen i kallingar är Kris, flaskan på bordet är Chivas Regal som vi gått igenom hälften inatt, o ska va tom före morgonen. Bordet är mitt vardagsrumsbord. Gahh Chivas.. *dregeldregel* Tur att det är Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Nice! Vad är det för skärmar du kör med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Mycket fint Prislapp, enkelt och cleant Ska fixa i ordning lite här och sen posta mitt eget bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Nice! Vad är det för skärmar du kör med? samsung syncmaster 204b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 För många skärmar här. Föredrar själv att pressa in 8-10 bord på laptopen, upp med fötterna på sängen och halvligga i fotöljen med examensbeviset från Chalmers på ena armstödet som musmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Ska fixa i ordning lite här och sen posta mitt eget bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 [/img] Fint att ha lite Monster hemma när man grindar, imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 För att få lite balans gentemot alla hyperpedanta städnissar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Varför står dem inte i kylen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Hur orkar du har skärmen så långt ner? Och "platt" so to say. Annars väldigt cleant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 sveriges populäraste poker pryl? jag har också en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 samsung syncmaster 204b Stämmer bra, dock inga jag rekommenderar. Hade det inte varit för garantin så hade det blivit en dyr historia. Inom 3 år kan man få en utbytesskärm om den skulle gå sönder, 2 av mina originalskärmar har gått sönder samt en utbytesskärm och det på 2.5 år sen jag införskaffade dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 vilket eagle eye brainslicer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Om nån vecka så kommer mitt bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Varför står dem inte i kylen? För att jag inte har plats med 3 plattor Monster i kylen. Men har obv några på kylning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 sveriges populäraste poker pryl? jag har också en sån Pokerpryl o pokerpryl. Känns mer som räknings- och skräppryl hos mig. Den är faktiskt helt pokerfri just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 För många skärmar här. Föredrar själv att pressa in 8-10 bord på laptopen, upp med fötterna på sängen och halvligga i fotöljen med examensbeviset från Chalmers på ena armstödet som musmatta. Not so hidden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneakycastro Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 sveriges populäraste poker pryl? jag har också en sån HAHAHA, jag har också en sådan. Ville haft en orange egentligen men daman sa aja baja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lolle Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Min lilla horna till vanster om tvn =) Lite mer av rummet plus en jag i bakgrunden tagandes en viss bild Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Min lilla horna till vanster om tvn =) Lite mer av rummet plus en jag i bakgrunden tagandes en viss bild manlig keps jag har haft en likadan stol, den gick sönder byter du aldrig kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 fint och städat. btw så har jag en likadan affisch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts