Chillarn7 Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Flyttar till en ny lägenhet snart och tänkte fixa en rejäl grindhörna och behöver lite inspiration. Posta bilder på er grindhörna här och skriv vad det är för stuff ni använder! 30" skärm vs. 2st mindre skärmar? Tips på bra stationär dator? Andra (o)nödvändiga saker som man bör ha med i grindhörnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Vill minnas att det fanns en tråd där folk postade bilder på sina grindhörnor. Sök lite så kanske du hittar tråden. Där finns det säkert mycket inspiration att hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Vill minnas att det fanns en tråd där folk postade bilder på sina grindhörnor. Sök lite så kanske du hittar tråden. Där finns det säkert mycket inspiration att hämta. Sökte faktiskt men hittade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Norska delen av wsop.info hade en tråd för massa år sen där folk postade bilder på sina grindhörnor. Vette fan om de bilderna var så inspirerande iofs, travar av snusdosor o en miljon ölburkar hullerombuller på databorden. Ganska exakt som min egen hörna, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Rolig tråd, hoppas på mycket bilder. Har själv ingen kamera så jag kan ta kort på min girndhörna. Finns en rätt stor tråd på 2+2 också, heter typ "Most Baller Set Up". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rasto Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Ett tips är att investera i en bra kontorsstol om du inte redan har en. Det tillsammans med vettig skärm/skärmar är viktigast för en bra grindhörna imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 First! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Mkt inspiration: http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/most-baller-set-up-318945/ Smaklig spis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Flyttar till en ny lägenhet snart och tänkte fixa en rejäl grindhörna och behöver lite inspiration. Posta bilder på er grindhörna här och skriv vad det är för stuff ni använder! 30" skärm vs. 2st mindre skärmar? Tips på bra stationär dator? Andra (o)nödvändiga saker som man bör ha med i grindhörnan? Jag har inte provat själv men nöten verkar vara en 30" och någon typ av skärm man kan ställa på högkant bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 STR8 BALLIN' VINTAGE EDITION Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Sugig exponering men batteriet i kameran tog slut. 30" + 24". Gött som fan att komma hem efter att ha spenderat sommaren med 15" laptop. Jag "fick" typ 24 tummaren så den får duga, 20" 4:3 i porträtt hade väl blivit cleanare men nu får jag mycket yta i alla fall. Min högtalarplacering är åt helvete, högra högtalaren står 3 meter bort, filmljud får gå före datorljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
REDHEADMARC Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Sugig exponering men batteriet i kameran tog slut. 30" + 24". Gött som fan att komma hem efter att ha spenderat sommaren med 15" laptop. Jag "fick" typ 24 tummaren så den får duga, 20" 4:3 i porträtt hade väl blivit cleanare men nu får jag mycket yta i alla fall. Min högtalarplacering är åt helvete, högra högtalaren står 3 meter bort, filmljud får gå före datorljud. Hur mår ditt högra öra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 30" + 24". Gött som fan att komma hem efter att ha spenderat sommaren med 15" laptop. Jag "fick" typ 24 tummaren så den får duga, 20" 4:3 i porträtt hade väl blivit cleanare men nu får jag mycket yta i alla fall. Min högtalarplacering är åt helvete, högra högtalaren står 3 meter bort, filmljud får gå före datorljud. Ser rätt okej ut även om högtalarplaceringen är fucked up som du sa Var å kikade på skärmar idag. Alla skärmmar är ju i widescreen och 2 st 24" såg jävligt mkt ut faktiskt för mig som alltid lirat på laptop men tror jag kommer köra på det ändå. Har inte hittat en "stående" skärm på någon av sidorna jag har kollat. Var kan man köpa sådan egentligen? Nöt med en 30" + en sådan för tableselection. Se till att posta era grindhörnor nu! Vem har snyggaste grindhörnan på pf egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 40 tums skärm HP räcker för att grinda en massa bord om man vill..kör max 6 bord själv med den är nöten tillsammans med windows 7.nåt cleant tangentbord till det och ms30behringer högtalare..nötigare vore ett par stabila högtalare och en basare men men dessa funkar Lite intressant kuriosa med skärmen är att nypris nu är 3 lax mer än när den köptes för ett par år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 mer bilder, mindre tjöt imo. såhär ser min grindhörna ut när jag avslutat en session och inte tänker lira mer poker för dagen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 En 30 tums Sensy, och en 22tums ViewSonic. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Hur kan man ens kalla det grindhörna utan en Jack Vegas klocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Har inte hittat en "stående" skärm på någon av sidorna jag har kollat. Var kan man köpa sådan egentligen? Nöt med en 30" + en sådan för tableselection. Det är vanliga skärmar som man kan vrida, brukar kallas pivot- eller porträttfunktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Sommarhörnan: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Ser rätt okej ut även om högtalarplaceringen är fucked up som du sa Var å kikade på skärmar idag. Alla skärmmar är ju i widescreen och 2 st 24" såg jävligt mkt ut faktiskt för mig som alltid lirat på laptop men tror jag kommer köra på det ändå. Har inte hittat en "stående" skärm på någon av sidorna jag har kollat. Var kan man köpa sådan egentligen? Nöt med en 30" + en sådan för tableselection. Se till att posta era grindhörnor nu! Vem har snyggaste grindhörnan på pf egentligen? Är mer eller mindre vilken skärm som helst som går att vrida, alla går ju dock inte att vrida vilket jag bittert erfarit då jag själv dumt nog inte kollade detta före jag köpte en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Mkt inspiration: http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/most-baller-set-up-318945/ Smaklig spis! Tackar! Schyssta hörnor här också, amerikanerna är ofta jävligt smaklösa. Enkelt och cleant ska det vara. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laangnils Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Hur kan man ens kalla det grindhörna utan en Jack Vegas klocka? Han har allt! Markerna, som man fick gratis som signupbonus från Unibet (?), finns alltid nära till hands, ifall man behöver träna lite tricks. Glasögonen finns alltid inom räckhåll ifall han känner sig läst, även det ett måste för dagens onlinespelare. Även den berömda Jack Vegasklockan för att lägga dit den där extra känslan av "spelhörna". Inte menat som hån, tyckte bara det såg lite skoj ut. PS. Du får träna lite mer med markertricksen. Du har tappat en svart en bakom datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts