Hittapengarna Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Tjena! Märkt att det hoppat in rätt många nya spelare på senare tid på 2.5/5 NL. Någon som varit flitig med notes och så vidare med spelarna på nivån? Vilka är de bättre och sämre osv? Vet att de finns en likadan äldre tråd men hittar inte och de är dags för en uppdatering endå =) Citera
muppville Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Det är bara jag som är fisk! Bluffar jämnt! // nilz88 Citera
Lisa87 Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Känns rätt ev- att dela med sig av sina fisk-notes Kan dock tipsa om Onyx666 (Onyx/onyx är rätt, siffrorna är jag osäker på) som kommer in och raisar 6-25 bb's pre och synar ai pre med Q4o. Citera
DocLame Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Känns rätt ev- att dela med sig av sina fisk-notes Kan dock tipsa om Onyx666 (Onyx/onyx är rätt, siffrorna är jag osäker på) som kommer in och raisar 6-25 bb's pre och synar ai pre med Q4o. Onyx666 stämmer bra. Har väl aldrig sett större värde i en enskild spelare någonsin. Citera
nordkvist Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Royalen härjar friskt lite överallt. =) Men såg han i en hh i leos dagbok från 50/100 häromdagen. Fin är han iaf. Citera
Duekass Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Har många notes men känns som man vill ha fisken för sig själv:) Citera
Hittapengarna Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Absolut =) men vilka är att akta sig för tycker ni då? Citera
Snygglenn Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Royalen härjar friskt lite överallt. =) Men såg han i en hh i leos dagbok från 50/100 häromdagen. Fin är han iaf. Haha verkligen en underbar människa. Satt med en likvärdig fisk igår. Han var som människans svar på djurens honey badger. Verkligen fly förbannad på alla, hela kvällen. Satt med honom i säkert 2,5 timmar och han var arg på alla och alla var värdelösa trots att han var värdet på bordet Citera
Recommended Posts