Soni Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Är det bara jag som måste installera om pokerstars varenda gång jag ska starta klienten?? Citera
Soni Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Någon som vet vad man kan göra åt det? Citera
loliano Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 tappar ni kontakt med PS ibland ? hänt mig twice idag... allt annat funkar perffa. vad e knas ? Citera
The Grand Bark Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Kan det vara The Dilba Effect? Citera
Joeduck Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Nej, jag startar nästan alltid med pokerstars.exe. Citera
Soni Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Så jävla konstigt, måste installera om klienten för att ens få igång den. Det måste vara något fel på min dator om inte alla har det här problemet, hoppas någon vet vad som kan göras iaf... Citera
Snygglenn Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Samma här Missförstod förut. Måste inte ominstallera utan den gör uppdateringar varje gång jag loggar in Citera
Joeduck Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Snygglenn: kolla i pokerstarsmappen. Där finns filer som heter: pokerstars.exe en annan som heter pokerstarsupdate.exe en annan: PokerStarsOnlineUpdate.exe Ikonen på skrivbordet är länkat till en updatefil. Länkar du om, så löser det nog problemet. Citera
Soni Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Ingen alls som vet? Inga pokerstars snubbar som läser? Citera
Recommended Posts