Zumsar Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Utan att veta om startdatumen för de två turneringarna kvalade jag in till båda via Pokerstars igår och idag. Väldigt oförsiktigt av mig att inte titta upp mer info innan, men gjort är gjort. APPT Macau drar igång 24-30 augusti, IPT San Remo går av stapeln 28-30 augusti, någon som som ser problemet? Finns det någon möjlighet att få $W för en av turneringarna i ett specialfall som det här när det krockar? Om inte, finns det någon annan lösning? En liten sidofråga, om jag försöker kvala in till APPT Macau igen via en annan satte, kan jag få $W då? Tack på förhand! Citera
PokerStars_Martin Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Hej Zumsar, Tyvär är det omöjligt att avregga sig och få W$ i sådana fall, jag är ledsen. Om du vinner ytterligare en plats till någon av turneringarna så får du dock automatiskt W$. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Zumsar Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Tack för snabbt svar! Finns det möjlighet att sälja ett av paketen eller är enda lösningen att vara helt enkelt strunta i en av turneringarna? Citera
BruceBoa Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 vore sick kasst om du lär struna i ett av paketen >_<.. Pokerstars som är så jävla rika borde väl kunna köpa det, och skicka någon av sina newbpros på turren imooooo. Citera
Mohican Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 APPT Macau drar igång 24-30 augusti, IPT San Remo går av stapeln 28-30 augusti, någon som som ser problemet? Jag skulle föreslå att du åker till Macau och spelar lite löst i början. Om du sedan torskar dom första dagarna är det bara att ta nästa bästa flyg till San Remo. Citera
Gaston116 Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Jag skulle föreslå att du åker till Macau och spelar lite löst i början. Om du sedan torskar dom första dagarna är det bara att ta nästa bästa flyg till San Remo. +1 Bara bomba sönder dom första dagarna. Vad är inköp i turrarna? Citera
fl0w Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Nog är det en intressantare resa att åka till Macau dock, imho. Går det dåligt har du ju alltid möjlighet att åka via San Remo på hemvägen. Citera
MikeTime Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Har obv nötlösningen. Du ger mig ett av paketen och får 75% av allt jag drar in. Citera
Caroline87 Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Går det inte att sälja till privat personer? Citera
okocha Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Alltså helt seriöst, när någon rakat i din klass på stars i sina dagar tycker man ju inte det här borde vara ett problem att lösa. +1. Citera
PokerStars_Karl Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Hej, Precis som Martin K skrev så är det vad som gäller. Men vi är också medvetna om att man inte kan vara på två platser samtidigt. Var vänlig och hör av dig till appt@pokerstars.com och förklara läget. Mvh, Karl R PokerStars Support Citera
Recommended Posts