AoZ Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Någon som vet om det är någon action på 5CD borden på betsson? Eller är det fortfarande dött? Citera
pem Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Någon som vet om det är någon action på 5CD borden på betsson? Eller är det fortfarande dött? Varför inte titta efter själv? Det ser ut som om det är betydligt mer spel där nu. Den här tiden på dagen är det som minst antal spelare (14:30 svensk tid), och det är spel på 9 bord, mest $1-$2 limit. Jag antar att det är mer på kvällar-nätter... (brukar inte spela 5cd själv). Citera
Macallan Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Helt plötsligt har jag $22 för mycket på mitt konto, utan någon som helst förklaring. Det gör mig förvirrad och dessutom lite orolig. Kan jag råka illa ut om jag inte kontaktar supporten? Sen är det ju det att nu är det för mycket pengar på kontot - vad säger att det inte skulle kunna vara tvärtom nästa gång? Citera
Björnerik Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Betsson kan vara lite slöa med uppdateringen av pokerkontot efter att man avslutat ett bord. Är det inte bara så att du stängde ner och kollade hur mycket du hade och att det nästa gång du öppnade fanns 22$ mer? I så fall är det säkert bara eftersläpning av uppdateringen. Jag tycker inte du ska bry dig om det... Citera
Papa Kubo Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Någon som vet om det är någon action på 5CD borden på betsson? Eller är det fortfarande dött? Varför inte titta efter själv? Har för mig att man måste ha satt in pengar för att kunna komma åt realmoneyborden. Citera
TANDEMCYKELN Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Vänner, En fredagskväll runt 21:00 finns det 7 fulla bord på 5CD FL $1/$2, två fulla bord på $2/$4 och ett fullt bord på $3/$6. Inga spelare alls på PL. Citera
FlexWheeler Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Hmm regga mig på betsson för nån månad sen och nu när jag ska logga in kommer jag inte in. Fel password. Jag har ett standard password jag alltid har typ. s.. var man tvungen att ha någon siffra med i? eller två eller flera? eller va det max eller minimus ett visst antal siffror... Hoppas ngn kan svara då kanske jag kan lista ut det. Citera
pem Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Hmm regga mig på betsson för nån månad sen och nu när jag ska logga in kommer jag inte in. Fel password. Jag har ett standard password jag alltid har typ. s.. var man tvungen att ha någon siffra med i? eller två eller flera? eller va det max eller minimus ett visst antal siffror... Hoppas ngn kan svara då kanske jag kan lista ut det. Du kan knappast ha satt ett lösenord som inte är godkänt. Prova länken "Glömt lösenordet" vid inloggningsfältet på web-sidan. Citera
Bubbla Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Finns det någon signupbonus nu(Hittar inget på deras sida)? Funderar på att rega mig men vill gärna få lite bonus på köpet. Citera
Mikey Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Finns det någon signupbonus nu(Hittar inget på deras sida)? Funderar på att rega mig men vill gärna få lite bonus på köpet. Betsson brukar inte ha så mycket bonusar över huvudtaget faktiskt. Testa annars BetOnBet om du inte redan gjort det för en 20% upp till $100. Samma nätverk och bra klient! Ha det Citera
baller Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Höjd rake, grattis alla betson spelare... Citera
inteillaalls Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Någon annan än jag som hade FETA anslutningsproblem nu ikväll? Har blivit foldad både nötflush och AA... /G Citera
ji-_-ge Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Kan man multitabla SnG? och isåfall hur många? Citera
sherqs Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Kan man multitabla SnG? och isåfall hur många? ?? Citera
inteillaalls Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Kan man multitabla SnG? och isåfall hur många? Det kan du... Så många din dator orkar tror jag... /G Citera
ji-_-ge Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Kan man multitabla SnG? och isåfall hur många? Det kan du... Så många din dator orkar tror jag... /G OK, gött Citera
dvdmicke Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Ingen som har nån bonus deposit code till Bettson ?? Citera
Damp Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Finns det någon signupbonus nu(Hittar inget på deras sida)? Funderar på att rega mig men vill gärna få lite bonus på köpet. Undrar samma sak? Finns det någon code? ska regga mig nu? Citera
Semai Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Finns det något sätt att se hur många raked hands man har spelat på Betsson? Citera
XoteR Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Mailade supporten om den $10 bonusen, vilket dom tydligen inte har till några. Hur kommer det sig? Citera
QoS Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 XoteR, PMa Betsson här på forumet så hjälper han dig. Överiga frågor om Betsson kampanjen tas i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17843 Enjoy! - QoS Citera
cheunce Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Shit vad störigt att de har en koll på vad det är för telefon som laddar ner mobilklienten. Sitter man stolt med sin SE W900 också kan man inte ladda ner skiten. Får byta till en äldre telefon på jobb. Snacka om i-landsproblem Edit: Var f*n hittar man antal raked hands? Citera
Maple Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Hur skriver man notes på motståndarna? När jag klickar notes på "motståndar"-menyn öppnas ett fönster där det inte finns någonstans att skriva och det går inte att göra fönstret större. Edit: Det funkade nu ikväll till skillnad från igår Citera
nikolaus Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Reggade mig på bettson genom länken är på pokerforum i torsdags men har fortfarande ingen skymt av någon bonus, har skickat ett PM till betsson här på pokerforum också utan svar, någon som har lyckats få bonusen? Citera
Recommended Posts