Gå till innehåll

Anmälning av pokerkontor i göteborg snarast


Recommended Posts

Vet att det finns en del trådar om grindkontor i gbg men det är mest intresseanmälan och jag tillsammans med en annan håller kontakt med några o ska gå på visning på tisdag och får frågan om hur många vi är rätt ofta. Vi är just nu 2 som ska hyra men vore kul att dra ihop ett gäng så skriv gärna ett PM till mig om ni är beredda på att hyra ett kontor.

 

Dessa ställena känns värda:

Lilla bommen - Billigast: ca 1900 kr/månad/person

Gårda (vid vagnhallen): Ca 1700 kr/månad/person

Chalmers teknikpark: 4000 kr för 13kvm2 vilket borde funka rätt bra med 2 skrivbord dvs 2000 kr/person

 

Halvvärt:

Svenska mässan. Enligt uppgift kostar det 3k-6k per kontor men jag gissar på att det är lite större och bör också kunna köra 2 pers per bord.

 

Note:

Regus som vi pratade med på Lilla bommen och Gårda har iaf 24h access så där kan man ju grinda när man vill. Antar att så också är fallet med alla kontorshotell men det vet jag inte säkert.

 

På lilla bommen o gårda finns det förresten dusch o gym inkluderat vilket är nice :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är priserna inklusive moms?

 

Bra fråga :). Jag pratade i telefon med dom idag och ska se ett av ställen på tisdag och det blir ju det första jag frågar. Men personligen så gör 30%+/- inte så stor skillnad om priset per person ligger på dessa nivåer då min ökade effektivitet och lifeEV lär öka med väsentligt mer men ska som sagt kolla upp detta. Antar inklusive dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hej och hå.

 

WTC och regus på läppstiftet verkar relativt bra och ändå överkomligt men nu har vi hittat ett ställe exakt vid pedagogen som är 17,5 kvm för ca 5400. 17,5 kvm låter eventuellt lite kort men man kan få in 3 pers där definitivt och 1800 kr/person är ju helt groteskt +EV så alla som var sugna skicka PM nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej och hå People.

Har fått kontoret nu på grönsakstorget och det blir riktigt jäkla billigt och gött, flyttar in 1 oktober.

 

Vi bör få in 3 pers om man vill (isf blir månadshyran på under 2000 kr) och vi är 2 stycken men eftersom det är ett test så får folk gärna anmäla sitt intresse och/eller hälsa på.

 

Alternativt kan man ju också hyra ut kontoret en viss tid om man kan samsas om en grinddator. Man gillar ju att spela på sin egna dator men jag tror nog jag ska avinstallera MSN etc och verkligen ha en dator bara för poker på kontoret och då kan man ju egentligen dela.

 

Hursomhelst, alla som vill besöka eller eventuellt intresserade på att vara med så hör gärna av er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, Regus tror jag tunnlar all sin internettrafik via England, plus att dom spärrar i princip alla portar - så kan vara värt att kolla upp om det fungerar att köra klienterna under såna förutsättningar.

 

Hmm varför gör dom det? Nää man var tvungen att betala 500 kr i månaden extra för internet och då känns det bättre att skaffa mobilt bredband.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...