nETTAN91 Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Hejsan! Det är så att jag satte in en pengar på pokerstars från min sambos kort och nu hade jag tänkt att ta ut en del, kommer det att bli några problem? Tack på förhand Citera
Lisa87 Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Lättast är väl att ta ut till din sambos kort igen? Då slipper du ev. problem. Citera
PokerStarsAnders Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Hej nETTAN91, Då du begär ditt uttag via VISA går pengarna tillbaka till det kort som senast användes vid insättning. Det betyder att om du begär ett uttag på minst $100 (minsta uttag via VISA) och väljer VISA alternativet kommer pengarna gå tillbaka till din sambos kort automatiskt. Alternativt kan du begära ditt uttag via banköverföring, NETeller eller via check. Vänligen finn mer information på vår hemsida på: http://www.pokerstars.se/poker/real-money/cashouts/ Med vänliga hälsningar, Anders PokerStars Support Citera
nETTAN91 Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Ja, men blev lite osäker, tack så mycket för hjälpen! Citera
MrP Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Är din sambo medveten om det hela!? Citera
Seriks Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Är din sambo medveten om det hela!? och är sambon medveten att det kan bli skatt ?? Citera
nETTAN91 Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Ja, det är hon, självklart. Japp, jag har påpekat att det kan dras skatt. Citera
PayAndPlay Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Alternativt kan du begära ditt uttag via banköverföring, NETeller eller via check. Vänligen finn mer information på vår hemsida på: http://www.pokerstars.se/poker/real-money/cashouts/ Med vänliga hälsningar, Anders PokerStars Support Enligt den länken går det inte att göra banköverföring till Sverige, har jag fattat det rätt? Citera
PokerStars_Karl Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Hej, PayAndPlay - Det kan man. Du väljer "Uttag via banköverföring" i samband med att du gör uttaget i kassan. Metoden är tyvärr inte listad på sidan som du hänvisar till av någon anledning. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
6månadersförsöket Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Hur lång tid tar det att få pengarna till VISAkortet vid uttag? EDIT: Hittade svar. 2-3 bankdagar Citera
rai Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Hur lång tid tar det att få pengarna till VISAkortet vid uttag? EDIT: Hittade svar. 2-3 bankdagar snarare 4-5 bankdagar. Iaf för mig Citera
Recommended Posts