Gå till innehåll

Pokerspelare i Sthlm sökes för samarbete


aeglos

Recommended Posts

Jag är professionell pokerspelare sedan drygt ett år tillbaka.

 

Jag tycker väldigt bra om mitt jobb men det blir allt jobbigare att ständigt jobba ensam. Jag söker pokerspelare att spela tillsammans med. Jag tror inte jag vill lägga pengar och energi på att skaffa ett kontor utan tänker mig att spela hemma hos varandra eller någon annanstans med mobilt bredband. En eller ett par dagar i veckan eller så mycket vi vill.

 

Jag är i första hand intresserad av den sociala biten, men självklart samrbetar jag också gärna kring pokerstrategi, val av sajt, statistikprogram mm. Spelare på alla nivåer är alltså välkomna att höra av sig.

 

Detta gäller fram till 31 oktober då jag flyttar till Frankrike för att pröva pokerlyckan där.

 

Jag är 27 år, bor på söder, tycker om att resa, kamping, kunskap (filosofi, litteratur, politik, genus, matematik, allt möjligt).

 

När jag jobbar spelar jag nl cg men har tidigare, innan jag blev proffesionell, spelat mycket turneringar. Jag har en matematisk och spelteoretisk inställning till poker, är INTE så mycket av en gambler, brinner för att tänka kring och analysera poker.

 

Om du är intresserad av ett samarbete, svara här eller mejla:

aeglos4444@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...