valterego Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 PM sent Plötsligt klarnade några av dina inlägg Återkommer i andra ärendet i ditt PM framöver... Citera
LappRoffe Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 16:00. Du har ju fått infomail! Jo jag vet, men fanskapet hymlade om att det ändå inte kommer igång förrän vid femtiden...Kanske måste döda honom... Citera
valterego Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 16:00. Du har ju fått infomail! 16:00, sen ska folk röka och snacka, och du har pratat om frågesport o skit. Jag gissar att inte en giv är delad före 16.45 Citera
LappRoffe Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 16:00, sen ska folk röka och snacka, och du har pratat om frågesport o skit. Jag gissar att inte en giv är delad före 16.45 Jag kommer att stå i givakt klockan 3 utanför Mikes garage. Jag kommer att snacka, röka och vinna varenda frågesport som erbjuds. Alla andra är nämligen idioter... Dessutom kommer jag att vara ödmjuk som vanligt. Citera
Crappy Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Jag kommer att stå i givakt klockan 3 utanför Mikes garage. Jag kommer att snacka, röka och vinna varenda frågesport som erbjuds. Alla andra är nämligen idioter... Dessutom kommer jag att vara ödmjuk som vanligt. Får jag vara med i ditt lag? SNÄLLA? Jag är usel på frågesport (mao en av nämnda idioter) Citera
LappRoffe Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Får jag vara med i ditt lag? SNÄLLA?Jag är usel på frågesport (mao en av nämnda idioter) Självklart ska de sämsta vara i mitt lag. You're in. Den där finska bombterroristen känns självskriven också... Citera
valterego Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Mikes frågesporter är så j-a riggade... Citera
LappRoffe Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Mikes frågesporter är så j-a riggade... Du tror ju inte på riggen. Gå och lägg dig nu Erik. Snorisarna ska ha välling klockan sju. Vi hårdingar sitter kvar ett par timmar till... Citera
valterego Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Du tror ju inte på riggen. Gå och lägg dig nu Erik. Snorisarna ska ha välling klockan sju.Vi hårdingar sitter kvar ett par timmar till... Usch. Inte bara välling. Har ett helt jävla barnkalas att avverka i morrn. Citera
LappRoffe Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Usch. Inte bara välling. Har ett helt jävla barnkalas att avverka i morrn. Behöver du en otäck gubbe som skrämmer skitungarna till medvetslöshet, så är det bara att ringa... Citera
MikeTime Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 16:00, sen ska folk röka och snacka, och du har pratat om frågesport o skit. Jag gissar att inte en giv är delad före 16.45 Mycket möjligt men tänk på att bara de som är NÄRVARANDE under frågesporten på det vinnande bordet erhåller extra turremarker! Men kom du 16:45....mig kvittar det! Jag kommer att stå i givakt klockan 3 utanför Mikes garage. Jag kommer att snacka, röka och vinna varenda frågesport som erbjuds. Alla andra är nämligen idioter... Dessutom kommer jag att vara ödmjuk som vanligt. Bra inställning. Men om du ändå ska komma kl 15 kan du lika gärna komma kl 12:40 och vara med på uppladdningslunchen! Mikes frågesporter är så j-a riggade... Tja, om du kallar det för rigg när du p.g.a grupptrycket ändrar ett korrekt svar till ett felaktigt (som du gjorde sist) så låt gå för det då... Citera
MikeTime Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 VIKTIG INFORMATION Eftersom vissa uppenbarligen har svårt att tolka svensk text i ett mail så förtydligar jag följande: * Det kommer INTE att finnas alkohol (öl, vin el sprit alltså) till försäljning. Var och en tar med det dom vill ha!! * Alkoholfri dryck finns i begränsad mängd. Ingår i avgiften. Likaså lite chips, nötter och annat skit. * Det kommer att finnas nygrillade burgare och korv att köpa vid 19:00. Köp en extra burgare om du ska ha nattamat... * Dom som vill, träffas redan 12:40 vid angiven plats (se mail) för gemensam lunch. * Önskar man slagga kvar tar man med egna sängkläder & liggunderlag/tältsäng. Nu kan väl ingen missförstå i alla fall...? Citera
Nice Hand GG Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Hur ser det ut med parkeringar? Tänkte mer om jag slaggar i bilen vill jag ju helst kanske inte stå på en allmänparkering * Dom som vill, träffas redan 12:40 vid angiven plats (se mail) för gemensam lunch. Kan inte hitta denna delen :\ Citera
MikeTime Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 Hur ser det ut med parkeringar? Tänkte mer om jag slaggar i bilen vill jag ju helst kanske inte stå på en allmänparkering Här har vi en som obv inte insett hur jag bor... Gräsmattan är 5000m2, det är 150 meter till närmsta granne och lika långt till allmän väg... Citera
nutshellcracker Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Usch. Inte bara välling. Har ett helt jävla barnkalas att avverka i morrn. Det brukar kännas bra när de gått hem... Plötsligt klarnade några av dina inlägg Återkommer i andra ärendet i ditt PM framöver... Ok. Citera
Illvillja Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 VIKTIG INFORMATION Eftersom vissa uppenbarligen har svårt att tolka svensk text i ett mail så förtydligar jag följande: * Det kommer INTE att finnas alkohol (öl, vin el sprit alltså) till försäljning. Var och en tar med det dom vill ha!! Du inser att du just ordnade så att någon kommer få inhandla åt vissa individer som delar bil med mig nu... har ju fan fortfarande träningsvärk sedan hans midsommarinhandlingslista! Jag tar med mig något att sova på, siktar nog på pokerlokalen, vet hur jävla kallt det varit i bilen senaste nätterna här... Citera
Cyntax Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Det här verkar intressant... Ska ni spela poker i Kumla nästa helg? Tyvärr är turren fullsatt.Förbannat också att man missade detta.Ni behöver inte dealers, någon som masserar axlar/nackar, serverar öl eller...? Kan ingen jävel bli sjuk så att det blir en plats över för mig? /Desperado Citera
MikeTime Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 Kan inte hitta denna delen :\ Ur den bifogade infofilen: [Vi är ett gäng som ska träffas tidigare för gemensam lunch/uppladdning/öldrickning. Vi ses utanför xxxxxxxxxx i Kumla kl 12:40. Meddela mig om du ska vara med på detta Förbannat också att man missade detta.Ni behöver inte dealers, någon som masserar axlar/nackar, serverar öl eller...? Kan ingen jävel bli sjuk så att det blir en plats över för mig? /Desperado Well, snacka ihop dig med JohnH så kanske du kan hänga på honom ner? Vi är just nu 32 personer (max 30 egentligen) men ok då, om du hänger på blir vi 11/bord. Låt gå för det. Om du inte ångrat dig redan - PM:a namn, mail och mobilnummer. Citera
Crappy Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Förbannat också att man missade detta.Ni behöver inte dealers, någon som masserar axlar/nackar, serverar öl eller...? Kan ingen jävel bli sjuk så att det blir en plats över för mig? /Desperado Jag behöver en coach, 50/50? och då ska nackmassage ingå. Eller vänta, du håller på AIK? Citera
Cyntax Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Jag behöver en coach, 50/50? och då ska nackmassage ingå. Eller vänta, du håller på AIK? Hamnar du och jag på samma bord blir det personligt.... Well, snacka ihop dig med JohnH så kanske du kan hänga på honom ner? Vi är just nu 32 personer (max 30 egentligen) men ok då, om du hänger på blir vi 11/bord. Låt gå för det. Om du inte ångrat dig redan - PM:a namn, mail och mobilnummer. Det blir ju perfekt med 11 spelare runt bordet! Är det fler från Stockholm/Uppsala som kommer? Jag kör via Bålsta, Enköping, Västerås och Arboga. Det finns plats i min bil. Klyka: Åker från Uppsala va? Ta Upptåget till Upplands Väsby och åk bil med mig istället? Ölfrågan: Jag har några plattor med "importöl" ståendes hemma. Någon som är törstig? Ska jag ta med några? Citera
MikeTime Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 Danne980 skulle oxå åka via Enköping. Kolla bakåt i tråden. Om du vill kan du ju slänga med alla importölen och ta en tia styck eller nåt om du vill... Lär säkert finnas en del som fortfarande inte fattar att man ska ha med egen alkohol!! Välkommen! Citera
MikeTime Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 Uppdaterad lista: Nu är det överfullt kan man säga. Vi är nu 33 glada lirare som ska tränga ihop oss och ha skoj. Troligtvis blir det säkert ett eller ett par återbud så "överbokningen" fixar sig nog... Redigerad lista: Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Lapp-Roffe Crappy Drunken Penguin cDk Danne980 Klyka Cyntax Klubbspelare från trakten / övrigt löst folk: David Andersson Doris Mats W Benny M Dani B Jonas, den lille stridsvagnen Danne "The admin" Richard G Krister "Crippa" Gustavsson J Thorsager S Lindell J Fredriksson Om någon INTE fått infomail - skicka ett PM snarast. Bump: VIKTIG INFORMATION Eftersom vissa uppenbarligen har svårt att tolka svensk text i ett mail så förtydligar jag följande: * Det kommer INTE att finnas alkohol (öl, vin el sprit alltså) till försäljning. Var och en tar med det dom vill ha!! * Alkoholfri dryck finns i begränsad mängd. Ingår i avgiften. Likaså lite chips, nötter och annat skit. * Det kommer att finnas nygrillade burgare och korv att köpa vid 19:00. Köp en extra burgare om du ska ha nattamat... * Dom som vill, träffas redan 12:40 vid angiven plats (se mail) för gemensam lunch. * Önskar man slagga kvar tar man med egna sängkläder & liggunderlag/tältsäng. Nu kan väl ingen missförstå i alla fall...? Citera
Ängeln17 Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Lär säkert finnas en del som fortfarande inte fattar att man ska ha med egen alkohol!! Välkommen! Meh. De kanske är nyktra pokerspelare Citera
J-O Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Mike Eftersom en hel del inte verkar kunna läsa och Cyntax skulle fixa några flak öl, så bjuder jag på ett antal groggar, tom. groggvirket fixar jag, på det viset blir ju ingen utan. Citera
Cyntax Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Härmed raderar jag denna tråd, mår bara dåligt av att ni kommer vara där och inte jag......Svikare!Mike Eftersom en hel del inte verkar kunna läsa och Cyntax skulle fixa några flak öl, så bjuder jag på ett antal groggar, tom. groggvirket fixar jag, på det viset blir ju ingen utan. Ah just det! Pripps Blå 5,2%. Räcker 10 flak?Har du "skogstjärna"? Hej alla, finns det möjligtvis någon som reser igenom Gästrikland eller någon stockholmare eller uppsalabo som skulle vilja hämta upp mig och Simon vid t-centralen eller stationen i Uppsala? Jag står för lunch. Ta pendeltåget till Rotebro och åk med mig (och JohnH?).Min plan var att åka 2 sitsigt från Enköping men om ni har lust så kan jag ta kombin och hämta upp er i Uppsala (Klyka, Simon, Nordkvist...?). Pm a mig om ni är intresserade. (Då blir det mindre problem när ni kommer fram iaf) /Danne Jag kör via Enköping!Klyka, JohnH, Cyntax, Nordkvist, Simon, Danne980...ni får alla plats om en åker i bagageutrymmet! (Volvo 855'a) Citera
Recommended Posts